![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik niet, maar ik kan me voorstellen dat het een beetje inhoudsloos en slaapverwekkend zou worden. trouwens, kathleen cools vertelt bij mijn weten geen leugens. en welke vraag over politiek is niet suggestief? 'hoe lang bent u al minister' ofzo? ik ben niet zeker, want dat zou kunnen suggereren dat de betrokkene toch al wat ervaring mocht hebben, bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er bestaan er volgens mij geen andere interviewmethodes dan suggestieve. als de richting van de suggestie u niet aanstaat omdat uw gelijkgezinden geen journalist willen of kunnen worden, jammer voor u dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Och, de gratis reklame voor rioolblad 'De morgen', vrijwel elke dag, is het beste bewijs van de liefde voor de sossen. Desmet komt daar dan aandraven met 'zijn' waarheid. Terwijl links al lang z'n geloofwaardigheid kwijt is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() misschien moeten interviewers alleen nog ja-nee vragen mogen stellen.
om de objectiviteit zo dicht mogelijk te benaderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoera, Het Woord is gevallen : nestbevuiling. Zijn in aantocht : kaakslag, uitverkoop, bord linzensoep, Belgicistan, etc... ! Mag ik er jullie even op attent maken dat ik hoegenaamd niks met jullie zelfverklaarde nest te maken wil hebben. Jullie nest kan naar stront rieken, maar van mijn nest blijven jullie af. Terug naar territorium (lekker eens gaan plassen om ons gebied af te bakenen) en het recht van de sterkste, de rijkste en de meerderheid. . . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar fc de kampioenen, dat vinden we toch goed hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() zo lang de 'regimepers' volgens rechts 'te links' is en volgens extreem links 'te rechts' is, vind ik de regimepers zo slecht nog niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burgemeester
|
![]() oh ja,een journaliste die zegt wat jij moet denken.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Journalisten moeten de werkelijkheid weergeven en niet hun eigen opinie opdringen. Het zijn de luisteraars of de lezers die hun opinie moeten vormen over de naakte feiten, en niet de brainwashing oplepelen van de journalist! Het is al erg dat advocaten dat doen. Sommigen zijn daarin zo achterbaks als de gangsters die ze soms verdedigen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik weet wel, dat kan niet he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wanneer dringt een journalist zijn eigen opinie op? als hij een vraag stelt die jou niet aanstaat? de werkelijkheid weergeven. naakte feiten... dan kunnen ze toch ook gewoon van alles een foto maken? objectieve journalistiek is een streefdoel en dat heeft vooral te maken met betrouwbaarheid van bronnen en waarheidsgetrouwheid. qua vraagstelling is een journalist nog altijd vrij hoor. de geinterviewde is bovendien helemaal niet verplicht om te antwoorden. als het u niet aanstaat leest ge maar een andere gazet of luister je naar een andere zender. of begin zelf een gazet, waar ge geheel uw eigen journalistieke methodes kunt toepassen. er is nl. persvrijheid. doe iets ipv te zeuren. maarja, zeuren is de nationale sport in vlaanderen hé. |
|
![]() |
![]() |