![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gewone mensen zouden namelijk ook ooit een eigendom willen verwerven, en liefst zonder daarvoor de lotto te moeten winnen. Laatst gewijzigd door Mitgard : 10 april 2008 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Spanje, Portugal, Griekenland en zo? Wat nu allemaal op ons afkomt is toch wel een ander paar mouwen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk.
Ben je een van die bangerikken die zich geïsoleerd of cultureel gediscrimineerd voelen ? Het aantal vreemdelingen zal nog stijgen Discus. Stel je voor dat je tijdens je prille studententijd valt op een vreemde Marrokaanse schoonheid. Stel je voor. Zet je dan nog een zo'n grote puberale bek op ? Laatst gewijzigd door Rudy : 10 april 2008 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De immigranten komen naar hier om mee te profiteren van ons sociaal zekerheidsstelsel,dopgeld zonder ervoor te moeten werken,veel kindergeld voor hun kroostrijke gezinnen,pensioenetje voor hun naar hier gebrachtte grootouders enz....dus,afschaffen dat systeem dat onze voorouders met zoveel goede bedoelingen hebben opgebouwd en ze zullen vanzelf wel wegblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En verliefd worden op een Marrokaanse schoonheid zal mij niet gebeuren, ik bezie hun "schoonheden" namelijk op dezelfde manier waarop hun mannen onze vrouwen bekijken/behandelen....duidelijk genoeg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() verkeerd
Laatst gewijzigd door Averroes : 10 april 2008 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Daarenboven: de meeste migranten huren ipv kopen Citaat:
Citaat:
Veel Polen, Bulgaren,... werken wél in het wit en dragen ook bij aan de SZ Citaat:
Migranten zoals Polen keren na een paar jaar gewoon terug naar Polen he, de loonverschillen tss Polen en de rest van Europa wordt steeds kleiner = steeds minder motivatie om naar hier te komen. Geef die nieuwe EUlidstaten nog een paar jaar en de velwaart zal ginder genoeg stijgen zodat er automatisch minder migranten naar hier komen. Citaat:
(als ik naar sommige mensen kijk, geen slecht idee ![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat doet je denken dat immigranten werkloosheidsuitkering zouden krijgen. Of OCMW steun. Citaat:
Heb je enig idee wie de immigranten zijn tegenwoordig? Uit welke landen komen ze? De meeste immigranten komen uit Europese landen. Wil je de Europese unie weer afschaffen? Heb je enig idee wie we nog een verblijfsvergunning geven? Aan welke voorwaarden je moet voldoen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Niemand is vreemd, allemaal mensen wonend op dezelfde planeet.
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat een rechtser beleid zou veranderen? Sociale afbraak, meer ontevredenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Wat is het probleem? Bang voor onzuivere genen ofzo? Kun je eens duidelijk uitleggen waar het lijden zit of het onrecht?
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Ik zie ook echt het probleem niet zolang het Europese immigranten zijn die komen om te werken. Op HLN vandaag staat er dat de haven van Antwerpen duizenden werknemers zal nodig hebben. Zijn die allemaal te vinden in Belgie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
zolang een immigrant christen is, kan het mij niet schelen. en ja, op een manier ben ik ook religieus fanatiek, maar als dat de enige manier is om onze beschaving te redden, dan weze het zo.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 10 april 2008 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Al die dingen zijn te wijten aan de overheid. Laatst gewijzigd door Heftruck : 10 april 2008 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik wil niet herverdelen. Dat is het verschil. ik leg geen regels op daarvoor. Ik vind dat ieder persoon vrij is, te gaan en staan waar hij wil. Of dit nu in Belgie, Australie, Zimbabwe of Holland is.. maakt geen reet uit
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Dat egoisme toch altijd e...
![]() |