![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Avast komt heel slecht uit tests van virusscanners.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Zouden er virussen bestaan die zich enkel activeren IP adressen met een bepaalde landscode? Met andere woorden, virussen die bv. enkel Hollanders treffen.
![]() Laatst gewijzigd door Paracelsus : 10 mei 2008 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb vroeger ook Avast! en AVG gebruikt, maar er toch maar afgegooid nadat recente tests aantoonden dat die niet goed waren (vroeger wel, maar blijkbaar kunnen ze de race niet volhouden). http://zdnet.be/news.cfm?id=81816 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel grappig om lezen die help-mijn-pc-doet-raar-draadjes;
"Help, mijn internet is verschrikkelijk traag!" -"Heb je al gescand op virussen?" "Help, ik kan geen .jpg's meer openen!" -"Welke virusscanner heb je?" "Help, mijn internet verbinding valt elke vijf minuten uit" -"Heb je Trendmicro al geprobeerd?" "Hwlp, nijn toetsembird stqqt im chinees em il kqn dqt miet qfwetten!" -"Kruip eens in uw bed Dronkoers" "Help, ik krijg emails die zeggen dat ik, om een gevaarlijk virus te mijden, allerlei draden door moet knippen in mijn pc" -"Scan eens op virussen en als dat niet helpt; knippen!!" "Help, er komt rook uit mijn pc en water uit mijn toetsenbord" -"Gebruik jij AVG of Norton?" Kortom; Alle technische problemen aangaande pc's zijn te reduceren tot volgend zinnetje; Citaat:
Laat die Nobelprijs nu maar komen!
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Zoiets. Naar het schijnt is het mogelijk om botnets te huren van x aantal computers uit hetzelfde land. Die worden dan allemaal geactiveerd terwijl de rest van het botnet slaapt.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hacking contest dit jaar. De Mac was de eerste die gehacked werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik draai al ongeveer 2,5 jaar zonder 1 enkel probleem qua virussen en gezien de hoeveelheid spam die ik krijg en de gebeurtenissen op mijn online-thuisbankier-rekening wordt ik niet al te vaak gehackt ook niet. Terwijl men mij al jaar en dag vertelt dat 'er momenteel idd nog geen virussen zijn voor Mac, maar dat dat nog maar een kwestie van tijd is'. Ik heb ook jaar en dag Windows gedraaid en ik ga nooit meer terug. Niet dat ik Windows compleet af wil kraken, het werkt best prima, maar een Mac werkt ook minstens 'best prima' en die heeft daarboven op nog een geen last van virussen ook niet. Geen AVG, geen Norton (met bijhorende gevreesde Norton Prullemand), of andere duistere Israelische virusscanners, noppes. Als ik al eens een virus binnentrek tijdens avontuurlijke surftochten staat dat virus nadien netjes werkloos op mijn bureaublad te koekeloeren. En te sterven... Ik weet best dat we eindeloos kunnen discussieren over voor- en nadelen en toegegeven, er zijn ook nadelen aan een Apple, maar de voordelen wegen in mijn geval toch serieus door (zijnde oa. virusvrij, blauwschermvrij, installatiegemak, registervrij,...). Ieder moet dat voor zichzelf uitmaken. Als gamer moet je je bv. geen Mac aan laten smeren.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Gaat dit weer zo'n nerd-draad worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is dat allemaal misschien veel verbeterd maar daar knapte ik toen wel op af... Nog nooit over gedacht maar is er eigenlijk een Linux-distro die je op een Mac kan installeren?
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We doen ons best maar we beloven niks.
![]()
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat en anders gewoon: http://www.google.be/search?q=linux+on+mac |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]()
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is dat lamlendig weer.
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |