Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 mei 2008, 06:52   #21
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Nu heb ik het gesnopen : jullie Hitler's mogen niet met de broek op de enkels gezet worden !
Jullie 'leiders' mogen dit wel doen van andere politici, tot en met grove leugens, misleiding en bedrog.

Ten eerste, zolang je geen bewijzen levert van wat je uitkraamt, kan het enkel gecatalogeerd worden bij leugens, laster en zever.
Ten tweede, ik heb helemaal geen "leiders", ik ben zelfs geen VB'er.

DUS: bewijs hetgeen je beweert over sommige VB'ers, en ik zal de eerste zijn om je te verdedigen. Bewijzen, geen riooljournalistieke "artikels" �* la BlokKwatch, Humo, De Morgen,... die zelf ook geen bewijzen hebben voor wat ze schrijven.
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2008, 08:36   #22
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
Ten eerste, zolang je geen bewijzen levert van wat je uitkraamt, kan het enkel gecatalogeerd worden bij leugens, laster en zever.
Ten tweede, ik heb helemaal geen "leiders", ik ben zelfs geen VB'er.

DUS: bewijs hetgeen je beweert over sommige VB'ers, en ik zal de eerste zijn om je te verdedigen. Bewijzen, geen riooljournalistieke "artikels" �* la BlokKwatch, Humo, De Morgen,... die zelf ook geen bewijzen hebben voor wat ze schrijven.
Een beetje wereldvreemd of stekeblind ? Het is het een of het andere...
Of leeft ge in een kelder ergens in Zoetenaaie ?
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2008, 19:43   #23
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Een beetje wereldvreemd of stekeblind ? Het is het een of het andere...
Of leeft ge in een kelder ergens in Zoetenaaie ?
En dan ben jij diegene die anderen beschuldigt van persoonlijke aanvallen!?!

Het is toch niet te veel gevraagd dat wanneer je iemand van iets beticht, je dit ook kan bewijzen?!? Lever de bewijzen en ik ben de eerste om je te verdedigen. Maar aan blinde insinuaties, valse beschuldigingen,... doe ik niet mee. Ik ben geen VB'er meer en verschil op meerdere punten grondig van mening met "het VB", maar ik hou me niet bezig met persoonlijke aanvallen jegens top-VB'ers.
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 13:18   #24
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu heb ik het gesnopen : jullie Hitler's mogen niet met de broek op de enkels gezet worden !
Jullie 'leiders' mogen dit wel doen van andere politici, tot en met grove leugens, misleiding en bedrog.
Vergeten en vergeven, raadslid...U moet de VB-ers eindelijk vergeven dat ze u met uw kloten buitengesjot hebben wegens slecht gedrag. Die blinde haat vergiftigt wat er van uw leven nog overschiet. Ik beklaag u, arme kerel...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 13:18   #25
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Vergeten en vergeven, raadslid...U moet de VB-ers eindelijk vergeven dat ze u met uw kloten buitengesjot hebben wegens slecht gedrag. Die blinde haat vergiftigt wat er van uw leven nog overschiet. Ik beklaag u, arme kerel...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be