![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Crapuul van 't zuiverste water duidelijk!! Heel de familie terugsturen naar... Ja naar waar? naar Frankenland, Normandië, Neder-Saksen? De Sahara? (christenen naar Palestina? Laatst gewijzigd door filosoof : 23 mei 2008 om 15:41. |
||||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mocht jij heisa en kabaal maken op de bus toen je jong was? Ik weet wat het resultaat voor mij had geweest. ************************************************** ******** Aangezien U even een editje gedaan hebt Filosoof, kan ik dat ook. Citaat:
En ze hebben allemaal dezelfde straf gekregen, wat eigenlijk alleen maar het ontzeggen van een gunst is. 3 km wandelen in plaats van 3 km diesel te laten verbruiken. Maar de echt gestrafte is de controleur, die de enige methode heeft gebruikt die hij heeft om de vrede op die bus te bewaren. Want te uitbundig spelen en joelen, in een beperkte ruimte, geeft meestal wel resultaten als blauwe ogen , kapotte tanden en/of gescheurde kleren. Om nog niet te spreken over het feit dat het in een bus is. 1 mislukte duw en er ligt een "jongere" op de schoot van een buschauffeur. En dan?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 mei 2008 om 15:44. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Allemaal niet voldoende om in de krant te zetten in elk geval: bladvulling of sfeerscheppen. Buschauffeurs zitten in een afgeschermde ruimte. Laatst gewijzigd door filosoof : 23 mei 2008 om 15:50. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
'n tip: sommigen hier worden voortijdig oud
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 mei 2008 om 15:58. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en het gaat niet over de afstand hé, het gaat over het alleen laten van die jongeren.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Europees Commissaris
|
Binnenkort in de bioscoop: 'Slaughter on line 69' over psychopatische buschauffeurs die onschuldige kinderen de dood in jagen met heavy te vertrekken, plots te remmen en ze dan in de hoek te drijven met de bloedstollende zin 'may I see your ticket please'? KNT.
Laatst gewijzigd door De Garde : 23 mei 2008 om 16:06. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Europees Commissaris
|
Een minimum aan orde en respect vragen is dus synoniem voor 'oud worden' ?
Puberale gedachtengang. Maar sommigen hier zullen dan ook nooit volwassen worden. Laatst gewijzigd door hurricane : 23 mei 2008 om 16:02. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik wil em zien !!! |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Edit : en als je op je 14 geen drie kilometer kan lopen, is er medisch ingrijpen nodig. Laatst gewijzigd door hurricane : 23 mei 2008 om 16:01. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Schepen
|
Beide partijen zijn fout. Het kan niet zijn dat de chauffeur minderjarige kinderen op straat zet, ook al is het maar 3 km. De ouders hebben betaaltd om hun kind veilig en wel de bestemming te laten bereiken.
Anderzijds hebben de kinderen zich te gedragen. Het lijkt inderdaad dat de jeugd tomeloos is geworden. Mijn kleinzoon Kenny is nu 15, wordt binnenkort 16 maar ik kan me niet voorstellen dat hij zich aan zulke kinderachtigheden zou vergrijpen. Het is een heel verstandige jongen en hij heeft altijd de beste resultaten in de klas. Hij heeft een goede opvoeding gehad. En daar ligt het hem: opvoeding.
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://nerd-paradise.com/images/nerd/nerd_385x261.jpg |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
#37 |
|
Minister-President
|
Ik kan kinderen zover van hun school/halte niet goedkeuren, anderzijds meoten er wel degelijk straffen zijn voor kinderen die zich echt niet kunnen gedragen.
Je moet maar eens gaan kijken in bepaalde scholen, zelfs in de derde rgaad van het lager is een totaal gebrek aan respect voor eenderd wie geen uitzondering. ps: Skategirl = alt van Sus Antigoon of zo? Lijkt er sterk op. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Minister-President
|
Ik denk Marlientje!
|
|