Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 april 2008, 13:30   #21
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Knuppeltje toch!
Voor ons sjeugt hier op het forum: die weten niet wie dat onderste fotooke is denk ik.
Als je het woord Kussnacht uitspreekt denken ze dat je het over een erotische film hebt hoor.

Ik denk dat het nuttig is erbij te vermelden dat het een fotooke van de mama van hitsige bert is, de zweedse koningin Astrid.

Ben eens benieuwd of ze dat wisten.
Wie de moeite doet om de eigenschappen van de foto te bekijken, had het wel kunnen achterhalen. Maar dan hadden ze zich natuurlijk nog kunnen afvragen wat Delphine Boël met een Zweedse prinses te maken heeft?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 13:31   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
kompleet negeren hoor :

ofwel beken je niet meer bij 'jeugd' te horen , ofwel moet je dommigheid opbiechten
ikke? maar ik behoor niet meer tot de sjeugt.... dat heb ik toch al dikwijls gezegd.

Maar vanaf welke leeftijd denk jij dat ze de oma van Delphine zouden herkennen?

Bij mijn kinderen moet ik er vast niet mee aankomen vermoed ik.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 14 april 2008 om 13:31.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 13:32   #23
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Gezien het koningshuis geen fanclub heeft die bereid is om door het vuur of als kanonvlees te dienen voor de koning , moet je toch al keihard nadenken wie heeft een motief groot genoeg om dat meiske te intimideren ???

De kring van intimidandi moet dan toch wel erg beperkt zijn, of misschien zelfs een stalkpremie krijgen via een omweg en vzwtjes betaald ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 13:34   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Wie de moeite doet om de eigenschappen van de foto te bekijken, had het wel kunnen achterhalen. Maar dan hadden ze zich natuurlijk nog kunnen afvragen wat Delphine Boël met een Zweedse prinses te maken heeft?
het leuke is bovendien dat ze dan ook nog haar kunstzinnige genen misschien heeft overgeërfd van haar overgrootmoeder Elisabeth.... Tenslote was de nonkel van HB (Kareltje) OOK kunstschilder.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 14 april 2008, 13:34   #25
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ikke? maar ik behoor niet meer tot de sjeugt.... dat heb ik toch al dikwijls gezegd.

Maar vanaf welke leeftijd denk jij dat ze de oma van Delphine zouden herkennen?

Bij mijn kinderen moet ik er vast niet mee aankomen vermoed ik.
mijn kinders hebben in t lager onderwijs toch nog de complete Coburg stamboom van buiten geleerd met fotootjes hoor

(ik heb wel overal de compleet weggecensureerde Karel moeten toevoegen ... en uiteraard enkele belangrijke verwezenlijkingen van Leopold 2 en 3 moeten aanvullen)
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 13:35   #26
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Gezien het koningshuis geen fanclub heeft die bereid is om door het vuur of als kanonvlees te dienen voor de koning , moet je toch al keihard nadenken wie heeft een motief groot genoeg om dat meiske te intimideren ???

De kring van intimidandi moet dan toch wel erg beperkt zijn, of misschien zelfs een stalkpremie krijgen via een omweg en vzwtjes betaald ?
maar het Belgische gerechterlijk onderzoek en Coburg ... dat is ook een bijzondere relatie hoor ...
Oud 14 april 2008, 13:35   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ja best! maar het "astrid fotootje" is wel gewoonlijk die staatsiefoto-met-zwanenhals toch?

Test anders even als je ze ziet met het fotootje dat knuppel nu plaatste.

Oud 14 april 2008, 13:37   #28
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja best! maar het "astrid fotootje" is wel gewoonlijk die staatsiefoto-met-zwanenhals toch?

Test anders even als je ze ziet met het fotootje dat knuppel nu plaatste.

van de week stond er van Delphine ook zo'n fotootje met blote schouders in de media ... treffend, dat gezicht, die afhangende schouders ... 'the works' zou Delphine in haar moedertaal zeggen
Oud 14 april 2008, 13:46   #29
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Op Tv toonden ze een foto van Delphine als kind: geen twijfel mogelijk!!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 13:55   #30
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Delphine leeft niet om mijn kosten, dat heeft ze toch al voor op heel haar 'onechte' familie

en ik vind dat een belangrijk pluspunt.
Haar achterlijkheid staat volledig los van haar afkomst. Tenzij genetisch natuurlijk.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 13:58   #31
Dycore
Banneling

Standaard

"En mijne papa wil mij niet erkennen" en blablabla... Who cares bitch? Life ain't easy. Get with it. Geld verdienen met allerhande soaps. Schrijfsels die geen gezond persoon interesseren. Mislukte imitatie kunst bouwen op een naam die ze enkel te danken heeft aan een koning die ze zwart maakt. Triestig.

Laatst gewijzigd door Dycore : 14 april 2008 om 13:59.
Oud 14 april 2008, 14:00   #32
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
"En mijne papa wil mij niet erkennen" en blablabla... Who cares bitch? Life ain't easy. Get with it. Geld verdienen met allerhande soaps. Schrijfsels die geen gezond persoon interesseren. Mislukte imitatie kunst bouwen op een naam die ze enkel te danken heeft aan een koning die ze zwart maakt. Triestig.

kom eens terug als je halfzoveel bereikt als zij ... ze heeft het gemaakt als zelfstandig kunstenaar ... kan jij van jezelf zeggen dat je zelfstandig en onafhankelijk bent dan ?
Oud 14 april 2008, 15:20   #33
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
kom eens terug als je halfzoveel bereikt als zij ... ze heeft het gemaakt als zelfstandig kunstenaar ... kan jij van jezelf zeggen dat je zelfstandig en onafhankelijk bent dan ?
Kunstenaar?
Onafhankelijk? Ze is afhankelijk van alle aandacht waar ze als een huilende hoer zonder enige schaamte om vraagt. Alles wat ze 'bereikt' heeft, is dankzij de aandacht die papa losweekt. Niets meer.

Laatst gewijzigd door Dycore : 14 april 2008 om 15:21.
Oud 14 april 2008, 16:08   #34
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
naïeveling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 16:12   #35
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kunstenaar?
Onafhankelijk? Ze is afhankelijk van alle aandacht waar ze als een huilende hoer zonder enige schaamte om vraagt. Alles wat ze 'bereikt' heeft, is dankzij de aandacht die papa losweekt. Niets meer.
ik denk dat ze toch wat hulp heeft van de centen van haar boekskens papa BOËL. dat was toch ook gene armoezaaier hee. en dan nog een vlaaming. die delfineke ook goe vloams geleerd heeft. maar ik versta haar "vloms" dialect zo nie te goe. als het frans is ook nie.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 16:13   #36
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Knuppeltje toch!
Voor ons sjeugt hier op het forum: die weten niet wie dat onderste fotooke is denk ik.
Als je het woord Kussnacht uitspreekt denken ze dat je het over een erotische film hebt hoor.

Ik denk dat het nuttig is erbij te vermelden dat het een fotooke van de mama van hitsige bert is, de zweedse koningin Astrid.

Ben eens benieuwd of ze dat wisten.

=nogtans de eerste foto die je krijgt op wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Koningin_Astrid
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2008, 20:22   #37
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zelfstandig.......kkkkkkunstenaar ????????????????

djeezes........ toen mijn dochter een ukje was maakte schonere dingen in papier-maché dan delfinneken haar gedrochten......... kunst...... my ass....

tricolore dildo"s in papier-maché noem ik géén kunst zenne !
Oud 14 april 2008, 20:30   #38
ICE-MAN
Parlementslid

Standaard

Citaat:

djeezes........ toen mijn dochter een ukje was maakte schonere dingen in papier-maché dan delfinneken haar gedrochten......... kunst...... my ass....

Oud 14 april 2008, 20:30   #39
ICE-MAN
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Oud 14 april 2008, 21:14   #40
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, geweldig!!!!
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be