![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Altijd triestig om zulke artikels te lezen maar het verbaast me spijtig genoeg weinig... Ik ben me er wel bewust van dat niet alle allochtonen krapuul zijn maar degene die beweert dat er niet meer criminaliteit is met de komst van meer allochtonen zou toch eens moeten gaan wandelen nadat het donker is...
Er zijn er spijtig ook genoeg die denken dat ze de baas zijn, zoals blijkbaar dit examplaar. Citaat:
Ik zou zeggen, als je toch zo denkt SA wat zoek je hier nog? Dit is VLAANDEREn dus jullie moeten jullie aanpassen, je kan ons VERZOEKEN om begrip te tonen maar niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb wat rondgekeken en hoe vaak hij zichzelf tegenspreekt "wij zijn hier de baas, aanpassen" mar in een ander forum "-cry--cry- ik word zonder reden gediscrimineerd, ...." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Het komt door de mobieltjes, werkeloosheid, schoolverzuim en het clan-effect.
Een allahtoon krijgt last met de politie, een andere allahtoon ziet het en gaat bellen. De gebelden gaan op hun beurt bellen en binnen 10 minuten zijn ze er met 100 man. Zo snel kan de politie niet reageren. En dus moeten ze vluchten. In de politie auto's die ze hebben zijn ze 'sitting ducks'. Gewoon aanpassen aan de Beiroetse toestanden: dus in technicals (Toyota pickups, battle-proven in Afghanisten door de Taliban) gaan rondrijden. Vier man met machinegeweren en een doorgeladen .50 in de laadbak. RPG's lijken me wat overkill te zijn. Hier is een voorbeeld: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*knip* Aanzetten tot geweld is niet toegestaan op p.be Laatst gewijzigd door Diatonos : 23 april 2008 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ik maakte hier ook nog nooit iets mee. Ook geen familielid of bekende...
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 mei 2008 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() PS, zo je minder "bold" wou gebruiken bij het posten zou het aangenamer lezen. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 mei 2008 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeie Dhimmies die op tijd en stond hun belastingen op tijd en stond betalen hebben zelfs bescherming vanuit de Koran en de Sharia.
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat juist goed. Dat ze de Brusselse politie maar goed hard op hun bakkes slagen. Dat hoort zo te zijn. Hoe harder hoe beter. Dan voelen ze het ook eens wat het is om tegen de grond gesmakt te worden zoals FVH en FDW overkwam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nuja blokkers hier op het forum liegen dat ze zelf den duivel beschaamt is een vlaming te zijn.......................... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() de blokkers zijn van de ergste soort misdadigers die er rondlopen, allee gij als ervaringsdeskundige moet dat toch weten....
toneel spelen en liegen, hebt gij die gasten weer gezien vandaag, een maatpak aan en gebruind van de zonnebank dat het geen naam meer heeft. en waarom zou ik dat aan de ganzen wijsmaken die lieve beestjes hebben mij niets misdaan om ze zulke gruwelijke dingen wijs te maken..... hoe worden jullie vergoed om op al de fora te komen zwanzen, iets aan een 0,10€ per bericht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Het waren Waalse agenten uit Luik die speciaal aangevoerd werden.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Je fototoestel is niet nodig, er werd een filmpje van gemaakt, en is nog steeds te zien op VB-TV op de website van VB. Het werd 100.000 keer bekeken. Maak er 100.001 van!
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 2 mei 2008 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mijn "huisgazet" is niet HLN maar DS. Plus iewat kortere weergave van andere kranten via internet, zoals je zelf wel weet... Waarom jij problemen hebt met dat "bold" begrijp ik niet zo goed... En ja, ik ben blij dat er aan de kust nog niet teveel "verrijkers" rondlopen, en ik zit er niet op te wachten... Jij daareentegen die nog nooit last hebt gehad van wie dan ook, heb jij eventjes geluk zeg! De uitzondering die de regel bevestigt? |
|
![]() |
![]() |