![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, soms laat ik me al eens gaan. 't Is eens nu eenmaal eens leuk belgicistisch links, dat zo vaak roept dat flamingantisme een VOKA-complot is, eens duidelijk te maken dat het "langs de andere kant" niet veel beter is. Zeker aangezien er daar soms een quasi-negationistisch sfeertje heerst (ik herinner me soms een uitspraak op dit forum dat neerkom op: "Is dat wel zo, dat het bedrijfsleven voor België is? Ik heb het VBO in ieder geval nog niets pro België horen zeggen.").
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() 'n tip: google eens... 't lijkt eerder op een laureatenlijst voor een "Manager van het Jaar"-verkiezing. Gelukkig dat je schreef "sociaalvoelende lieden" met een duidelijk ironische ondertoon (voor mij dan toch) ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 mei 2008 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |