Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 april 2008, 18:56   #21
Burkide
Europees Commissaris

Burkide's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Mijn beurt: uh? Waarom reclame maken voor die "denktank"?
Ach, soms laat ik me al eens gaan. 't Is eens nu eenmaal eens leuk belgicistisch links, dat zo vaak roept dat flamingantisme een VOKA-complot is, eens duidelijk te maken dat het "langs de andere kant" niet veel beter is. Zeker aangezien er daar soms een quasi-negationistisch sfeertje heerst (ik herinner me soms een uitspraak op dit forum dat neerkom op: "Is dat wel zo, dat het bedrijfsleven voor België is? Ik heb het VBO in ieder geval nog niets pro België horen zeggen.").
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2008, 21:22   #22
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Een nieuwe denktank van linkse, sociaalvoelende lieden is opgericht, die de trend naar gevaarlijk (niet-Belgisch-)separatisme wenst tegen te gaan. Samen zullen o.m. volgende personen binnen België Anders ernaar streven dit vuil VlaemSSch plan van het grootkapitaal te dwarsbomen: Rudy Aernoudt, Adrienne Axler, Alain De Waele, Philippe D'Heygere, Inge Geerdens, René Mannekens, Tony Mary, Eddy Van Gelder, Baudouin Velge, Luc Williame,...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Tony Mary links?

Adrienne Axler, Alain De Waele, Philippe D'Heygere, Inge Geerdens, René Mannekens, Eddy Van Gelder, Baudouin Velge, Luc Willame, (niet Williame!) links??
'n tip: google eens... 't lijkt eerder op een laureatenlijst voor een "Manager van het Jaar"-verkiezing.
Gelukkig dat je schreef "sociaalvoelende lieden" met een duidelijk ironische ondertoon (voor mij dan toch)

Laatst gewijzigd door filosoof : 2 mei 2008 om 21:31.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be