![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Speaking of cunts, while Ingeborg is here he might as well use this opportunity to confirm or deny the stories we hear that many Swedish men are being trained to use the toilet while always being in a seated position (no more pissing while standing - that is supposedly discriminatory according to the "advanced" level of feminism that is found over there).
Laatst gewijzigd door Bertie : 26 april 2008 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Ja, waarom niet? Zij zal niet een "resident evil" worden dus ik zie geen probleem. (Als zij regelmatig gaat posten is dat namelijk een hint dat zij NL wel verstaat).
Laatst gewijzigd door Bertie : 26 april 2008 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Versta me niet verkeerd he, ik heb er op zich geen enkel probleem mee dat iemand een andere taal dan het Nederlands zou gebruiken in het dagelijkse leven. Ik zal die dan met alle plezier verderhelpen en stilaan naar het Nederlands brengen. Een tweede punt is dat Engels in Vlaanderen zonder meer aanvaard wordt wanneer iemand geen Nederlands kent. Maar wat doe je met iemand die alleen maar Spaans, Turks, Chinees kent? Begrijp je wat ik bedoel? Je moet daar een lijn in trekken. Ofwel mag iedereen die geen Nederlands kent dan maar gelijk welke andere taal gebruiken, ofwel niet. Ingeborg heeft het allemaal goed bedoeld, dat weet ik ook wel. Maar ze heeft, volgens mij toch, te snel ergens iets willen posten in de hoop zo gemakkelijker respons te krijgen. Dat is niet slim, dat had ze beter moeten uitwerken. Maar goed.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
I too would gladly kneel down on a dirty toiletfloor for any swedisch woman. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel inderdaad, maar ze verliezen een aantal heel belangrijke zaken uit het oog.
Neem nu het voorbeeld van Ingeborg: op internet gezet, op zoek naar buitenlanders die hier wonen. 1ste vraag: stel dat zij een aantal antwoorden krijgt. Hoe weet zij of het effectief buitenlanders die hier wonen zijn geweest, die geantwoord hebben? Dat weet ze niet. Het kunnen evengoed Vlamingen zijn geweest. Haar conclusies zouden niet geldig en betrouwbaar zijn (methodologisch). 2de vraag: Hoe meet ze non-respons? Stel dat ze, ik zeg maar iets, 200 respondenten zoekt (sowieso te klein om statistisch geldig te kunnen zijn, maar soit). En effectief 200 antwoorden krijgt. Hoe groot is dan haar uiteindelijke steekproef? 200? Of veel groter? Want, hoeveel mensen zouden haar lijst uiteindelijk bekeken hebben, maar niet beantwoord? Die moet je meetellen in je steekproef he. Die niet meetellen, zou een vertekend beeld geven. En dan zouden haar conclusies weer niet betrouwbaar en geldig zijn. 3de vraag: Zoekt ze enkel via internet naar respondenten? Als dat zo is, dan is haar steekproef ongeldig. Want wat dan met mogelijke respondenten die geen internet hebben? Ik kan nog wat doorgaan. Maar krijgen de studenten van vandaag geen college "onderzoeksmethoden" meer of hoe zit dat?
![]() |
![]() |