![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
u veronderstelt zonder enkel bewijs dat dit in opdracht is van de regering, en geeft als bewijs aan dat ze dit bewijs nooit zouden vrijlaten? totdusver nog altijd geen enkel bewijs...
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een beetje gezond verstand is voldoende om het een en ander aan elkaar te knopen en het complot tegen Jurgen te zien. Ik heb het nog al gezegd: Jurgen heeft er niets aan om te gaan liegen. Betrek daar de woorden van de Stunt bij en het feit dat het Vlaams Blok er mocht komen debatteren, Jurgen almaar meer kijkers had in tegenstelling tot het PC filterprogramma De Zevende Dag en het feit dat de er altijd al politieke tegenwind tegen Jurgens persoon was... Dat behoeft geen verdere uitleg denk ik.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
bovendien stel ik nogmaals deze vraag: hoe kan een onafhankelijke commerciële firma gedwongen worden door de overheid op een bepaald programma stop te zetten? ik zou liever (zwart op wit ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Die bewijzen heb ik niet. Waarschijnlijk zullen ze er officieel ook nooit komen. Hier in België wordt alles -van kleine affaires zoals deze tot de grootste schandalen- in de doofpot gestoken. Of Liberty TV zo'n onafhankelijke firma is? Ooit gehoord van een zekere Duchatelet (niet meteen de meest rechtse meneer)... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() In Spanje is de regering er niet in geslaagd de commerciële media een paar dagen een denkspoor te laten volgen. Wat zijn de machtsmiddelen waarover de partijen in Vlaanderen hebben om een privé-bedrijf tot een bepaalde keuze te dwingen?
De machtsmiddelen liggen volgens mij juist bij Liberty-TV. Verborgen camera waarop (een medewerker van) politicus X vraagt om een programma af te voeren onder druk van een machtsmiddel (maar welk?) en de carrière van die politicus is gekraakt. Op enkele maanden van de verkiezingen zal het uitbrengen van zo'n feiten ook op de uitslag zijn repercussies hebben. En als Liberty zo'n band naar buiten brengt, dan krijgt het wat het wilt: kijkers.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() wie moet de zendvergunningen afgeven?een beetje dreigen met intrekken is al genoeg,als ge weet dat hier in dit kloteland alles maar dan ook alles met politiek verweven is,weet je genoeg.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() ik heb daarnet toch weer moed gekregen:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heeft er iemand al een email gestuurd naar [email protected] ?
en een antwoord gekregen waarom zwart/wit werd afgevoerd ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Bart.L |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U vraagt aan iedereen bewijzen, maar ge tapt van hetzelfde vatje! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Loreken,
Vind u het ook niet toevallig dat nu, DRIE MAANDEN VOOR DE VER- KIEZINGEN, juist het programma van J. Verstrepen afgevoerd wordt ? OM COMMERCIELE REDENEN nog wel. Plots nu kwamen die commerciële redenen aan het licht. Toevallig niet ? Een faling ziet ge ook steeds van ver afkomen, hoor. (voor diegenen die het WILLEN zien) |
![]() |
![]() |