![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Excel store 15 significant digits of precision. For example, the number 1234567890123456 cannot be exactly represented if 15 digits of precision are used." http://blogs.msdn.com/excel/
Waarschijnlijk wel iets op te vinden door wat in die eerder gegeven url staat (1 cijfer per cel) Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 11 mei 2008 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Voer deze code uit in de Visual Basic Editor in Excel nadat je in cel (1,Y) en cel (2,Y) een 1 hebt ingevuld:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Volgens mij is een decimaal getal van meer dan 15 cijfers iets met meer dan 255 cijfers in binair.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Heb net even getest, op mijn PC duurt het een minuutje om de reeks tot het 500ste getal te berekenen (en de uitkomst met het eerder gegeven lijstje van 10000 getallen)
Het script zit wel vrij stom ineen (doet meer rekenwerk dan nodig ook), ge moet nl. zelf inschatten hoeveel cijfers uw grootste getal (het n-de getal) gaat hebben want dat is de maximumwaarde die je ipv de '25' (noem dit x) zet (en de '24' vervang je dan door x-1 uiteraard) Ook die 2 enen moet je dan van plaats veranderen, meerbepaald naar cel (1 (en 2),lettercode overeenkomend met x) Ik ga nu eens tot het 1000ste berekenen |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Het is geweten dat je niet op Excel moet rekenen voor zulke dingen.
![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 12 mei 2008 om 01:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had het iets vandoen met reptielen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Heu, neen.
Ik weet niks van reptielen. Laatst gewijzigd door Heftruck : 12 mei 2008 om 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Omdat hier één ziel het van tijd tot tijd over reptielen heeft strooi jij het welig rond naar de kritische burgers op P.be. die zich ook op K&K begeven.
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Staat tweede gerankt op Xfire. Speel je het toevallig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk doet het programma niet álles voor je. Hoewel... wat doet het bijvoorbeeld niet?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Waarschijnlijk zal die afrondenals het getal te gedatailleerd en hoog word...
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Bij mij begint die vanaf rij 59 wetenschappelijk te noteren ook als ik de cel breder maak...
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel. Laatst gewijzigd door Linkse Vogel : 13 mei 2008 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
(Dat verhaaltje van die 255 digits (waarnaar ik hier eerder verwees) zal dan wel fout zijn.) Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 13 mei 2008 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() De interpretatie van de uitkomsten laat het ook volledig aan mij over. ![]()
![]() |
![]() |