![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten eerste, zolang je geen bewijzen levert van wat je uitkraamt, kan het enkel gecatalogeerd worden bij leugens, laster en zever. Ten tweede, ik heb helemaal geen "leiders", ik ben zelfs geen VB'er. DUS: bewijs hetgeen je beweert over sommige VB'ers, en ik zal de eerste zijn om je te verdedigen. Bewijzen, geen riooljournalistieke "artikels" �* la BlokKwatch, Humo, De Morgen,... die zelf ook geen bewijzen hebben voor wat ze schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Of leeft ge in een kelder ergens in Zoetenaaie ? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het is toch niet te veel gevraagd dat wanneer je iemand van iets beticht, je dit ook kan bewijzen?!? Lever de bewijzen en ik ben de eerste om je te verdedigen. Maar aan blinde insinuaties, valse beschuldigingen,... doe ik niet mee. Ik ben geen VB'er meer en verschil op meerdere punten grondig van mening met "het VB", maar ik hou me niet bezig met persoonlijke aanvallen jegens top-VB'ers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |