![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een ziekelijke persoon. Onbegrijpelijk!
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Waarom denkt u dat hij die kat haar bek toeplakte ? Dat moet enorm pijn gedaan hebben, het beest moet gewoon opengescheurd geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waar zitten de linkiewinkies nu met hun EVRM en UVRM ??? ... nee, liever focussen op uiterst rechts ... pffft |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit artikel doet me nog meer huiveren. Al degene die hier zouden zeggen: "het is maar een dier" ... hier is het bewijs dat dit soort van mensen inderdaad ook gevaarlijk zijn voor hun medemens. De machteloosheid van hun slachtoffers in dus belangrijker dan de soort:
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...racht-ze.dhtml |
![]() |
![]() |