![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Kan iemand mij de nieuwswaarde van zijn verkeersovertreding verklaren?
Het was zowaar een hoofdpunt in zowat alle media. Het is zoals reportages over Sergio die een frietkot bezoekt of zoals vandaag in een linkse kwaliteitskrant die drie volledige blz. opoffert aan het inhoudsloze gewauwel van Bartje Peeters en zijn zoontje. Wat ben ik met al dat non-nieuws? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 28 april 2008 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Daarjuist op MSN-nieuws gelezen dat Bert Anciaux in de bres springt voor ons Florke Koninckx. Hij vergoeilijkt zijn misstap en betreurt het dat er gelachen wordt met Florke. Het komt erop neer dat Aciaux het totale voorval minimaliseert.
Effe 2 passages aanhalen: - 'Het kan ons inderdaad allemaal overkomen. Niemand is onfeilbaar.' Benieuwd of de ouders van kinderen die overreden zijn door bestuurders met een glaasje teveel ook zo gemoedelijk zullen reageren. Misschien is niemand onfeilbaar, maar duidelijk ook niet onsterfelijk, dat is onomkeerbaar. - 'Hij is nu Kop van Jut voor zoveel simpele zielen die nu met het nodige sarcasme op Flor zitten te kappen.' Er is hier maar één simpele ziel in het spel en dat is ons Bertje zelf. Dat zo iemand dom en achterlijk reeds zo lang een ministerpostje mag invullen, is gewoon te absurd voor woorden. Geruchten gaan dan ook dat Anciaux een heel goede entourage (kabinet) heeft, om zijn ondeskundigheid enigzins te verbergen. Als ik ooit gepakt wordt voor een 'glaasje teveel' bel ik persoonlijk naar ons Bertje en vraag ik of hij me met raad en daad komt bijstaan. En als ik ondertussen drie kinderen van hun fietsje heb gemaaid, tja, dat kan ons allemaal weleens overkomen zekers ? De volledige reactie van Anciaux vindt u op: http://news.be.msn.com/binnenland/ar...mentid=8227676 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Inderdaad.... Een schandalige reactie van Bertje...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik er geen enkel probleem mee, maar de kinderen die nog niet rijp genoeg zijn om zaken te relativeren, denken dat het allemaal vanzelfsprekend is. Net zoals ze denken dat geweld alledaags normaal is, ze zien het toch doorlopend op TV? Dat is een gevaar dat niet mag onderschat worden. Dit gezegd zijnde, ga ik een glaasje wijn inschenken. Schol!
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar ja het is natuurlijk gemakkelijker om een ander zijn leven te vernietigen dan zelf de dingen die jou gelukkig maken op te geven, niet waar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Elke mens maakt misschien fouten maar als je je hele leven in dienst stel om zulke zaken aan te klagen en er dan zelf in de fout gaat dan zou ik mij toch ophangen als ik van hun was want ik zou de mensheid, en zeker de mensen die je al die tijd het leven hebt zuur gemaakt met al je gezondheid en veiligheid, niet meer onder ogen durven komen. |
|
![]() |
![]() |