![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() D66 heeft op zich hele goede standpunten en een goede plek in het politieke spectrum, ik zelf peil mee bij Maurice de Hond en ik geef sinds een tijdje aan dat ik d66 ga stemmen, waar dat de vorige keer nog Groenlinks was. Maar ik wil d66 alvast waarschuwen: als jullie weer beginnen met al je standpunten en principes over boord te gooien vanwege die eeuwige bestuurlijke vernieuwing van jullie dan ben ik zo weer weg, terug naar de partij van bomenknuffelende pedofiele al Goriaanse hippies, alles beter dan een partij die alleen maar over gekozen burgemeesters en referenda zeikt in plaats van het land te besturen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 16 april 2008 om 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
Het is wel zo dat als het ooit weer oorlog wordt en ik zou moeten onderduiken, ik dat met het volste vertrouwen bij Femke Halsema zou doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() http://www.terdiscussie.nl/index.php?showtopic=6855 en dan is dit er nog maar eentje. Groen Links staat stijf van de meest obscure figuren. brrrrrr. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() en van rijkeluiszoontje Rosenmöller zit ik ook nog steeds op publiekelijke excuses te wachten. op zijn blote knieën, 3x linksom de Dam over.
http://www.luxetlibertas.com/artikel24082007a.html o jee.daar ga ik weer. laat ik me toch weer gaan. ![]() ik beloof plechtig dat ik mij zal inhouden over GL........ ...denk ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() GroenLinks heeft inderdaad de engste achterban van Nederland. Femke Halsema probeert de partij tegenwoordig in het midden van het politieke spectrum te positioneren. Maar eigenlijk hoort de partij daar niet. En zelf is ze totaal niet representatief voor de rest van GroenLinks. D66 zit al jaren op die positie, en heeft wel de achterban die daarbij hoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
sterker nog, ik heb het idee dat D'66 en VVD naar elkaar toe groeien, zeker sinds de linkervleugel van de VVD de machtsstrijd gewonnen heeft. en wat de kroonjuwelen van D'66 betreft. het lijkt wel of zo langzamerhand elke partij ermee aan de haal gaat. zelfs de PVV. Ik vind het ook wel een goed idee, je eigen burgemeester kiezen. (en dan niet ; of u stemt op de PvdA of u stemt op de PvdA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze groeien dus meer naar TON/PVV |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat het fantastisch voor alle echte liberalen zou zijn als de VVD en d'66 zouden fuseren, hoewel dat denk ik een utopie blijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind Groen Links hypocriet, omdat ze als enige partij in Nederland nog denkt in de politieke situatie van voor Fortuyn, waar men nog racistisch was als men terechte kritiek had op de multiculturele samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap daar ook niks van: Je bepaalt zelf of je het leger in wilt of niet, de staat dient zich daar niet mee te bemoeien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Is dienstplicht-invoering eigenlijk wel mogelijk volgens de "grondwet" van de EU? Ik las daar dat niemand mag worden gedwongen tot werken.
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() Blijkbaar denkt de VVD en populistische rechts daar anders over.
Laatst gewijzigd door JP Coen : 17 april 2008 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Op welke partij stem jij eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Dat zal dan een (dikbetaald) beroepsleger moeten worden want de EU verbiedt dwangarbeid.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
(Heb je haar trouwens gisteren gezien, samen met Van Baalen?) Iemand die het zo heeft opgenomen en zich zo heeft ingezet voor Ayaan kan voorlopig bij mij nog wel een potje breken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik stem toch liever op een echte partij! ![]()
![]() |