![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() vrt enkel nog voor kleuters en mensen die zich niet voorbij de 12 jarige leeftijd ontwikkelen.
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Moest ik morgen kiezen om alsnog BV te worden, dan hoop ik dat ik volwassen genoeg ga zijn, om te begrijpen wat de consequenties daarvan zijn en dan zal ik zeker niet klagen omdat er eens een, geeneens schunnige of bespottelijke, foto van mij ergens verschijnt want dat zou inderdaad wel erg kinderachtig zijn. Zoals u hiervoor al zei, het is HUN keuze om BV te worden en dus ook HUN keuze om de, algemeen bekende, gevolgen hiervan te dragen. Laatst gewijzigd door Wimpeus : 10 april 2008 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat je dat kiest hoor. Dat overkomt je..ok, je zal zelf ook wat moeite moeten doen, maar het is niet dat je op een dag kan beslissen. Heey! Nu ga ik eens een BV worden! Sommige mensen acteren graag, of zingen graag. Wil dat daarom zeggen dat ze BV willen zijn? Ik denk het niet. Ze wilen gewoon geld verdienen met het geen ze graag doen. Het is een job als een andere. alleen krijgt deze meer aandacht dan bvb een magazijnier of een bankbediende
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is een job als een andere maar zoals bij elke job, moet je beseffen welke gevolgen het uitoefenen ervan, met zich mee kan brengen. Als ik kies om soldaat te worden, kan ik mij er achteraf ook niet over beklagen dat ik naar het buitenland wordt gestuurd om mijn leven op het spel te zetten. Ik kies er dan ook niet voor om in levensgevaar te verkeren maar ik dien dan wel realistisch genoeg te zijn om te weten dat de kans er in zit. Voor zangers en acteurs gaat het trouwens nog verder, voor hen is het namelijk wel de bedoeling en part of the job om BV te worden, iets wat vaak bereikt wordt door zoveel mogelijk in de 'boekskes' te staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Tja...
![]() |
![]() |
![]() |