![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Zenuwgif misschien? Een moeilijk te detecteren maar uiterst dodelijk gif.
|
|
|
#22 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#23 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Ik ga voor een kaasschaaf, en dan van de voeten af beginnen, maar als ik haast heb dan kan ik er ook voor kiezen om met een rasp bij het gezicht te beginnen.
|
|
|
|
#26 |
|
|
Een zenuwgif is toch gewoon een klassering, een "neurotoxin", oftewel een vergif met een uitwerking op het brein? Een populaire keus voor filmmoorden, maar het feit dat het een neurotoxine is zegt nog niks over hoe goed detecteerbaar of hoe dodelijk het is.
|
|
|
|
#27 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik blijf bij de oplossingen van Vuyschthaemert en Maddox:
1. de ijspegel... wapen gesmolten en verdampt. 2. voor het komische gehalte: met een kruisboog iemand doodschieten met een vervroren curryworst of zo... lachen geblazen bij de reconstructie. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
Met een beetje geluk is de wetenschap over enkele jaren al zover dat men met behulp van nanotechnologie vast van die leuke dingskes kan maken om bij iemand te injecteren die dan op cellulair niveau een beetje het DNA en/of RNA gaan veranderen om zo allerlei enge, vieze en bovenal dodelijke designerziektes te doen ontstaan die het slachtoffer binnen de kortste keren aan helsche pijnen en kwalen zal laten overlijden.
Zeker met het in kaart brengen van het menselijk genoom de laatste jaren moet het mogelijk zijn om voor ieder persoon een individuele "behandeling" te bedenken die aangepast is aan zijn of haar genen. We gaan nog spannende tijden tegemoet... |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Minister-President
|
Dit vind ik anders ook best wel aantrekkelijk.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stel je voor dat je dit in het midden van de nacht uit iemands kleerkast laat springen:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 14 mei 2008 om 22:12. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Citaat:
Wat betreft gifstoffen heb ik trouwens nog wel een stofje dat ik nog eens wil uitproberen, een hypothetische pijnstiller die uit een groepsproject kwam rollen. Het lijkt qua werking wel een beetje op het gevreesde tetradotoxine, pufferfish poison. ![]()
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Leg dat gewoon naast iemand in bed. De ochtend en het bijgaande humeur doen de rest als je dat naast je ziet liggen.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
Executie door lingchi.
Het woord "lynchen" is afgeleid van deze Oosterse executiemethode. Iemand Georges Bataille ooit gelezen? Voor zijn studies over de principes van de extase, heeft hij ooit een bijzonder authentieke fotoreeks over een lingchi-executie in het Verre Oosten (Peking) cadeau gekregen. Deze fotoreeks was zo schokkend, dat ze in Europa clandestien de ronde deed en het woord "lynchen" sneller deed verspreiden. Ze bevestigt ook de eurocentrische mythe over de diepgewortelde wreedheid van den Aziaat. Let op, dit zijn echte fotos, getrokken rond het begin van de 20ste eeuw, toen deze executiemethode nog routine was in China. Het veroordeelde sujet lijkt inderdaad in extase te gaan. Ziehier dus mijn favoriete executiemethode en materiaal: collectief, publiek, ritueel, traag en bovenal extreem wreed. Benodigdheden: een met het schuim op de mond starende massa, een slachtoffer, twee bamboepalen, een verfijnde beul en een scherp slagersmes. U weze gewaarschuwd, de volgende fotos zijn nogal gruwelijk. 1. De veroordeelde wordt met de armen en de benen opgehangen aan een X-vormig kruis en de menigte ingejaagd. 2. De veroordeelde wordt strakker vastgebonen, zodat alle pezen, beenderen en spieren van zijn naakte lichaam goed zichtbaar zijn. 3. De eerste voorbereidende insnijdingen worden gemaakt - tussen de ribben. De veroordeelde heeft pijn. Intussen worden ook de armen losgemaakt om ze beter te versnijden. 4. Dit is de BEFAAMDE foto, die beroemd werd door Georges Bataille's publicatie ervan. Psychiaters hadden de extatische blik van het slachtoffer al eerder geanalyseerd. Bataille zag in de expressie van de man een "voluptueuze extase" oprijzen. De longen worden nu geperforeerd en de hele ribbenkast wordt gestroopt; de armen zijn intussen deels doorgesneden, tussen de boven en onderarm. 5. Alle ledematen, ook de benen, worden nu doorgesneden, maar het "lichaam" blijft wel één geheel. We naderen het einde. De extase is nu volop aan de gang. 6. De benen worden nu afgesneden. Het slachtoffer leeft nog, maar is duidelijk in hogere sferen. Het volk staat erbij en kijkt ernaar. Er bestaat nog een vervolgreeks, die de bewerking van het hoofd laat zien, maar die reeks werd geheimgehouden door Bataille. Ze was ook niet relevant voor de studie van de extase. Het betrof hier immers enkel de beëindiging van het ritueel. Als er dan toch gemoord moet worden, liever meteen het exces opzoeken, nietwaar?
Laatst gewijzigd door C2C : 14 mei 2008 om 23:01. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Minister-President
|
En, C2C, hoe lang duurt zoiets? Hooguit een paar uur. Dat is toch veel te snel?
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banneling
|
Dat is toch gewoon de Dood door Duizend Sneden, zoals reeds in mijn openingspost aangehaald, C2C ?
En ja, ik heb da boekske van Bataille ook in mijn collectie, niet zozeer vanwege zijn geleuter maar uiteraad wel vanwege de alleraardigste prentjes. Laatst gewijzigd door Vuyschthaemert : 14 mei 2008 om 23:20. |
|
|
|
|
|
#37 | ||
|
|
Citaat:
-wanneer een bepaalde insnijdingsfase is beëindigd zal het slachtoffer tijdelijk een bepaald soort hormonen of endomorfines ofzo produceren die na een tijdje uitwerken -na de uitwerking zal het sujet vermoedelijk flauwvallen, wat niet de bedoeling is -een volgende rituele handeling zal het slachtoffer opnieuw opwekken En zo gaat dat maar door. Ik meen mij te herinneren gelezen te hebben dat de beulen zeer goed getraind waren om inderdaad het ritueel nogal lang te rekken. Hoe lang precies weet ik niet.
|
|
|
|
|
#38 | ||
|
|
Citaat:
Goed, geef mij dan maar gewoon de vuist van Mike Tyson.
Laatst gewijzigd door C2C : 14 mei 2008 om 23:23. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Jongens, jongens, de fantasie slaat op hol. De meesten hier willen er een kunstwerk van maken...Als "de verdraagzamen" al met dergelijke ideeën rondlopen ziet het er voor de maatschappij niet goed uit.
Bon, on topic, als het bv een "onuitgenodigde" 's nachts in huis zou zijn, en ik heb het op tijd gehoord, zal Glokje zijn taak uitvoeren....Daarbuiten is al wat je in binnen bereik hebt eventueel bruikbaar. Zo heb ik ooit eens eentje mijn spade op zijn smoel beloofd terwijl ik een putje aan 't graven was omdat hij een van onze schaapjes wou vergiftigen....en had hij zijn plan tot uitvoering gebracht, 'k had hem waarschijnlijk het hoofd afgestoken met mijn spade....'k ben er toe in staat in dergelijke omstandigheden. |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|