![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat denk ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
en wees gerust - ik zal niet gaan trippen in gezelschap van commies ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() voor wie de sfeer van lsd eens een keer wil snuiven
![]() ok wel wat geromantiseerd allemaal maar geeft toch een goed sfeerbeeld vind ik van wat trippers doen enzo en uit hun botten slagen - vaak is het een soort van groepstherapie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 mei 2008 om 01:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grapjas. Alprazolam 0,25 mg (lichtste dosis van xanax) kan je al amper krijgen zonder goede redenen. Nu ja, kwakzalvers met een doktersdiploma heb je natuurlijk ook. Maar bij een goede dokter kan je zulke middelen niet krijgen zonder goede reden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() hoeveel levens zou die zijn uitvinding al verwoest hebben?
inclusief die van partners/kinderen van gebruikers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Geen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
ik herinner me trouwens een mitgard die hier topics startte over de vliegenzwam - een hallucinogeen dat veel meer gevaren met zich meebrengt en 10000en malen giftiger is. het is erg gesteld met je de laatste tijd jongen - het gaat de verkeerde kant op - dringend tijd om je geest eens een keer te verruimen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 mei 2008 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() achja, drugs zijn hip en trendy bij de jonge hoogopgeleide burgerij.
een jointje is het summum van vrijheid. hier zien we alvast een kat genieten van haar verruimde geest dankzij lsd. http://nl.youtube.com/watch?v=EJEw3A_QO9o maar ik weet natuurlijk weer niet wat ik mis zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() ik heb veel vrienden die drugs gebruikten.
wiet, paddo's, xtc, alcohol... ik heb nog nooit iemand een aangenamer, creativer of ruimdenkender persoon weten worden door drugs. wel onnozel doen, dat wel. en onverschillig. maarja, dat is mijn politiek incorrecte mening over drugs hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
maar zijn die vrienden van jouw hun levens dan verwoest zoals je eerder insinueerde ? het heeft hun wellicht niet gebaat maar ook niet geschaadt. ze deden alleen maar wat onnozel en kortom niets aan de hand dus - tenzij hun ouders ze ervoor buiten smeten ofzo.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 mei 2008 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
verder sluiten ze dat beestje dan nog op terwijl precies een kat nogal op haar vrijheid en vertrouwde omgeving gesteld is - en ik wees al eerder op het belang van een vertrouwde omgeving. tot slot gaven ze dat beestje geen lsd maar als je goed kijkt in het filmpje zelf een analogue van mescaline ( wat dus vanalles kan zijn ) - en zoals ik al zei zijn andere halluconogenen zoals de vliegenzwam en bvb ook mescaline 10000en keren giftiger en fysiologisch niet zonder gevaar wat de stuiptrekkingen volgens mij verklaard hoe dan ook zal een kat in de natuur zoiets ook nooit binnenkrijgen omdat ze om te beginnen al geen planten eet ( behalve gras ) terwijl mensen al sinds de oertijd hallucinogenen van planten gebruiken ik vind dit trouwens een zeer sadistisch experiment - een filmpje met tips voor verstandig en juist gebruik ( wat idd wel van belang is ) zal denk ik zorgen dat er veel minder levens verwoest worden.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 mei 2008 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Hofmans wens was om op zijn sterfbed LSD toegediend te krijgen, net als Aldous Huxley trouwens. Of Hofman nog LSD heeft genomen in zijn laatste uren weet ik echter niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Geestig is trouwens dat Hoffman ooit per ongeluk wat LSD binnenkreeg. Een aantal jaren later dacht hij er eens een experiment mee te doen, want eigenlijk vond hij dat na al die jaren nog steeds vreemd wat hem toen was overkomen. Hij nam een hoeveelheid die volgens hem sowieso veilig zou zijn: 500 milligram. Even verkeerd gedacht: wat dat is ongeveer 10 tot 50 keer de hoeveelheid die men tegenwoordig op één tripje doet
![]()
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén van de meest belovende modeontwerpers van ons landje is door drugsgebruik een levende paddestoel geworden... Spijtig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() laat jezelf filmen en in een kooi steken en op op youtube zetten - lijkt me wel interessant om eens te zien wat lsd met een spitsmuis doet
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 mei 2008 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |