Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 april 2008, 21:31   #21
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik zal zwijgen, de dag dat België zal ophouden te bestaan.
Slecht karakter.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2008, 21:37   #22
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Nee. Alle ambtenaren, ministers, leerraars, gemeentearbeiders,... worden door ons belastinggeld betaald. Heb jij het recht om te weten wat bij hen thuis gebeurt?
Ben jij seniel of zo? Het gaat er niet om wat er thuis gebeurd, het gaat erom wat er op die instelling gebeurd. Krijgt de nieuwe voorzitter/ster het zelfde honorarium als dat er aan de aftredende gegeven werd. Is dit niet het geval en krijgt de huidige voorzitter veel minder, dan had de aftredende voorzitster in dit geval een verdoken dotatie waar zij geen recht op had.

Aangezien dat deze dotatie van belastingsgeld komt hebben wij ALLE RECHT om dat te weten.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2008, 21:38   #23
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Slecht karakter.
Moet je hebben om te overleven.
Oud 20 april 2008, 23:36   #24
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik er mee moet voor betalen gaat het me heel zeker aan. Maar aangezien jij zo als een duivel tekeer gaatin antwoord op mijn vraag, doet mij sterk vermoeden dat ik hier weer een zeer gevoelige snaar heb aangeslagen. Het is misschien aan velen ontgaan maar niet aan mij en het zou dus wel eens heel erg kunnen stinken, gans dat boeltje van voorzitterschapvergoeding, zoals we intussen al gewoon zijn van die gangsterbende van Laeken.
Wat onkostenvergoeding zou zijn voor Hare Koninklijke en Keizerlijke Hoogheid Prinses Astrid, doet echt niets ter zake, wel het feit dat het een grote eer was voor het Rode Kruis om een voorzitster te hebben als HKKH Prinses Astrid, dat vele deuren opende, dat de hele organisatie een veel grotere allure gaf. En dat wordt nu vergooit!

En het gaat niemand van ons aan of de onkosten voor HKKH Prinses Astrid nu hoger of lager zou geweest zijn dan deze van haar opvolgster. Dat is een zaak dat enkel de betrokkenen aangaat. Hetzelfde geldt over de lonen vd ministers en hun opvolgers, en allerlei andere postjes aan de overheid.

En stop nu eens over 'jouw geld, jouw geld, jouw geld' , precies of het Koningshuis van jou goodwill afhangt. Kun je het nóg onnozeler voorstellen.

Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 20 april 2008 om 23:37.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 09:32   #25
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

HARE MAJESTEIT KONINGIN FABIOLA : de sprookjeskoningin

In jouw handtekening zit een grote fout :Sprookjeskoninginnen krijgen geen dotatie!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 10:04   #26
Bometal
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Wat onkostenvergoeding zou zijn voor Hare Koninklijke en Keizerlijke Hoogheid Prinses Astrid, doet echt niets ter zake, wel het feit dat het een grote eer was voor het Rode Kruis om een voorzitster te hebben als HKKH Prinses Astrid, dat vele deuren opende, dat de hele organisatie een veel grotere allure gaf. En dat wordt nu vergooit!

En het gaat niemand van ons aan of de onkosten voor HKKH Prinses Astrid nu hoger of lager zou geweest zijn dan deze van haar opvolgster. Dat is een zaak dat enkel de betrokkenen aangaat. Hetzelfde geldt over de lonen vd ministers en hun opvolgers, en allerlei andere postjes aan de overheid.

En stop nu eens over 'jouw geld, jouw geld, jouw geld' , precies of het Koningshuis van jou goodwill afhangt. Kun je het nóg onnozeler voorstellen.
Keizerlijke ?

Ik denk trouwens dat jouw aansprekingstitel niet klopt ... Denk dat je Astrid "moet" aanspreken als Prinses en niet meer als dat ...

Zoals in een andere thread vermeld, heel die adelijke inteelt mag voor mijn part morgen ophouden te bestaan ... Als de mensen die geïnteresseerd zijn in die poppenkast er zelf voor betalen, mij geen probleem ...
Bometal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 22:20   #27
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bometal Bekijk bericht
Keizerlijke ?

Ik denk trouwens dat jouw aansprekingstitel niet klopt ... Denk dat je Astrid "moet" aanspreken als Prinses en niet meer als dat ...
Uiteraard spreek je haar niet persoonlijk aan met 'hare Koninklijke en Keizerlijke Hoogheid Princesse Astrid' maar als naar haar verwezen wordt dient dit op deze manier te gebeuren.

En het woord 'Keizerijke' hoort er wél bij: door haar huwelijk is zij eigenlijk Aartshertogin von Habsburg-Este. Haar man Lorenz is nazaat van de laatste Keizer van Oostenrijk en hoort dus tot de meest voortreffende familie's op de aarde.

Citaat:
Zoals in een andere thread vermeld, heel die adelijke inteelt mag voor mijn part morgen ophouden te bestaan ... Als de mensen die geïnteresseerd zijn in die poppenkast er zelf voor betalen, mij geen probleem ...
En wat brengt je deze onzin uit te braken..... geheel off-topic trouwens...
Oud 22 april 2008, 22:45   #28
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard spreek je haar niet persoonlijk aan met 'hare Koninklijke en Keizerlijke Hoogheid Princesse Astrid' maar als naar haar verwezen wordt dient dit op deze manier te gebeuren.

En het woord 'Keizerijke' hoort er wél bij: door haar huwelijk is zij eigenlijk Aartshertogin von Habsburg-Este. Haar man Lorenz is nazaat van de laatste Keizer van Oostenrijk en hoort dus tot de meest voortreffende familie's op de aarde.

Royaltybot.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 23:16   #29
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hebben ze jou nu nog niet weggestoken? Ik zou toch maar opletten hoor als je in je buurt een soort bestelwagen ziet halt houden met flikkerlichtjes op en daarin een stel flinke kerels in een witte stofjas.
Oud 22 april 2008, 23:45   #30
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Hebben ze jou nu nog niet weggestoken? Ik zou toch maar opletten hoor als je in je buurt een soort bestelwagen ziet halt houden met flikkerlichtjes op en daarin een stel flinke kerels in een witte stofjas.
Sterk....héél sterk.............
Oud 23 april 2008, 08:04   #31
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

wel straf dat hare keizerlijke nazaat-echtgenoot dan geeneens in staat is om haar te onderhouden, zodat wij dat moeten doen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2008, 08:17   #32
Gargamel
Banneling

Standaard

Ik denk eerder dat die zelfverklaarde "magnifieke" deel uitmaakt van die bende profiteurs.
Dat kan niet anders om zo een maniak te zijn
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2008, 08:37   #33
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sterk....héél sterk.............
Nee, erg...........heeeeeeel erg.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be