![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar het is hoe ik het zie perfect moreel verantwoord als je ze niet respecteert. Ze niet respecteren juich ik zelfs toe dan.
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Dan zouden de moslims evenveel recht hebben dat te eisen als de protestanten of wie dan ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar nu zijn we off topic zeker? Laatst gewijzigd door moser : 23 april 2008 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Enfin uiteindelijk gaan veel zogenaamd volgens sommigen immorele wetten toch worden opgevolgd, al was het maar omdat je anders boel met de overheid krijgt. De hoofdactiviteit van alle tegenstanders zal dan ongetwijfeld ertegen protesteren zijn natuurlijk. Dan zie je wel wat algemeen (of algemener) aanvaard wordt en wat niet. Je voorbeeldje zou ik trouwens wedl als onrechtvaardig beschouwen ![]() Maar goed, je hebt gelijk, we zijn wel wat off topic aan het gaan ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() @ the special one , liberalen als u hebben we in Vlaanderen meer nodig. Ik ben er zef geen , maar iemand die consequent liberaal denkt kan ik waarderen. Als je zelfs vindt dat mensen met een bviakmuts op straat mogen lopen , dan bent u erg open van geest. En die kwaliteit wordt steeds zeldzamer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik kan mensen die liberalen waarderen zeer zeker ook waarderen, en zo zijn er ook meer nodig! Applausje voor ons!
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Een test over "vrij denken"
http://www.zonderdatikhetwist.be/html/test.php Voor degene die niet zouden weten wat gedaan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind dat de universiteit van Teheran u een ere-doctoraat moet geven uit erkentelijkheid voor uw voortdurend verdedigen van islam. Gij moet zo'n bekeerde Vlaming zijn die nu Youssouf noemt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Nederlandse vertaling in het startbericht is niet zeer sterk; hinderlijk fout gekozen vind ik voor trials "proberen": dat moet hier zijn "beproevingen".
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Reeds enige jaren lees ik op Net over ongeregeldheden met de (weinige) moslims in Australië.
Inderdaad zijn de Aussies minder geneigd dan Europeanen om toe te geven aan dhimmitude en nog minder aan "onderwerping" (= islam). http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...=&mi=&cs=UTF-8 http://www.wsws.org/articles/2002/se...rape-s06.shtml http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...slim&where=web
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Ben zelf vlaming die in Australie woont, ik ben dus ook migrant. Ik vind het maar normaal dat ik me moet aanpassen aan hun cultuur hier, als ik dat niet wil dan had ik niet naar hier moeten verhuizen, basta.
Dit gezegd zijnde, hier zijn ook aardig wat moslim migranten, maar de meeste moslims hier zijn veeeeeeeeeeel respectvoller voor de locale cultuur dan de gemiddelde moslim in Europa. De problemen die we in sommige wijken in grootsteden in Vlaanderen kennen komen hier niet voor. Deze aanpak blijkt dus een betere dan het islamgeknuffel dat momenteel in Europa aan de gang is. Canada is trouwens op dit vlak vrij vergelijkbaar met Australie (weer spreek ik hier uit eigen ervaring), maar hoe men elders in de wereld met zulke dingen omgaat, toont de politiek correcte media in Vlaanderen liever niet als het niet in hun kraam past. Laatst gewijzigd door Rizzz : 24 april 2008 om 04:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Burgemeester
|
![]() Verblijf regelmatig in Australie daar mijn partner Australische is en net zoals rizzz al zei komen deze problemen hier niet zo voor als in europa.Mede ook doordat australie zo uitgestrekt is en er niet zo,n grote populatie van moslims in een klein gebied wonen.Wel hoor ik vaker dat de jongere immigranten met islamitische culturen de vrouwen proberen te misbruiken net zoals het in europa gebeurt.
Zeker in Australie wat een zeer multicultureel land is zie ik ook weer dat alle verschillende culturen met elkaar kunnen samenleven onder 1 dak,christenen en hindu,s of boedhisten in gemengde huwelijken,maar moslims kunnen dat blijkbaar niet daar ze denken superieur te zijn tegenover andere bevolkingsgroepen. Australie is een welvarender land dan de europese landen met meer werkgelegenheid en ruimte.De relaxere mentaliteit en het mooiere weer zijn zeer zeker positieve invloeden op een verdraagzamere samenleving.Hier heeft ook iedere wijk meerdere speeltuinen en parken en sociale activiteiten worden hier veel beter georganiseerd.Toch begint de verloedering in de grote steden langzaam zijn sporen na te laten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nope, het recht van de sterkste gold in het verleden, en geld nu ook. Op dit moment zien alle niet moslim stromingen in Australië hoeveel gezeik er in de wereld is, en zelfs de meest simpele ziel ziet dat in de meeste gevallen er extreme religie in het spel is. Dus de logische gevolgtrekking is gemaakt. Denk je dat een militant IRA lid met open armen word ontvangen in down under als ie er stennis gaat maken? Snel een koek op z'n oog en een kaartje verrewegistan voor zulk figuur. Alleen vergeet men dat in het POCO West Europa. Stel je voor, veralgemenen.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, maar het heeft zin hoor: meer woorden moeten er zelfs niet aan vuil gemaakt worden! En uitvoeren wat de wet voorziet, niet zoals met de "illegalen-komedie" hier die vijf dagen krijgen om het land te verlaten en jaren later in een torenkraan zitten om hun papieren op te eisen!
Men moet dringend bovenop die torenkranen lange loopbruggen bouwen dat ze er meteen met honderd tegelijk kunnen hun papieren "eisen"... en beneden een parking voor de bussen die er nieuwe aanvoeren... Uitgeprocedeerde illegaal = niet-legaal = niet toegelaten = buiten ermee. Er staat wel "uitgeprocedeerde", of heeft dat woord in de multicul-newspeak ook al een andere betekenis gekregen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de tekst ook al op het internet gezet een tijdje geleden, maar dat zijn het soort teksten dat sommigen hier liefst niet zien en niet lezen en rap verder doen met wat anders...
Dus: heel nuttig om dat soort teksten er nu en dan nog eens op te zetten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bvb een rechter die beslist dat het VB racistisch is, d�*t vinden ze interessant! |
|
![]() |
![]() |