![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar vermeldde het netto enkel omdat andere posters het daarover hadden.
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hm, ik heb precies niet te klagen. ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Business consultant 3 jaar ervaring: 1800 netto, 100 euro onkostenvergoeding, maaltijdcheques, wagen + tankkaart, gsm + abo, internetabo en de gebruikelijke verzekeringen.
3 jaar geleden begonnen als analist met 1400 netto en maaltijdcheques. Ik ben vrij tevreden met de progressie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() postbode ongeveer 1100 euro netto om te beginnen - wordt meer naarmate je ancienniteit opbouwt en als je benoemt wordt enzo - maar er wordt praktisch niet meer benoemt tegenwoordig
om postbode te kunnen worden moet je een blancostrafblad hebben en in een exaam bewijzen dat je kan lezen en schrijven en kan tellen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 april 2008 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() give or take 100 euro "representatie"... ik weet niet meer of die erbij zitten of niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Ik denk niet dat het salaris zo abnormaal laag is.
Master diploma moet ook nog in waarde omgezet worden, als hij/zij dat kan zal de opslag wel volgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 1100 - 1200 €... daar kom je tegenwoordig ook niet ver meer mee
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() idd en tenzij je een eigendom hebt is dat zelfs amper genoeg om te kunnen bliven werken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat dus ook. als je daarbij nog 4 �* 500 euro huur moet betalen, ben je gewoon een arme duts.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 3500 bruto + representatieve wagen en Europese tankkaart + trimesteriële premies + volledig betaalde lunch of avondeten (tijdens werkuren) + hospitalisatieverzekering + 13e maand en vakantiegeld + GSM + laptop + abo. ADSL thuis betaald.
Functie: Account Manager Gemiddelde werkuren/week: 55 uren
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Vaak verdient een beginnende ongeschoolde arbeider niet slecht. Dit omdat hij nogal rap in posten en in weekends werkt. Dan zijn er nog de gevarenpremies etc.. 1800 euro netto is geen uitzondering.
Ik ken enkele gasten die hun 1ste jobke begonnen zijn. Degene met het laagste diploma, verdient van hun het meeste. Degene met het hoogste diploma is begonnen in een labo aan een hongerloon. Hoe hun situatie over pakweg 10 jaar zal zijn is nu koffiedik kijken. Het kan snel veranderen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel heb je er niet als kader personeel die allerlei extra legale vergoedingen bovenop hun loon hebben? En wie een master diploma heeft, zal toch wel in het kader zitten zeker? Vroeger hadden ze bij Electrabel zelfs een 14" en 15é maand bovenop. Dus ja, maandloon...jaarloon...alles in loon...heeft toch veel verschil allemaal. Als arbeider heb je dat allemaal zo maar mooi niet. Maar met uw capaciteiten kan je wel makkelijk veel meer verdienen. Neem een handelsregister in bijberoep en leef u uit zou ik zeggen.
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() ieder bureauwerk (zelfs interim) is toch zeker 1300 euro netto de maand hoor en ploegenwerk zoals fabriek betaalt ook goed en bij vele jobs die geen diploma a1 vereisen kan je 1500 euro netto eruithalen. Bijvoorbeeld verkoper in winkel, input bediende, bewaking, administratief bediende, baliebediende, nachtreceptionist enz
Te weinig verdienen is niet motiverend en zorgt ervoor dat je vroeg of laat wegbent wanneer je meer kan verdienen. Uiteindelijk werken we voor het geld he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chipie. Sorry, maar een gezinsinkomen van 1200 € bij tweeverdieners kan ik mij moeilijk voorstellen. Of wat bedoel je eigenlijk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |