![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry averrroes maar persoonlijk hoorde ik ook dergelijke uitspraken in moskees dus lijkt mijn kritische kijk gebaseerd op ervaring, uiteraard wordt nadien steeds ontkent! ( zelfs indien er anderen konden bevestigen dat ik wel goed gehoord had.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Die imam zegt ( en heeft al duizenden keren gezegt ) tijdens zijn preken dat ongelovigen honden zijn,het staat trouwens letterlijk zo in zijn koran, en dan wordt dit ongetwijfeld door de overgrote meerderheid van zijn aanhoorders met instemming onthaald.Nu tijdens de rondleiding met de kinderen heeft hij dit gewoontegetrouw herhaald en wereldvreemd als hij is heeft hij niet voldoende kunnen inschatten welke verontwaardiging dit bij de toehoorders ( de ongelovige honden ) heeft teweeg gebracht.
Om de "schade" aan het brave en tolerante imago van de islam/moslims enigzins te beperken heeft men de truk van "ikke nie goe spreek nederlands" dan maar weer bovengehaald.Enkel naïvelingen geloven deze zwakke uitvlucht! Trouwens er komt een tijd wanneer hij geen uitvluchten meer zal zoeken hoor,wacht maar tot ze "sterk" genoeg staan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
lijkt me inderdaad de meest logische uitleg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las ergens - nee ik zoek het niet terug op - dat het als volgt is gegaan:
- Het moskeebezoek kaderde (moet je weten!) in een project over de keuzemogelijkheid om in Nederland te kiezen welke religie je wenst te belijden. Zo kan je dus katholiek, christelijk, hindu, moslims etc.. worden. Die imam bleek dat te willen uitleggen (vast wel tegen zijn zin, want dan moet ie het weer over de geboren moslims, de dhimmies etc.. hebben), MAAR voegde er aan toe dat er toch ook wel mensen zijn die GEEN GELOOF willen hebben... die gedragen zich dan als honden, ongelovige honden. Ik meen dat het voorbeeld was dat een gelovige op een deftige manier aan tafel gaat zitten om te eten, terwijl die ongelovige honden geen manieren hebben en gewoon hun prooi opvreten. Tot daar de les GODSDIENSTVRIJHEID in NEDERLAND. Hij wist dus drommels goed waar hij het over had, en heel dat "ik ken geen Nederlands" gemekker is de standaard "gij zijt rassiest" lapsus. PS. moest ik het artikel tegenkomen post ik de link wel;
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 april 2008 om 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() M’hammed Guennoun, de voorzitter van de Amsterdamse moskee El Mouahidine, heeft niet gezegd dat ongelovigen ‘honden’ zijn, zoals een moeder van een leerling van de basisschool De Horizon in dagblad Spits had geschreven.
Zijn uitspraken zijn verkeerd begrepen, verklaarde Guennoun tegen het stadsdeelbestuur van Osdorp, dat in rep en roer was geraakt na de publicatie in de krant. Het kind had aan de moskeevoorzitter gevraagd of moslims vijf keer per dag naar de moskee moesten. ‘Nee’, had Guennoun geantwoord, ‘dat doen alleen extreme moslims, maar die vinden ook dat ongelovigen honden zijn.’ Stadsdeel tevreden, misverstand uit de wereld. Er is al eens een zaak met honden voor de rechter geweest. Theodor Holman had het in Het Parool over ‘misdadige christenhonden’. Hij werd niet veroordeeld. Persoonlijk vind ik ‘ongelovigen’ ook vervelender dan ‘honden’. Ik geloof niet, maar wil liever geen ‘ongelovige’ genoemd worden. Het voelt aan als zeer beledigend omdat het een net woord is, ongelovige. Alsof officieel is vastgesteld dat je je niet wast, een laag type mens bent, een holbewoner die in zijn bandeloze ongeloof alles en iedereen aan de lopende band bedriegt en beledigt, waar gelovigen netjes hun belasting betalen en het Wilhelmus uit het hoofd kennen wanneer de overwinning is behaald, terwijl jij, ongelovige, er weer ongeïnteresseerd bij staat te ginnegappen. ‘Hond’ is een betrekkelijk onschuldige benaming in vergelijking met ‘bediende’, dat ik iemand eens heb horen toe bijten. Persoonlijk vind ik ‘ongelovigen’ ook vervelender dan ‘honden’.Bediende is een minachtende term van jewelste, waarvoor evenwel niet één Nederlands stadsdeel naar de politie zou stappen om een aanklacht tegen de vuilspuiter in te dienen. Voorzitter, mocht u toch eens bewust en gericht willen schelden (dat mag in Nederland, zie ‘christenhonden’) gebruik in het vervolg ‘ongelovige honden’. Iedereen weet meteen dat het ordinair beledigend is bedoeld. Men en haalt de schouders op en gaat verder waarmee men bezig was, meestal ‘t weerbericht. ...................... Waar we naartoegaan ![]() Niet alleen verstaan ze ons niet,maar wij begrijpen eigen taal ook niet. Als het aankomt van al onze centjes op te feesten,verstaan ze het des te beter. Laatst gewijzigd door Gargamel : 10 april 2008 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Grappig eigenlijk,die Geunnon doet me denken aan het franse géunon=vrouwtje van de AAP
Laatst gewijzigd door Gargamel : 10 april 2008 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(PS, 't is guenon) Laatst gewijzigd door filosoof : 10 april 2008 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() OK, nu heb ik gelovigen en honden in 1 zin, dus jouw redenering slaat nergens op. Opnieuw dezelfde vraag stellen: De man ontkent dat, is dat dus niet voldoende? Waarom geloven hetgeen je wilt in HLN en laten hetgeen jij wilt? Hypocrisie ![]()
Laatst gewijzigd door Averroes : 10 april 2008 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet je die voorzitter maar naar de nederlandse les sturen dan en vooral geen gesprekken meer laten voeren met bezoekers van de moskee en eens controleren wat in die moskee tijdens het vrijdaggebed vertelt wordt?
Als daar ook ongelovigen en honden in een adem genoemd worden; zou het dan mogelijk zijn dat de ouders van die kinderen het wel goed verstaan hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Moslims geloven allemaal dat alle mensen van Adam en Eva afstammen.
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het staat trouwens vast dat hij het over 'ongelovige honden' had, maar wie hij wilde vizeren is de vraag. Zoals ik al zij zal de waarheid echt geweten zijn maar ik heb zo m'n voorkeur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik ook men voorkeur
de man ontkent dat, klaar.
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Das hier wel een nedrlandstalig forum hé meneer. Danku voor uw begrip. Zoniet...Fuck off!
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alija Izetbegović (8 augustus 1925 – 19 oktober 2003) was een Bosnische Moslim-activist en politicus alsmede president van Bosnië en Herzegovina.
Alija werd geboren in het stadje Bosanski �*amac, Bosnië en Herzegovina. Hij bezocht de universiteit van Sarajevo waar hij in 1956 afstudeerde in rechten. Een groot deel van zijn leven bracht hij door als advocaat. Twee keer werd hij door het communistische bewind van Joegoslavië gevangengezet op beschuldiging van 'pan-islamitische activiteiten' waaronder het schrijven van zijn hoogst controversiële boek The Islamic Declaration. Tijdens een rechtszaak die begon op 10 april 1983 werden Izetbegović en twaalf anderen (waaronder Melika Salihbegović en Hasan Čengić) beschuldigd van: het beschrijven van het communisme als bedreiging voor de islam; het leveren van kritiek op de politiek van Joegoslavische nationaliteiten (waardoor een onafhankelijke moslim-nationaliteit werd geformeerd) met als doel het ver-Servisen van moslims; samenzweren tot het elimineren van Servische en Kroatische bevolkingsgroepen in Bosnië en Herzegovina; het manipuleren van religieuze gevoelens van anderen in een poging steun te mobiliseren voor een militante islam-beweging. Dat is pas 'kwaliteit' averroes? Jou leraar is een regelrechte fanaticus die staat voor een militaire Islamitische staat? Is dat jou' kwaliteit'? Leg eens uit waarom je van die man houdt en dat als je leraar beschouwt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Open vraag dan.
Als je dit verhaal leest http://forum.politics.be/showthread.php?t=104194 (geval onschendbaarheid Frank Vanhecke na publicatie dat allochtone jongeren grafschennis zouden hebben gepleegd in Sint Niklaas). Ik ga hier niet discussieren over de rol van VB en ook niet of volgens de Grondwet Vanhecke kan gedagvaard worden als de auteur gekend is. Daarvoor is de andere thread. Wel deze korte vraag: we weten dat er een rechtzetting is gepubliceerd in de volgende uitgave van het betreffende krantje. De bron van VB was fout. Kan heel die zaak dan ook vergeten worden van jou? Want ook gebaseerd op een misverstand? Graag duidelijk antwoord: ja of nee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |