![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Mvg, h ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeg grapjassen! Ik dacht nu EINDELIJK eens argumenten te vinden die van mij een royalist gingen maken.
EEN HELE MINUUT TIJD VERSPILT! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
en ik gebruik bijna nooit uitroeptekens, mvg, h
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() In een democratie heeft een archaïsch fossiel zoals een koning en zijn dynastie geen recht op bestaan. Immers: het feit dat ge uit de juiste achterkant geboren wordt geeft u niet het recht om automatisch te kunnen "heersen" over anderen. Mensen die voor zo'n fossiel jubelen en wensen dat hij nog "lang moge leven" zijn wat mij betreft rijp voor psychiatrische hulp omdat ze een dwaas droombeeld najuichen waarin de "uit de juiste achterkant geborenen" op de een of andere mythische manier boven "het volk" zouden staan. Ik ben lid van "het volk" maar zie geen enkele reden waarom dat een koning beter zou zijn dan ik. Ik spreek bijvoorbeeld meer talen en heb betere diploma's (verworven door hard werken, ik heb voor mijn studies ZELF moeten betalen met geld verdiend door EERLIJKE arbeid).
Ook zet ik een vraagteken bij mensen die beweren dat een vorst "bij gratie Gods" regeert... ik heb nog altijd geen briefke van God ontvangen met de bevestiging ervan, ergo, de koning en z'n aanbidders liegen.
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Lieve Babeth,
Citaat:
In het kort: op de natuurlijke manier zowel als op de keizerlijke manier is het langs de voor- of langs de onderkant. Je bent waarschijnlijk vrij jong, maar er is geen verband tussen bevruchten 'op zijn hondjes' en de bevalling als gevolg daarvan, of toch ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een republiek houdt trouwens ook niet per se een presidentieel regime in. Maar ook dat ontgaat de koningsgezinden natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kan toch geen enkele door de mindere mensen aangestelde leider tegenop?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, nu heb ik ie hele tekst met de 'argumenten' nog eens doorlezen, en blijkbaar is mijn geloof in de antiroyalistische zever alleen maar sterker geworden. Hoe zit dat hier nu eigenlijk?
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() ALs je de titel van deze topic leest, wekt dat wel verwachtingen die bepaald niet door dat tekstje worden ingelost. Als d�*t het beste is dat monarchisten kunnen produceren. Wat een intellectuele armoede.
|
![]() |
![]() |