![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nog één tip Bolsjewiek: 'learn some real history' ! Je laat je even hard brainwashen door je extremistisch schimmig politiek clubje als al die neo-nazisten en Hitler-adepten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar een magere troost: in de academische geledingen (humane wetenschappen) is het vaak nog erger gesteld ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Nu ernstig. Neen, het VB is niet hetzelfde als de PvdA, maar gewoon aan de andere kant. Hou toch op metdat belachelijke idee dat links en rechts twee uitersten zijn op een vrij te kiezen lijn... Wie links is, wil zijn leven lijden volgens dit principe: de behoeften van iemand anders zijn in se even belangrijk als die van mij, dus ik wil leven in een maatschappij die de behoeften van zoveel mogelijk mensen op een eerlijke manier leningt. Da's niet makkelijk, maar wel fair. moordenaar Stalin past daar niet zo goed in ![]() Wie rechts is, wil zijn leven lijden volgens dit principe: de behoeften van iemand anders zullen me worst wezen, dus ik wil alleen leven in een maatschappij die mij toestaat voor mezelf te kiezen of voor mensen die denken als ik. Da's niet fair, maar wel makkelijk. Moordenaar Hitler past daar mooi in ![]() Ziedaar de eerste reden dat een VB-leerkracht meer verdacht is dan een PvdA-leerkracht. De tweede reden: als je kijkt naar ons huidige Vlaamse onderwijsproject dan zul je zien dat dit systeem :"de behoeften van iemand anders zijn in se even belangrijk als die van mij, dus ik wil leven in een maatschappij die de behoeften van zoveel mogelijk mensen op een eerlijke manier leningt." nogal dicht aanleunt bij de eindtermen en dus, bij wat de maatschappij met haar onderwijs wil bereiken.
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 26 mei 2008 om 01:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door freespirit : 26 mei 2008 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |