![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien dat deze dotatie van belastingsgeld komt hebben wij ALLE RECHT om dat te weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() En het gaat niemand van ons aan of de onkosten voor HKKH Prinses Astrid nu hoger of lager zou geweest zijn dan deze van haar opvolgster. Dat is een zaak dat enkel de betrokkenen aangaat. Hetzelfde geldt over de lonen vd ministers en hun opvolgers, en allerlei andere postjes aan de overheid. En stop nu eens over 'jouw geld, jouw geld, jouw geld' ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 20 april 2008 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() HARE MAJESTEIT KONINGIN FABIOLA : de sprookjeskoningin
In jouw handtekening zit een grote fout :Sprookjeskoninginnen krijgen geen dotatie!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik denk trouwens dat jouw aansprekingstitel niet klopt ... Denk dat je Astrid "moet" aanspreken als Prinses en niet meer als dat ... Zoals in een andere thread vermeld, heel die adelijke inteelt mag voor mijn part morgen ophouden te bestaan ... Als de mensen die geïnteresseerd zijn in die poppenkast er zelf voor betalen, mij geen probleem ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
En het woord 'Keizerijke' hoort er wél bij: door haar huwelijk is zij eigenlijk Aartshertogin von Habsburg-Este. Haar man Lorenz is nazaat van de laatste Keizer van Oostenrijk en hoort dus tot de meest voortreffende familie's op de aarde. Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ik denk eerder dat die zelfverklaarde "magnifieke" deel uitmaakt van die bende profiteurs.
Dat kan niet anders om zo een maniak te zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |