Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 15 maart 2004, 12:07   #21
Baktru
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Voor de rest was het opsomming van het blunderboek van Verhofstadt I en II, waarbij Vlaanderen nog altijd de waalse rekeningen blijft betalen !

Vlaams Blok is het alternatief voor heel Vlaanderen en Brussel !
Opsommen van wat er fout gelopen is, is géén alternatief. Iedereen kan kritiek leveren.

Wie een echt alternatief biedt, geeft kritiek op wat er gebeurd is en geeft meteen ook goede oplossingen over hoe het wel kan.

Het enige wat ik in de vorm van maatregelebn gehoord heb van het bruine triumviraat, was 'Schaf de islam af!'

Fantastisch idee! Nog zo eentje en we kunnen een Nobelprijs uitdelen.

Enfin soit. Trouwens, het VB zijn leugenaars. Ze geven mij een foldertje met 'Het vlaams blok, uw alternatief'

Helemaal niet mijn alternatief! Spreek voor uzelf!

B.
Baktru is offline  
Oud 15 maart 2004, 12:22   #22
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp niet waarom FDW zegt: Filip Dewinter:"De tijd is rijp voor het baas-in-eigen-land, de tijd is rijp voor het eigen-volk-eerst"

Bij dat Eigen Volk, hoor ik ook bij. Waarom moet het Vlaams Blok dan niks van mij weten?
Oud 15 maart 2004, 12:23   #23
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik begrijp niet waarom FDW zegt: Filip Dewinter:"De tijd is rijp voor het baas-in-eigen-land, de tijd is rijp voor het eigen-volk-eerst"

Bij dat Eigen Volk, hoor ik ook bij. Waarom moet het Vlaams Blok dan niks van mij weten?
eigen rechts volk
The Paulus Experience is offline  
Oud 15 maart 2004, 12:27   #24
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zou het mogelijk zijn dat ze niets van U moeten weten, omdat U een nestbevuiler bent? 't is maar een vraagske zulle
fernand is offline  
Oud 15 maart 2004, 12:29   #25
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

misschien omdat ge u afscheidt van uw volk? omdat ge hen constant beledigt en vervloekt , omdat ge de vrije meninsuitting niet hoog in het vaandel draagt?

kweetni , tis maar een suggestie , kan ook iets anders zijn
Xnorf is offline  
Oud 15 maart 2004, 12:30   #26
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:

Zou het mogelijk zijn dat ze niets van U moeten weten, omdat U een nestbevuiler bent? 't is maar een vraagske zulle
Ja natuurlijk ben ik volgens het Bloed & Bodem-principe van het Blok een nestbevuiler, ik ben tenslotte met een vrouw van niet-VlaamSSche origine gehuwd. Maar zo zijn er toch ook veel Blokkers? Zelfs VB-kamerlid Guido Tastenhoye is met een Thaïse gehuwd. Vind je GT nu ook een nestbevuiler?
Oud 15 maart 2004, 12:42   #27
Tegendradigaard

Standaard

Piano ge zijt miSSchien ne nestbevuiler omdat ge vlaamSSche schrijft.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 15 maart 2004, 12:50   #28
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Piano ge zijt miSSchien ne nestbevuiler omdat ge vlaamSSche schrijft.
Omdat de oppositie hier een andere invulling geeft aan het Eigen Volk dan ik dat doe, en dan refereer ik graag naar hun idolen en iconen van weleer. Zij bedoelen met Eigen Volk dat handvol nostalgieke vendelzwaaiers dat op de IJzerwake, een organisatie van het VB, terugkijkt naar vooroorlogse toestanden. Ik bedank voor die associatie, niet mijn hobby dus.

Mijn volk zijn de mensen waar ik tussen woon, werk en leef, waar ik toevallig tussen geboren ben. Wie ben ik om mijn zwarte, gele of bruine buurman te veroordelen op basis van etnische kenmerken, en hem bvb bij een sollicitatie naar een job hem achteraan de rij te laten aanschuiven? Want dat is in essentie wat Eigen Volk Eerst betekent, dat heeft dus niks te maken met aangepast zijn of niet.
Oud 15 maart 2004, 14:45   #29
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, een schitterend congres met een nooit eerder geziene opkomst. Ik ben eveneens niet meer in de zaal binnengeraakt wegens te weinig plaats, gelukkig kon ik nog veel doen aan één van de propagandastanden.

Het Vlaams Blok was al de enige partij die het ICC vol krijgt voor een congres, nu dreigt men naar een andere locatie te moeten zoeken wegens te klein. De Expo of het Kuipke, alhoewel de acoustiek niet zo goed is?
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 15 maart 2004, 14:52   #30
luc broes

Standaard

[quote="Seba"]
Citaat:
Het werd wel één keer heel stil... toen Frank Vanhecke één minuut stilte vroeg voor de bomaanslag in Madrid !
De moordaanslag door islamextremisten (A-Q) is de tweede zwaarste in de rij, na de aanslag op het WTC in New York, mogelijk één in van een nieuwe reeks... Vermits Antwerpen de grootste haven was voor Amerikaans materiaal... zou het wel eens kunnen, dat België met zijn NAVO hoofdkwartier een volgend doelwit zou kunnen worden !
ben is benieuwd of men ook één minuut stilte had gehouden indien die aanslag was gepleegd door de ETA [quote]
/////////////////////////
Seba, je maakt hier een zeer oneerlijke opmerking. Ieder eerbaar mens is geschokt door dergelijke moordaanslag.
En lees gerust op www.vlaamsblok.be onze stellingname, toen de dader nog niet bekend was.
luc broes is offline  
Oud 15 maart 2004, 15:06   #31
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules
Citaat:
Het Vlaams Blok heeft volgens Filip Dewinter geen schrik voor de oppositie maar wil er zich evenmin in opsluiten.
De oppositie is nochtans waar het Blok ook na deze verkiezingen weer te vinden zal zijn 8)
Daar kan je alleen maar blij om zijn, anders is het uit met de democratie als alles wat links is, de alleenheerschappij heeft zonder enige vorm van tegenstand. Met andere woorden...dan is het gedaan met Vlaanderen.

De Di Rupo - PS-maffia heeft maar van één partij schrik, en dat is het Vlaams Blok!!! Alle anderen likken hun hielen.

Het kartel CD&V - NV-A is niets anders dan kiezersbedrog, waarbij Bourgeois eindelijk zijn verlangde ministerpostje kan bemachtigen. (Ja, de VU streken zitten er nog in )
Yves Leterme heeft zich al gehaast om de PS gerust te stellen, in La Libre Belgique zei hij tijdens een interview, dat Wallonië "niet bang moest zijn - de splitising van de sociale zekerheid komt er niet" als zij de verkiezingen winnen.
De sociale zekerheid wordt voor 75 % betaald met Vlaams geld.
Vicky is offline  
Oud 15 maart 2004, 15:14   #32
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:
Vanhecke één minuut stilte vroeg voor de bomaanslag in Madrid !

De moordaanslag door islamextremisten (A-Q) is de tweede zwaarste in de rij, na de aanslag op het WTC in New York, mogelijk één in van een nieuwe reeks... Vermits Antwerpen de grootste haven was voor Amerikaans materiaal... zou het wel eens kunnen, dat België met zijn NAVO hoofdkwartier een volgend doelwit zou kunnen worden !
Dat zouden jullie wel willen hé vlak voor de verkiezingen? Wil dat nu zeggen dat jullie tegen de militaire transporten via Antwerpen zijn? Nu de Spanjaarden hebben massaal voor de PSOE gestemd toen bleek dat het moslims waren en geen seperatisten. Nu het is uiteraard nog niet 100% zeker.
Zoals je wellicht weet is er in Spanje een 'stemrecht' en geen 'stemplicht', de meeste Spanjaarden waren aangegrepen na deze schokkende aanval van Al Aqsa en hebben inderdaad het verband gelegd met de steun aan Amerika. (Als dat een goede reden is voor sommigen om de vele slachtoffers die door deze zinloze terroristische daad gemaakt werden, goed te praten, dan begrijp ik het niet meer!!! )

In elk geval heeft de ETA massaal opgeroepen om te gaan stemmen tégen Aznar. Dat is één van de redenen dat links nu heeft gewonnen. Of ze er veel gaan bij winnen, staat te betwijfelen, want links staat even afwijzend tegenover de ETA als rechts in Spanje.
Alleen heeft Aznar er wél voor gezorgd dat de economie terug op peil werd gebracht, maar dat heeft hem dus blijkbaar niet veel opgebracht.
Vicky is offline  
Oud 15 maart 2004, 15:15   #33
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules

De oppositie is nochtans waar het Blok ook na deze verkiezingen weer te vinden zal zijn 8)
Daar kan je alleen maar blij om zijn, anders is het uit met de democratie
Goed dat je't zelf zegt. We zijn het weer eens over iets, een zeldzaamheid maar kom... het moet kunnen
Oud 15 maart 2004, 15:17   #34
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

Het werd wel één keer heel stil... toen Frank Vanhecke één minuut stilte vroeg voor de bomaanslag in Madrid !

ben is benieuwd of men ook één minuut stilte had gehouden indien die aanslag was gepleegd door de ETA

De minuut stilte werd gevraagd voor de slachtoffers, niet voor de terroristen, of ze nu moslim of Marxistisch geïnspireerd zijn zoals de ETA, speelt geen rol.

Citaat:
Voor de rest was het opsomming van het blunderboek van Verhofstadt I en II, waarbij Vlaanderen nog altijd de waalse rekeningen blijft betalen !

Vlaams Blok is het alternatief voor heel Vlaanderen en Brussel !
http://www.vlaamsblok.be/pdf/brochur...ekvanpaars.pdf

is dat het alternatief, of is dat het bewijs dat het Vlaams Blok toch niet destructief oppositie voert?

Destructief is alleen maar deze regering. Dat zegt zelfs Pieter De Crem!

Citaat:
Vandaag werd Jurgen Verstrepen en Zwart/Wit het zwijgen opgelegd, zonder enige vorm van proces en werd de democratie al vermoord vóór 21 april 2004 !
is er dan al objectief bewijs dat dit programma "verboden "is?
Ja
Vicky is offline  
Oud 15 maart 2004, 15:19   #35
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Daar kan je alleen maar blij om zijn, anders is het uit met de democratie
anders is het uit met de democratie als alles wat links is, de alleenheerschappij heeft zonder enige vorm van tegenstand.

Goed dat je't zelf zegt. We zijn het weer eens over iets, een zeldzaamheid maar kom... het moet kunnen
Iets uit z'n context trekken is jouw specialiteit, dat weten we al!
Vicky is offline  
Oud 15 maart 2004, 15:19   #36
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba

is er dan al objectief bewijs dat dit programma "verboden "is?
Neen, geen enkel.
Oud 15 maart 2004, 15:21   #37
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
anders is het uit met de democratie als alles wat links is, de alleenheerschappij heeft zonder enige vorm van tegenstand.

Iets uit z'n context trekken is jouw specialiteit, dat weten we al!
Rustig blijven Vicky, het zonnetje schijnt buiten, alles peis en vree hier in't jodenkwartier vandaag
Oud 15 maart 2004, 15:23   #38
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ja natuurlijk ben ik volgens het Bloed & Bodem-principe van het Blok een nestbevuiler, ik ben tenslotte met een vrouw van niet-VlaamSSche origine gehuwd. Maar zo zijn er toch ook veel Blokkers? Zelfs VB-kamerlid Guido Tastenhoye is met een Thaïse gehuwd. Vind je GT nu ook een nestbevuiler?
Het gaat hem absoluut niet om Uw vrouw, wel om Uw anti Vlaamse refex!
fernand is offline  
Oud 15 maart 2004, 15:29   #39
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Onnozele Pianopraat!!!

Ik ben een vrouw van niet Vlaamse origine... so what?

Ben je die leugens nog steeds niet beu? Jij reflecteert je eigen haatgevoelens, die je nog steeds hebt, (zoals je ze vroeger tijdens je VMO-periode op anderen had) nu op Vlamingen.
Jij bent iemand die steeds een vijand nodig heeft om te kunnen leven!

Zielig!
Vicky is offline  
Oud 15 maart 2004, 15:31   #40
jeanblanquart
Schepen

Standaard

Avé (lol!)

Aangezien ik zeer hoog sta op de hitlijst van het Vlaams Blok (zie hun Dossier Drugs!) temeer hun nieuwe KOSMOS nooit hebben beseft dat ik bovendien half-allochtoon ben en van ant-fascistische provocatie hou, lanceer ik een nieuwe leus:

'Eigen Volk bestaat NIET'

Wie deze stelling kan kraken, moet van heel straffe huizen zijn! lol! Want:

1) er bestaat geen eigen volk (van wie is dat volk dan ? Van mij ? van u ? van Flupke Dewinter ?)
2) er bestaan geen 'zuivere Vlamingen' noch een 'Vlaams volk' aangezien wij stamboomsgewijze allemaal mengelingen zijn

Kortom, wees fier op uw eigen multiculturele afkomst en kom op voor een humane maatschappij waarin iedereen welkom is zolang hij/zij de Universele Verklarringen van de Rechten van der Mens, de Grondwet en de wetten respecteert! Hoe internat!ionale hoe beter !

'Eigen Volk bestaat NIET'

Leuke slogan voor een nioeuwe antifacistische partij (hoewel 'Eigen Wolk eerst' nog leuker is, of 'Eigen Folk eerst' of 'Eigen volk sneert').

Kortom; het Vlaams Blok is en blijft een crapulenbende facisten die van de ellende van de werkende bevolking handig gebruik maken om stemmen te ronselen. Eénmaal aan de macht zullen ze heel wat democratische verworvenheden terugschroeven of afschaffen en de meeste kiezers zullen dan zeggen: "Shit ! Wir haben es nicht gewusst !') Hoewel, als ze 'shit' zeggen, worden ze wellicht opgesloten!

"I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha)
jeanblanquart is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be