![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wie een echt alternatief biedt, geeft kritiek op wat er gebeurd is en geeft meteen ook goede oplossingen over hoe het wel kan. Het enige wat ik in de vorm van maatregelebn gehoord heb van het bruine triumviraat, was 'Schaf de islam af!' Fantastisch idee! Nog zo eentje en we kunnen een Nobelprijs uitdelen. Enfin soit. Trouwens, het VB zijn leugenaars. Ze geven mij een foldertje met 'Het vlaams blok, uw alternatief' Helemaal niet mijn alternatief! Spreek voor uzelf! B. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begrijp niet waarom FDW zegt: Filip Dewinter:"De tijd is rijp voor het baas-in-eigen-land, de tijd is rijp voor het eigen-volk-eerst"
Bij dat Eigen Volk, hoor ik ook bij. Waarom moet het Vlaams Blok dan niks van mij weten? ![]()
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
kweetni , tis maar een suggestie , kan ook iets anders zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#27 |
|
![]() Piano ge zijt miSSchien ne nestbevuiler omdat ge vlaamSSche schrijft.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Mijn volk zijn de mensen waar ik tussen woon, werk en leef, waar ik toevallig tussen geboren ben. Wie ben ik om mijn zwarte, gele of bruine buurman te veroordelen op basis van etnische kenmerken, en hem bvb bij een sollicitatie naar een job hem achteraan de rij te laten aanschuiven? Want dat is in essentie wat Eigen Volk Eerst betekent, dat heeft dus niks te maken met aangepast zijn of niet.
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, een schitterend congres met een nooit eerder geziene opkomst. Ik ben eveneens niet meer in de zaal binnengeraakt wegens te weinig plaats, gelukkig kon ik nog veel doen aan één van de propagandastanden.
Het Vlaams Blok was al de enige partij die het ICC vol krijgt voor een congres, nu dreigt men naar een andere locatie te moeten zoeken wegens te klein. De Expo of het Kuipke, alhoewel de acoustiek niet zo goed is? |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() [quote="Seba"]
Citaat:
///////////////////////// Seba, je maakt hier een zeer oneerlijke opmerking. Ieder eerbaar mens is geschokt door dergelijke moordaanslag. En lees gerust op www.vlaamsblok.be onze stellingname, toen de dader nog niet bekend was. |
|
![]() |
![]() |
#31 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De Di Rupo - PS-maffia heeft maar van één partij schrik, en dat is het Vlaams Blok!!! Alle anderen likken hun hielen. Het kartel CD&V - NV-A is niets anders dan kiezersbedrog, waarbij Bourgeois eindelijk zijn verlangde ministerpostje kan bemachtigen. (Ja, de VU streken zitten er nog in ![]() Yves Leterme heeft zich al gehaast om de PS gerust te stellen, in La Libre Belgique zei hij tijdens een interview, dat Wallonië "niet bang moest zijn - de splitising van de sociale zekerheid komt er niet" als zij de verkiezingen winnen. ![]() De sociale zekerheid wordt voor 75 % betaald met Vlaams geld.
![]() |
#32 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() In elk geval heeft de ETA massaal opgeroepen om te gaan stemmen tégen Aznar. Dat is één van de redenen dat links nu heeft gewonnen. Of ze er veel gaan bij winnen, staat te betwijfelen, want links staat even afwijzend tegenover de ETA als rechts in Spanje. Alleen heeft Aznar er wél voor gezorgd dat de economie terug op peil werd gebracht, maar dat heeft hem dus blijkbaar niet veel opgebracht.
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#34 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#35 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#38 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#39 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben een vrouw van niet Vlaamse origine... so what? ![]() Ben je die leugens nog steeds niet beu? Jij reflecteert je eigen haatgevoelens, die je nog steeds hebt, (zoals je ze vroeger tijdens je VMO-periode op anderen had) nu op Vlamingen. Jij bent iemand die steeds een vijand nodig heeft om te kunnen leven! Zielig! ![]()
![]() |
#40 |
Schepen
|
![]() Avé (lol!)
Aangezien ik zeer hoog sta op de hitlijst van het Vlaams Blok (zie hun Dossier Drugs!) temeer hun nieuwe KOSMOS nooit hebben beseft dat ik bovendien half-allochtoon ben en van ant-fascistische provocatie hou, lanceer ik een nieuwe leus: 'Eigen Volk bestaat NIET' Wie deze stelling kan kraken, moet van heel straffe huizen zijn! lol! Want: 1) er bestaat geen eigen volk (van wie is dat volk dan ? Van mij ? van u ? van Flupke Dewinter ?) 2) er bestaan geen 'zuivere Vlamingen' noch een 'Vlaams volk' aangezien wij stamboomsgewijze allemaal mengelingen zijn Kortom, wees fier op uw eigen multiculturele afkomst en kom op voor een humane maatschappij waarin iedereen welkom is zolang hij/zij de Universele Verklarringen van de Rechten van der Mens, de Grondwet en de wetten respecteert! Hoe internat!ionale hoe beter ! 'Eigen Volk bestaat NIET' Leuke slogan voor een nioeuwe antifacistische partij (hoewel 'Eigen Wolk eerst' nog leuker is, of 'Eigen Folk eerst' of 'Eigen volk sneert'). Kortom; het Vlaams Blok is en blijft een crapulenbende facisten die van de ellende van de werkende bevolking handig gebruik maken om stemmen te ronselen. Eénmaal aan de macht zullen ze heel wat democratische verworvenheden terugschroeven of afschaffen en de meeste kiezers zullen dan zeggen: "Shit ! Wir haben es nicht gewusst !') Hoewel, als ze 'shit' zeggen, worden ze wellicht opgesloten!
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
![]() |