Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 13 maart 2004, 13:32   #21
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Voor ons doen de daders er niet toe. Het kwaad is geschied en ze mogen, wie ze ook zijn, nooit hun zin krijgen.
Hans1 is offline  
Oud 13 maart 2004, 13:33   #22
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Voor ons doen de daders er niet toe. Het kwaad is geschiedt en ze mogen, wie ze ook zijn, nooit hun zin krijgen.
Het kwaad is inderdaad geschied. En het leed is heel erg. Wie de daders zijn, is weldegelijk belangrijk: die moeten opgespoord en gestraft worden.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 13 maart 2004, 13:34   #23
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor ons doen de daders er niet toe.
Daarom dat u zich al zit te verkeukelen over hoe het Blok zal reageren.

M.a.w.: Bullshit.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 13 maart 2004, 13:45   #24
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
.... Het is duidelijk dat het Vlaams Blok met de zaak zeer verveeld zit !
Ik zou echt niet weten waarom. Wij hebben geen banden noch met ETA noch met moslim-fundamentalisten.
Zou in het ziekelijk brein van sommige Belgen daar toch een VB-complot achter schuilen?
luc broes is offline  
Oud 13 maart 2004, 14:20   #25
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
.... Het is duidelijk dat het Vlaams Blok met de zaak zeer verveeld zit !
Ik zou echt niet weten waarom. Wij hebben geen banden noch met ETA noch met moslim-fundamentalisten.
Zou in het ziekelijk brein van sommige Belgen daar toch een VB-complot achter schuilen?
Waarom spreekt de VB-site er dan zo uitvoerig over? Doe nu eens niet hypocriet en zeg gewoon dat het u goed uitkomt mochten het moslimterroristen zijn (Import-terreur weet u wel?). Ik geef toe dat het enige lichtpunt in dit drama voor mij is dat ik nogmaals de N-VA en het flamingantisme kan linken aan het onmenselijke Batasuna-ETA.
Bruno* is offline  
Oud 13 maart 2004, 14:27   #26
luc broes

Standaard

Citaat:
Ja, we zijn niet allemaal zo slim als de Vlaams-nationalisten, hè.
Ik ben benieuwd hoe het VB zijn kar gaat draaien in functie van de verantwoordelijkheid voor de aanslagen. ETA zou zéér slecht zijn voor hen, Al Quaeda zou een nieuw geschenk zijn.
Hoe kan het VB nu zijn kar draaien, als het geenpositie heeft ingenomen in deze zaak vermits er geen duidelijke bewijzen zijn?
luc broes is offline  
Oud 13 maart 2004, 14:29   #27
Bruno*
Banneling

Standaard

Van "neutraliteit" naar een positie is nog steeds "zijn kar draaien".
Bruno* is offline  
Oud 13 maart 2004, 14:35   #28
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno*
Citaat:
1** Waarom spreekt de VB-site er dan zo uitvoerig over? Doe nu eens niet hypocriet en zeg gewoon dat het u goed uitkomt mochten het moslimterroristen zijn (Import-terreur weet u wel?).
2** Ik geef toe dat het enige lichtpunt in dit drama voor mij is dat ik nogmaals de N-VA en het flamingantisme kan linken aan het onmenselijke Batasuna-ETA.
1** omdat dit een zeer belangrijke gebeurtenis is.
2** Bruno, hier schiet je toch een kemel van formaat. Je verklaart zelf dat het je goed uitkomt NVA met ETA te verbinden, hoewel niets bewezen is, en er helemaal geen band is tussen NVA en ETA
En je verwijt anderen dat een verborgen voorkeur hebben!
Zeg jij dan ook dat er een verband bestaat tussen het Belgisch regime en het staatsterrorisme van de Spaanse staat tegen de Basken?
Ik moet toegeven: jij hebt veel fantasie, maar bent niet hypocriet.
luc broes is offline  
Oud 13 maart 2004, 14:46   #29
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, we zijn niet allemaal zo slim als de Vlaams-nationalisten, hè.

Ik ben benieuwd hoe het VB zijn kar gaat draaien in functie van de verantwoordelijkheid voor de aanslagen. ETA zou zéér slecht zijn voor hen, Al Quaeda zou een nieuw geschenk zijn.

U bent echt een gevaar voor uzelf en de maatschappij. Uw schizofrenie en achtervolgingswaanzin nemen werkelijk waar ongekende vormen aan. Gelooft u echt dat het Vlaams Blok in een lastig parket zou worden gebracht als blijkt dat de ETA achter die vreselijke aanslagen zit? Het een heeft niets met het ander te maken en het getuigt van bijzonder weinig respect en inlevingsvermogen van uwentwege dat u er hier politieke munt probeert uit te slaan. De zoveelste laffe daad van massamoordenaars onder de naam van terrorisme GEBRUIKEN om uw persoonlijk meningsverschil uit te vechten met iemand die uw mening niet deelt vind ik heel LAAG.
De Vlaamse Beweging en de Vlaamse strijd zijn altijd democratisch geweest en er zijn NOOIT aanslagen tegen de vijanden van Vlaanderen geweest. Onze Vlaamse strijd baadde altijd in een vreedzame sfeer en zal dat altijd blijven doen. Nooit zal Vlaanderen de paden van het terrorsime bewandelen, zelfs niet als mensen als u ons ooit de les mogen lezen.
Kristof Miele is offline  
Oud 13 maart 2004, 14:52   #30
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
** Waarom spreekt de VB-site er dan zo uitvoerig over? Doe nu eens niet hypocriet en zeg gewoon dat het u goed uitkomt mochten het moslimterroristen zijn (Import-terreur weet u wel?).

Ik moet inderdaad toegeven dat de berichtgeving op hun website vooralsnog (natuurlijk) zeer neutraal is, zeker naar de "maatstaven" van deze partij, nietwaar?
Bruno* is offline  
Oud 13 maart 2004, 14:53   #31
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Waarom spreekt de VB-site er dan zo uitvoerig over? Doe nu eens niet hypocriet en zeg gewoon dat het u goed uitkomt mochten het moslimterroristen zijn (Import-terreur weet u wel?). Ik geef toe dat het enige lichtpunt in dit drama voor mij is dat ik nogmaals de N-VA en het flamingantisme kan linken aan het onmenselijke Batasuna-ETA.
TJA. Of hoe politiek correcten vanalles uit de kast halen om hun tegenstanders op lafhartige wijze te beschimpen (ooh nee, een germanisme) en de mantel uit te vegen. Met dit soort argumenten en laster begrijp ik voor eens en voor altijd waarom de BUB zo'n marginaal (lees: klein) partijtje is. Eens te meer ben ik verheugd over het feit dat het Belgische gevaar tegen Vlaamse onafhankelijkheid niet van u uitgaat. Niemand neemt uw partij au sérieux en dat zal ook niet snel gebeuren.

Met Vlaamse groet
Kristof Miele is offline  
Oud 13 maart 2004, 14:54   #32
Bruno*
Banneling

Standaard

Beste vriend,
Ik ben GEEN LID van de B.U.B.
Bruno* is offline  
Oud 13 maart 2004, 14:58   #33
luc broes

Standaard

Citaat:
Als later blijkt wie de dader is, dan zal VB en ik en jij ook veronderstel ik, de dader ten zeerste afkeuren. En dan noem je dat maar zoals je wil.
luc broes is offline  
Oud 13 maart 2004, 15:01   #34
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Als later blijkt wie de dader is, dan zal VB en ik en jij ook veronderstel ik, de dader ten zeerste afkeuren. En dan noem je dat maar zoals je wil.
Als "Al Quaeda" de dader blijkt te zijn zal ik dat wel te weten komen... via mijn brievenbus
Bruno* is offline  
Oud 13 maart 2004, 15:03   #35
luc broes

Standaard

Citaat:
Citaat:
** Waarom spreekt de VB-site er dan zo uitvoerig over? Doe nu eens niet hypocriet en zeg gewoon dat het u goed uitkomt mochten het moslimterroristen zijn (Import-terreur weet u wel?).
Ik moet inderdaad toegeven dat de berichtgeving op hun website vooralsnog (natuurlijk) zeer neutraal is, zeker naar de "maatstaven" van deze partij, nietwaar?
Zeer neutraal naar alle maatstaven; Toch bedankt voor een compliment uit 'onverdachte' bron.
luc broes is offline  
Oud 13 maart 2004, 15:20   #36
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Beste vriend,
Die domme vlag onder uw naam doet nochtans vermoeden dat u op dat clubje gefrustreerde unitaristen stemt. Maar goed: de zever die u verkocht kon echt niet door de beugel
Kristof Miele is offline  
Oud 13 maart 2004, 15:24   #37
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Die "domme" vlag. Sorry, maar wie is hier gefrustreerd? Ok, elke vlag is "dom" omdat ze niet slim is, maar dat geldt dan ook voor de Vlaamse.
Hans1 is offline  
Oud 13 maart 2004, 15:25   #38
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste vriend,
Uiteraard niet. Eendracht maakt immers toch macht, niet? 8)
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 13 maart 2004, 15:33   #39
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Die "domme" vlag. Sorry, maar wie is hier gefrustreerd? Ok, elke vlag is "dom" omdat ze niet slim is, maar dat geldt dan ook voor de Vlaamse.
Lekker typisch dat u daar weer op reageert en niet op wat ik daarvoor zei.
Kristof Miele is offline  
Oud 13 maart 2004, 16:00   #40
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Miele
Citaat:
Beste vriend,
Die domme vlag onder uw naam doet nochtans vermoeden dat u op dat clubje gefrustreerde unitaristen stemt. Maar goed: de zever die u verkocht kon echt niet door de beugel
De BUB is niet België. En gelukkig maar.
Bruno* is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be