Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 april 2008, 00:24   #21
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon Bekijk bericht
wij zijn tenminste niet bang op straat en zitten niet steeds te klagen over onveiligheid en criminaliteit

Moet eens proberen meer op straat komen en niet de bange blanke belg uithangen, politie niks doen.
Wij...Typisch allochtonen-praat. Die zeggen nooit "IK", die zeggen "WIJ". Inderdaad, deze "helden" bewegen zich op straat NOOIT alleen voort, steeds in (agressieve) groep, zoals hyena's en jakhalzen, op zoek naar zwakke slachtoffers, zoals ouwe grootmoeders om te beroven, of jonge meisjes om te verkrachten. Met twintig tegen één een autochtone jongen of man inééntrappen durven ze ook wel eens, en als hij terugslaat steken ze hem omver...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2008, 00:30   #22
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
in donker geen witte meer te zien wij zijn de baas en al heel lang en de politie is bang. Droom maar verder ...
De politie is inderdaad bang. Maar niet van jullie hoor Die zijn bang om hun job kwijt te geraken, en daarom laten ze jullie met rust: ze krijgen van hogerhand orders om de ogen toe te doen. MAAR de dag dat er een ander soort politiekers aan de macht komt, krijgen ze andere orders wat jullie betreft, en ik denk dat die dag jullie bang zullen worden...Maar dan zal het te laat zijn. Neem dat nu niet als een bedreiging van mijnentwege, hé, want dan kunt u daar eens mee lachen. Denk eens gewoon een beetje na, en dan zult u zien dat ik gelijk heb: Opgepast !
Oud 29 april 2008, 00:42   #23
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer Bekijk bericht
Jullie zijn bang om alleen op straat te lopen, en kwa criminaliteit durven jullie pas een oma te beroven als het 20 vs 1 is.

laf laf laf
Ik woon in Brussel, 50% (of meer) mensen van vreemde origine in "mijn" straat en ik ben niet bang, niet overdag en niet 'snachts.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2008, 00:44   #24
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
De politie is inderdaad bang. Maar niet van jullie hoor Die zijn bang om hun job kwijt te geraken, en daarom laten ze jullie met rust: ze krijgen van hogerhand orders om de ogen toe te doen. MAAR de dag dat er een ander soort politiekers aan de macht komt, krijgen ze andere orders wat jullie betreft, en ik denk dat die dag jullie bang zullen worden...Maar dan zal het te laat zijn. Neem dat nu niet als een bedreiging van mijnentwege, hé, want dan kunt u daar eens mee lachen. Denk eens gewoon een beetje na, en dan zult u zien dat ik gelijk heb: Opgepast !
Bronnen?
IMHO zijn ze maar van één ding bang: moe worden.

Laatst gewijzigd door filosoof : 29 april 2008 om 00:48.
Oud 29 april 2008, 00:47   #25
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Wij...Typisch allochtonen-praat. Die zeggen nooit "IK", die zeggen "WIJ". Inderdaad, deze "helden" bewegen zich op straat NOOIT alleen voort, steeds in (agressieve) groep, zoals hyena's en jakhalzen, op zoek naar zwakke slachtoffers, zoals ouwe grootmoeders om te beroven, of jonge meisjes om te verkrachten. Met twintig tegen één een autochtone jongen of man inééntrappen durven ze ook wel eens, en als hij terugslaat steken ze hem omver...
Vreemd dat jij dat allemaal ziet en ik of mijn familie en bekenden niet.Bijzonder zintuig of lees je HLN?
Oud 29 april 2008, 00:56   #26
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Vreemd dat jij dat allemaal ziet en ik of mijn familie en bekenden niet.Bijzonder zintuig of lees je HLN?

Om te weten dat dat gespuis steeds in bende opereert hoef je niet persé HLN te lezen hoor.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2008, 06:45   #27
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
in donker geen witte meer te zien wij zijn de baas en al heel lang en de politie is bang. Droom maar verder ...
Dat kunnen de Belgen niet ontkennen want dat zijn de feiten van vandaag!

Als het waar is dan is het waar hé jongens
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2008, 07:04   #28
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Autochtonen houden graag hun mietjescultuur in stand, en dan verschieten (allang niet meer eigenlijk, maar ge weet wat ik bedoel) dat ze last krijgen met zelf geimporteerd volk waarvan de mannen zich behoorlijk terecht als mannelijker beschouwen.
En maar voortsukkelen...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2008, 07:04   #29
Rob Roy
Minister

Rob Roy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby Bekijk bericht
Tijd voor een reorganisatie. Lafaarden doen het verkeer en bureauwerk. Stoere agenten met indrukwekkende spierballen gaan de straat op.

Ik denk toch dat veel agenten hun werk onderschatten. Ze moeten ten eerste respect afdwingen met hun optreden. Maar door hun gejank zitten we met jochies die doen wat ze willen.
Ik denk niet dat het aan de agenten ligt, die doen meestal hun werk en vaak met gevaar voor zichzelf. Het ligt aan de mannen en vrouwen achter hen, degenen die hen moeten aansturen, betalen, voorzien van uitrusting, ondersteunen etc. en die hun taak schandelijk verwaarlozen. En aan de rechters die elk inspanning van de politie teniet doen.
Rob Roy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2008, 07:18   #30
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy Bekijk bericht
Ik denk niet dat het aan de agenten ligt, die doen meestal hun werk en vaak met gevaar voor zichzelf. Het ligt aan de mannen en vrouwen achter hen, degenen die hen moeten aansturen, betalen, voorzien van uitrusting, ondersteunen etc. en die hun taak schandelijk verwaarlozen. En aan de rechters die elk inspanning van de politie teniet doen.
Ja zeer zeker dat het ook ligt aan degenen die hen moeten aansturen, ondersteunen en voorzien van uitrusting.

Het is met de kraan open dweilen daar in Brussel voor de politie want als ze éne oppakken dan loopt die de volgende dag of week al terug rond.
Oud 29 april 2008, 07:25   #31
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Autochtonen houden graag hun mietjescultuur in stand, en dan verschieten (allang niet meer eigenlijk, maar ge weet wat ik bedoel) dat ze last krijgen met zelf geimporteerd volk waarvan de mannen zich behoorlijk terecht als mannelijker beschouwen.
En maar voortsukkelen...
Ik zou het niet beter kunnen verwoord hebben!
Oud 29 april 2008, 07:46   #32
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Ik zou het niet beter kunnen verwoord hebben!
Hoe kunnen ze zich in godsnaam spiegelen aan "onze" mannen als ze hun eigen "mannen" veel betere voorbeelden vinden qua mannelijkheid?
Niet dat het uiteindelijk allemaal zo'n testosteronbommen zijn, ze kleden zich zelf als homo's tegen de sterren op. Maar zijzelf zien dat zo niet. Het is een kwestie van perceptie die straal genegeerd word.
Oud 29 april 2008, 12:00   #33
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bhairav; wat een zever! Alsof er geen homo's zijn onder moslims zeg!Alsof er geen jongeren zijn die zich maar al te graag uitdossen met wat maar mode is!
Ja; Vlaamse mannen vind ik pakken mannelijker dan wie zich als macho gedraagt omdat hij denkt dat wie of wat dan ook daar recht toe geeft.
Daar voelen vrouwen geen enkel respect voor hoor, integendeel, vrouwen over alle culturen heen beschouwen die kerels als een pest!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2008, 12:20   #34
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Bhairav; wat een zever! Alsof er geen homo's zijn onder moslims zeg!Alsof er geen jongeren zijn die zich maar al te graag uitdossen met wat maar mode is!
Ja; Vlaamse mannen vind ik pakken mannelijker dan wie zich als macho gedraagt omdat hij denkt dat wie of wat dan ook daar recht toe geeft.
Daar voelen vrouwen geen enkel respect voor hoor, integendeel, vrouwen over alle culturen heen beschouwen die kerels als een pest!
Een beetje relativeren mag hoor!

Er zijn genoeg vrouwen die ook vallen op macho's!
Oud 29 april 2008, 12:53   #35
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Collabo's & renegaten zullen wel met rust gelaten worden zeker ?
Oud 29 april 2008, 12:58   #36
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Een beetje relativeren mag hoor!

Er zijn genoeg vrouwen die ook vallen op macho's!
Op macho's , dat kan wel, maar die onnozele allochtoontjes, aangekleed zoals clowns, met hun bizarre petjes en te korte trainingsbroeken, allemaal zo mager als een visgraat van de drugs, dat zijn toch geen macho's zeker ? Palingen met schouders, ja, die in bende moeten optreden, of zich wapenen met messen, om te kunnen winnen...
Oud 29 april 2008, 13:21   #37
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Op macho's , dat kan wel, maar die onnozele allochtoontjes, aangekleed zoals clowns, met hun bizarre petjes en te korte trainingsbroeken, allemaal zo mager als een visgraat van de drugs, dat zijn toch geen macho's zeker ? Palingen met schouders, ja, die in bende moeten optreden, of zich wapenen met messen, om te kunnen winnen...
Of die allochtoontjes die bij terrasjes weer de stadskernen afrijden met hun BMW's (ego's) en hun haar vol met gel, venster open en met ne stomme look naar de voorbijgangers gapen van "hey dimmen hé of we stappen eens uit onze voiture"
Oud 29 april 2008, 23:17   #38
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Bronnen?
IMHO zijn ze maar van één ding bang: moe worden.
Al die allochtonen ?
Oud 30 april 2008, 05:15   #39
Bhairav

Standaard

Citaat:
Collabo's & renegaten zullen wel met rust gelaten worden zeker ?
Flauw hoor.
Oud 1 mei 2008, 23:14   #40
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Flauw hoor.
collabo's en renegaten zijn flauw, dat klopt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be