![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vanaf welke leeftijd denk jij dat ze de oma van Delphine zouden herkennen? Bij mijn kinderen moet ik er vast niet mee aankomen vermoed ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 april 2008 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien het koningshuis geen fanclub heeft die bereid is om door het vuur of als kanonvlees te dienen voor de koning , moet je toch al keihard nadenken wie heeft een motief groot genoeg om dat meiske te intimideren ???
De kring van intimidandi moet dan toch wel erg beperkt zijn, of misschien zelfs een stalkpremie krijgen via een omweg en vzwtjes betaald ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het leuke is bovendien dat ze dan ook nog haar kunstzinnige genen misschien heeft overgeërfd van haar overgrootmoeder Elisabeth.... Tenslote was de nonkel van HB (Kareltje) OOK kunstschilder.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(ik heb wel overal de compleet weggecensureerde Karel moeten toevoegen ... en uiteraard enkele belangrijke verwezenlijkingen van Leopold 2 en 3 moeten aanvullen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja best! maar het "astrid fotootje" is wel gewoonlijk die staatsiefoto-met-zwanenhals toch?
Test anders even als je ze ziet met het fotootje dat knuppel nu plaatste.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
van de week stond er van Delphine ook zo'n fotootje met blote schouders in de media ... treffend, dat gezicht, die afhangende schouders ... 'the works' zou Delphine in haar moedertaal zeggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Op Tv toonden ze een foto van Delphine als kind: geen twijfel mogelijk!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() "En mijne papa wil mij niet erkennen" en blablabla... Who cares bitch? Life ain't easy. Get with it. Geld verdienen met allerhande soaps. Schrijfsels die geen gezond persoon interesseren. Mislukte imitatie kunst bouwen op een naam die ze enkel te danken heeft aan een koning die ze zwart maakt. Triestig.
Laatst gewijzigd door Dycore : 14 april 2008 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kom eens terug als je halfzoveel bereikt als zij ... ze heeft het gemaakt als zelfstandig kunstenaar ... kan jij van jezelf zeggen dat je zelfstandig en onafhankelijk bent dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Onafhankelijk? Ze is afhankelijk van alle aandacht waar ze als een huilende hoer zonder enige schaamte om vraagt. Alles wat ze 'bereikt' heeft, is dankzij de aandacht die papa losweekt. Niets meer. Laatst gewijzigd door Dycore : 14 april 2008 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() =nogtans de eerste foto die je krijgt op wiki ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
djeezes........ toen mijn dochter een ukje was maakte schonere dingen in papier-maché dan delfinneken haar gedrochten......... kunst...... my ass.... tricolore dildo"s in papier-maché noem ik géén kunst zenne !
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
djeezes........ toen mijn dochter een ukje was maakte schonere dingen in papier-maché dan delfinneken haar gedrochten......... kunst...... my ass.... tricolore dildo"s in papier-maché noem ik géén kunst zenne !
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |