![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inplaats van die man te verplaatsen...had men haar een valscherm kunnen geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Nuja als ze dat nu vraagt aan die kerel en die zit daar niks mee in is het natuurlijk niet zo erg, maar het vliegpersoneel mag hem daar niet toe dwingen ofzo. Bizar voorval trouwens (over uw alternatief zal ik maar zwijgen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() Ge moogt echt wel niet vliegen met een boerka aan. Ik had eens een dekentje op mijn schoot en dat mocht al niet (hindert als eventueel vlugge evacuatie nodig is). Om nog maar van de identiteits- en veiligheidscontroles te zwijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cartonisten die 'erover' gaan? Daaaag vrijheid van mening dus! Het gaat er namelijk niet om of je een cartoon grappig of gepast vind; evenmin of je 'het erover' of 'eronder ' vind maar of de cartonist via zijn cartoon iets aan de kaak stelt! Dat mag in Nederland! Cartoons mogen niet meer; opera's worden verboden, kunst geweigerd of verwijderd en steeds vanwege de absurde toestanden met een bepaalde ideologie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Dat is die vrouw haar volste recht. Ik zou ook niet graag naast een moslim(a) in het vliegtuig zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Och, ik heb al naast vanalles gezeten in het vliegtuig, een zatte Pool, een Indonesier die verschrikkelijk stonk uit z'n bek, kolossale Amerikanen, gasfabrieken,...ge moet mijn reply nie zo serieus opvatten maar zo van die Saoedi's in gewaad of met lange baard toch liever niet naast me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik dacht dat een vrouw de verplaatsing van de man eiste.
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ik heb ook enigzins mijn wenkbrauwen gefronst over dat geit in "ingepakte geit". "Ingepakte baarmachine" danwel "ingepakte broedmachine" waren beter geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als het ingepakt is ben je daar nooit helemaal zeker van hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of hij ook vervolgd wordt staat nog niet vast. De bewoording "ingepakte geit" is waarschijnlijk "kritiek op een ideologie" en niet "het beledigen van mensen"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een nonnenhabijt noemde men vroeger toch ook "een pinguin"? Of wist je dat niet? En waarom zou "een pinguin" wèl mogen en "ingepakte geit" niet? Leg me dat even uit aub?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 mei 2008 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet nu niet met foefkes afkomen en de zaken verdraaien. Je had het niet over de stof, je had het over een mens. En nu durf je zelfs niet achter je eigen schrijfsels staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Ik doe dat niet, want ik ben een beleefd iemand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb de indruk dat je zelfs geen drie posten na mekaar hebt gelezen. Allez doe nog even een poging dan begrijp je het misschien.
![]() |
![]() |