![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() als u het zelf zegt.
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Studeert Thanatos hier op onze kosten? Ik noem dat een parasiet.
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Nee, Thanatos is Vlaming, maar studeert wel op uw kosten. Mét plezier, dat spreekt vanzelf. Hele dagen drinken en feesten. Een paar weken paar jaar cursussen kopiëren en bekijken. En dan wéér feesten. Een paar dagen tussenin werken om al dat zwaar bier te betalen. En dan wéér feesten. Het leven van een parasiet is mooi.
http://www.p-i.be/p/52A9A30A7449AA3FC1256CCC005D8651 edit: moesten de belastingen hier nu zo erg dalen dat ik later wat meer zou overhouden van m'n loon, dan wil ik wel overwegen in Vlaanderen te blijven. Deze parasiet en jij hebben dus mss meer gemeen dan je denkt ![]() Niet dat geld me zo veel kan schelen, als ik maar rijk kan zijn.
Laatst gewijzigd door Thanatos : 22 mei 2008 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De rationele benadering van de PS is zeer duidelijk: Via de transfers (solidariteit noemen ze dat) heeft de PS het nodige geld om Wallonië in zijn status van steuntrekker te houden en zo aan zich te binden. Welk beter en waterdicht voorstel kan men daar tegenoverstellen? (ik bedoel beter voor de PS!)
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 22 mei 2008 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |