![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rap naar Spa jij! SYSTEM!
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik ben nooit een draad begonnen over BHV. Ik zeg alleen dat dit geen punt meer van discussie is omdat de splitsing evident is. Punt uit. U blijft daar eeuwig over zagen en zaagen en zaaagen. Volgens mij gaat u met BHV slapen en staat u ermee op. U bent toch zeker dat u geen BHV-trauma hebt opgelopen?
Laatst gewijzigd door system : 1 mei 2008 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een discussie over BHV op gang houden door er taallessen in te geven en de verengelsing aan te klagen.
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() U moet beter volgen. In de discussie maakte iemand een opmerking over een Nederlandse taalfout van een andere. Goed, mooi, prima, maar dan moet men wel niet zelf constant de Nederlandse taal verloederen met vreemde (Engelse)woorden. Daar ging het over. Maar dat had u niet door vermoed ik. Niet erg.
Laatst gewijzigd door system : 1 mei 2008 om 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige engelse woord dat gebruikt werd is trouwens jouw nick.
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
TVlietinck: Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 1 mei 2008 om 12:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog erger : BHV gekloot is blijkbaar niet genoeg, men begint zelfs over verengelsing van een woord. Trek die er ook nog bij en eventueel de Duitstaligen en lul maar op. Wat ik wil, is mijn ongenoegen uiten over ALLE politieke partijen in dit land (Vlaams, Frans) omdat het nu overduidelijk is dat dit één bende van cartouche is voor eigen zak. Ik dacht dat parlementen er voor stonden om de burgers te helpen ? NEEN, HIER ZITTEN ZE TE LULLEN OVER DAT BELACHELIJK BRUSSEL EN SLAAN ZE OP MEKAARS SMOEL OMDAT HET ENE PAMFLETJE IN HET FRANS STAAT EN HET ANDERE IN HET NEDERLANDS. Geef Brussel aan de Koning en dat hij er zijn plan mee trekt. IK WIL ETEN,WERK EN EEN GOEDE SOCIALE ZEKERHEID. IK WIL LATER EEN GOED PENSIOEN OF DIE EURO NU IN HET FRANS OF IN HET NEDERLANDS IS GEDRUKT LAAT ME KOUD, EUROS MOET IK HEBBEN EN GEEN COMMUNITAIR GEZIJK |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij leest duidelijk niet wat er staat. Begrijp je het niet goed of heb je sterkere brillenglazen nodig?
DIT is het onderwerp waarover het hier gaat: http://forum.politics.be/showpost.ph...95&postcount=1 Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 mei 2008 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kan u alstublieft ophouden met deze draad (en dit forum) om zeep te helpen met uw inhoudsloos gereutel? Bedankt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zij die niet van dit oordeel zijn, heb dan het lef van alle Euro briefjes die je hebt en waar 1 woord frans op staat, verbrand dat, kom samen en de media zal dit wel filmen. Wedden dat de stad nog nooit zo leeg zal geweest zijn op de afgesproken dag van de verbranding? Op 1 dag tijd, het ganse Vlaams Nationalisme naar de kloten Vraag aan het VB en DEWEVER of ze een voorbeeld willen stellen. Toevallig allemaal hun portefeuille vergeten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom heb jij trouwens niet zelf het lef om te zeggen wanneer je je laatste euro's in Brussel gaat verbranden?
Ik kom alvast kijken! Eender in welke taal ze zijn.
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 1 mei 2008 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() splits belgie, dan is het gedaan met het gezever. en anders moet men maar de wet toepassen en bhv splitsen. het zijn niet de Vlamingen die de discussie voeren
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |