Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2004, 14:08   #21
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Miele
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba

waar kronkt "links" zich als een wurgslang? ondertussen wachten we nog altijd op het bewijs dat de opdracht van "de regering" kwam.
En u denkt dat de linkse regering zal toelaten dat het bewijs voor de opdracht van de regering kwam??

Ik DACHT het niet.

mooie redenering van u:
u veronderstelt zonder enkel bewijs dat dit in opdracht is van de regering, en geeft als bewijs aan dat ze dit bewijs nooit zouden vrijlaten?
totdusver nog altijd geen enkel bewijs...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 14:27   #22
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

En u denkt dat de linkse regering zal toelaten dat het bewijs voor de opdracht van de regering kwam??

Ik DACHT het niet.

mooie redenering van u:
u veronderstelt zonder enkel bewijs dat dit in opdracht is van de regering, en geeft als bewijs aan dat ze dit bewijs nooit zouden vrijlaten?
totdusver nog altijd geen enkel bewijs...
U verdraait mijn woorden. Ik stel NIET dat het uitblijven van bewijzen erop wijst dat dat het bewijs is voor de samenzwering van de regering. Ik ga er enkel van uit dat de regering zichzelf NIET in de voet zal schieten.
Een beetje gezond verstand is voldoende om het een en ander aan elkaar te knopen en het complot tegen Jurgen te zien. Ik heb het nog al gezegd: Jurgen heeft er niets aan om te gaan liegen. Betrek daar de woorden van de Stunt bij en het feit dat het Vlaams Blok er mocht komen debatteren, Jurgen almaar meer kijkers had in tegenstelling tot het PC filterprogramma De Zevende Dag en het feit dat de er altijd al politieke tegenwind tegen Jurgens persoon was...

Dat behoeft geen verdere uitleg denk ik....
Kristof Miele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 14:30   #23
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

U verdraait mijn woorden. Ik stel NIET dat het uitblijven van bewijzen erop wijst dat dat het bewijs is voor de samenzwering van de regering. Ik ga er enkel van uit dat de regering zichzelf NIET in de voet zal schieten.
Een beetje gezond verstand is voldoende om het een en ander aan elkaar te knopen en het complot tegen Jurgen te zien. Ik heb het nog al gezegd: Jurgen heeft er niets aan om te gaan liegen. Betrek daar de woorden van de Stunt bij en het feit dat het Vlaams Blok er mocht komen debatteren, Jurgen almaar meer kijkers had in tegenstelling tot het PC filterprogramma De Zevende Dag en het feit dat de er altijd al politieke tegenwind tegen Jurgens persoon was...

de grote baas zegt dat Verstrepen liegt, wat heeft die eraan om te liegen?
bovendien stel ik nogmaals deze vraag: hoe kan een onafhankelijke commerciële firma gedwongen worden door de overheid op een bepaald programma stop te zetten?
ik zou liever (zwart op wit )echte argumenten zien ipv uw "gezond verstand"
Oud 17 maart 2004, 15:19   #24
Kristof Miele
Provinciaal Statenlid

Kristof Miele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

de grote baas zegt dat Verstrepen liegt, wat heeft die eraan om te liegen?
bovendien stel ik nogmaals deze vraag: hoe kan een onafhankelijke commerciële firma gedwongen worden door de overheid op een bepaald programma stop te zetten?
ik zou liever (zwart op wit )echte argumenten zien ipv uw "gezond verstand"
Als de grote baas werkelijk werd verplicht om Verstrepen eruit te gooien heeft hij er alle belang bij te liegen. Of denkt u dat hij mag zeggen: die en die hebben mij verplicht meneer Verstrepen uit de ether te halen omdat hij te gevaarlijke praat op TV liet komen?
Die bewijzen heb ik niet. Waarschijnlijk zullen ze er officieel ook nooit komen. Hier in België wordt alles -van kleine affaires zoals deze tot de grootste schandalen- in de doofpot gestoken.
Of Liberty TV zo'n onafhankelijke firma is? Ooit gehoord van een zekere Duchatelet (niet meteen de meest rechtse meneer)...
Kristof Miele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 15:30   #25
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

In Spanje is de regering er niet in geslaagd de commerciële media een paar dagen een denkspoor te laten volgen. Wat zijn de machtsmiddelen waarover de partijen in Vlaanderen hebben om een privé-bedrijf tot een bepaalde keuze te dwingen?

De machtsmiddelen liggen volgens mij juist bij Liberty-TV. Verborgen camera waarop (een medewerker van) politicus X vraagt om een programma af te voeren onder druk van een machtsmiddel (maar welk?) en de carrière van die politicus is gekraakt. Op enkele maanden van de verkiezingen zal het uitbrengen van zo'n feiten ook op de uitslag zijn repercussies hebben. En als Liberty zo'n band naar buiten brengt, dan krijgt het wat het wilt: kijkers.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 17:22   #26
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
In Spanje is de regering er niet in geslaagd de commerciële media een paar dagen een denkspoor te laten volgen. Wat zijn de machtsmiddelen waarover de partijen in Vlaanderen hebben om een privé-bedrijf tot een bepaalde keuze te dwingen?

De machtsmiddelen liggen volgens mij juist bij Liberty-TV. Verborgen camera waarop (een medewerker van) politicus X vraagt om een programma af te voeren onder druk van een machtsmiddel (maar welk?) en de carrière van die politicus is gekraakt. Op enkele maanden van de verkiezingen zal het uitbrengen van zo'n feiten ook op de uitslag zijn repercussies hebben. En als Liberty zo'n band naar buiten brengt, dan krijgt het wat het wilt: kijkers.
natuurlijuk, dat is wat ik bedoel. De grote baas kan gewoon naar rechtbank stappen en de overheid aanklagen voor chantage of afpersing, hij zal altijd winnen indien de klacht gegrond is. Maar je bevestigt het zelf Kristof: totdusver nog altijd geen bewijs. Steek de complotbeschuldigingen dus maar terug in de kast vooraleer alle Blokkers het gaan verkondigen als waarheid
Oud 17 maart 2004, 17:37   #27
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
Jurgen heeft woensdag zelf het contract getekent voor de opzegging van zen programma.
Het heeft helemaal niets met politieke druk te maken. Enkel commerciële argumenten liggen aan de basis van het vroegtijdig stoppen.

Jurgen blijft zelf wel volhouden dat het om politieke druk ging.
En wat zouden die "commerciële argumenten" wel mogen zijn?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 19:24   #28
joske
Gouverneur

joske's schermafbeelding

Standaard

wie moet de zendvergunningen afgeven?een beetje dreigen met intrekken is al genoeg,als ge weet dat hier in dit kloteland alles maar dan ook alles met politiek verweven is,weet je genoeg.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949
joske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 19:25   #29
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
Jurgen heeft woensdag zelf het contract getekent voor de opzegging van zen programma.
Het heeft helemaal niets met politieke druk te maken. Enkel commerciële argumenten liggen aan de basis van het vroegtijdig stoppen.

Jurgen blijft zelf wel volhouden dat het om politieke druk ging.
En wat zouden die "commerciële argumenten" wel mogen zijn?
het was de enige uitzending met kijkdichtheid
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 19:27   #30
SB1234
Schepen

Standaard

ik heb daarnet toch weer moed gekregen:

Citaat:
Ik heb Jurgen Verstrepen altijd gesteund in zijn "parler vrai", ik doe ook soms ook nog iets meer : parler vrai, agir franc! JV heeft vele kwaliteiten, ik ben zeker dat hij tussen dit en een maand opnieuw een belangrijke rol zal spelen in de Vlaamse politiek.
En neen, dit zijn niet mijn woorden maar wel die van Pieter De Crem die te gast is op het forum van de CD&V.
SB1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 19:32   #31
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

heeft er iemand al een email gestuurd naar [email protected] ?

en een antwoord gekregen waarom zwart/wit werd afgevoerd ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 19:34   #32
Groentje19
Burger

Groentje19's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Daan Schalck deed vorige week nog zijn beklag over Jurgen Verstrepen in een persbericht.

In november vorig jaar zei Steve Stevaert : "Uw probleem is dat je te graag op tv komt en achter de micro plaats neemt... ge zou beter achter de schermen werken " Toppunt van schijnheiligheid ! Hij zou zelf beter naar het klooster gaan

Laat Jurgen maar los in de Wetstraat : "Let the beast go !"
Lol

Bart.L
Groentje19 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2004, 20:46   #33
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.

natuurlijuk, dat is wat ik bedoel. De grote baas kan gewoon naar rechtbank stappen en de overheid aanklagen voor chantage of afpersing, hij zal altijd winnen indien de klacht gegrond is. Maar je bevestigt het zelf Kristof: totdusver nog altijd geen bewijs. Steek de complotbeschuldigingen dus maar terug in de kast vooraleer alle Blokkers het gaan verkondigen als waarheid
En hoe gaat die grote baas dat bewijzen, waneer het een gesprek onder 4 ogen is geweest? Denk eens wat na he.
U vraagt aan iedereen bewijzen, maar ge tapt van hetzelfde vatje!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2004, 00:12   #34
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:

En hoe gaat die grote baas dat bewijzen, waneer het een gesprek onder 4 ogen is geweest? Denk eens wat na he.
U vraagt aan iedereen bewijzen, maar ge tapt van hetzelfde vatje!
ik heb dan ook geen beschuldiging geuit aan iemands adres, ik stel alleen maar vast dat de Blokkers er hier weeral in slagen van een mogelijke hypothese meteen als een allesverheerlijkende waarheid te verkondigen, zonder enig objectief bewijs
Oud 18 maart 2004, 08:49   #35
thomasje
Vreemdeling

Standaard

Beste Loreken,
Vind u het ook niet toevallig dat nu, DRIE MAANDEN VOOR DE VER-
KIEZINGEN, juist het programma van J. Verstrepen afgevoerd wordt ?
OM COMMERCIELE REDENEN nog wel. Plots nu kwamen die commerciële
redenen aan het licht. Toevallig niet ? Een faling ziet ge ook steeds van
ver afkomen, hoor. (voor diegenen die het WILLEN zien)
thomasje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be