![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() http://nl.youtube.com/watch?v=2sCkVe31fwo Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 30 april 2008 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Ik drink geen alcohol meer tenzij een paar glazen wijn als we uit eten gaan.
Oh ja, van mijn sigaretten blijven ze met hun fikken af!!!!! Trouwens, sedert ik meer tijd doorbreng in de Ardennen, is ook mijn jointverbruik aanzienlijk gestegen. Als ik er ben, rook ik er 's avonds dagelijks één. Dan gaat de koptelefoon op en luister ik een uur of wat muziek. Lekker ontspannend, daarna naar bed en veel intenser seksen natuurlijk voor het slapen.
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Laatst gewijzigd door Paracelsus : 1 mei 2008 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() nu het wat warmer weer wordt weer es een paar sixpacks kriek Xtreme gaan halen.
lekker fris, dat zal smaken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan er nu Xtreme zijn aan kriek?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoet bier
![]() (Aan alle Jaani's hier: opmerkingen over kasteelbier triple zijn op voorhand al geanticipeerd) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is vooral de verschillende wijzen van 'tipsy' zijn die me boeien. Van Duvel wordt ik precies anders aangeschoten dan van Jupiler bijvoorbeeld. Vrienden van me, beweren hetzelfde; Oppassen wel de combinatie alcohol-wiet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk! Een Duvel-draad!
![]() Wat een prachtig begin van een namiddag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jack-Op was het mannelijke heimatkrachtige bier dat ge moest drinken in uw hemdsmouwen. Jack-Op was de uitverkoren en krieuwelende drank van de staatsgetrouwe rollers. Jack-Op was de vreugde van de in zijn examen geslaagde en de troost van de in zijn examen gebuisde. Jack-Op dronkt ge als ge ’s avonds in gemoedelijke stemming van jeugd en liefde van de ene herberg naar de andere pelgrimeerde, met veel drukte en zang en vechtlust, of tegen het middaguur als aperitief in Den Hertog Jan of in Het Klein Paradijske. Jack-Op was ten slotte het kalmerende of superlativerende element tegen alle gevaarlijke emoties in de kwestie van professoren en cursussen, van Walenwrok en flaminganterij, van Leuvense meisjes en de Academische Overheid. En de eerste slok van dit heerlijke bier nivelleerde alle troeblerende gistingen bij de kriezeling in uw neus die zo geweldig was dat de tranen u in de ogen kwamen. - Ernest Claes
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |