![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 50 in een airbus waar er comfortabel 150 in meekunnen.. waw, de efficiëntie.Och kom, in eerste klas zeker? We moeten de arme poging tot vluchteling toch niet te hard onderdrukken.
Maar kom, dit mediagenieke feit moet toch verteld worden "kijk, we beloven niet alleen"
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Ik vond het best grappig. Eerst vloekt het Blok vreselijk op het zogezegde wanbeleid in Antwerpen, als het dan onontkenbaar beter gaat komen ze af met een andere methodiek. Waarom waren de cijfers voor u dan wel correct genoeg, toen ze in uw voordeel speelden? Moest er dan geen index komen, waaruit kon blijken dat de veiligheid er in bepaalde delen van de stad WEL op vooruitging?
Blijkbaar wist de vuilspuiterijmachine niks anders meer te vinden, dat vind ik op zich een goed teken.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mensen als u blijft het allemaal een ver-van-mijn-bed-show, blijkbaar. Uw mening terzake is dan ook van nul en generlei waarde. Doei ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Snofla, je reageert als een gebeten hond.
Nu klink je bijna als een communist ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is niet omdat ik de zaak van de gewone man en vrouw verdedig, dat ik een communist ben. Zeg maar dag met het handje ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() Laten we Snofla vanaf nu veiligheidsindex spelen, hij weet het blijkbaar al zonder dat de cijfers er zijn.
En mijn mening mag dan voor u van geen waarde zijn, uw reactie was er eigenlijk één waarin u mij een elitaire snob noemt. Prachtig als u dat vindt, veel kan mij dat niet schelen, maar kan u dan terwijl ook eens mijn argument weerleggen? Of geef je me gewoon in stilte gelijk?
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Snofla heeft de irritante gewoonte om mensen naar zijn niveau te trekken.
En dat is niet omhoog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burgemeester
|
![]() Och, 10000 nieuw binnen en net voor de vrkiezingen er 100 buiten zetten om nog een paar naievelingen op paars te doen stemmen.
Zeveraars! Ze hebben het hier verkloot in België. De democratie alsook onze economie loopt op z'n laatste voetjes. Proficiat paars! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een wakkere burger se.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burger
|
![]() Naah, eerder een overdreven pessimist.
Democratie op zijn laatste voetjes, wat een gezeik, de staat is nog nooit zo open geweest. Vond u het systeem tien jaar geleden democratischer? De economie zit in een dal, dat gebeurt nu eenmaal om de zoveel jaar. Het is niet fair om paars hiervan de schuld te geven, dit is wereldwijd. Paars, endan de VLD vooral, heeft enkele grote fouten gemaakt. Maar u overdrijft, Werkslaaf.
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Denk dat er bij de verkiezingen nog veel paars gaan uitslaan bij de uitslag.Dat zal dan het resultaat zijn van hun naief denken en doen.Oke om de zoveel jaar economie in dal.Dan is het de bedoeling ze uit dat dal te halen en niet ze er verder in te duwen.De staat open, ja als het hen uitkomt.Paars fouten gemaakt ja en nogal veel.Waarom ineens inzien dat ze fouten hebben gemaakt hebben de aankomende verkiezingen ermee te maken , denken ze nu echt dat ze nu enkele illegaaltjes terug brengen de bevolking ineens zal omslaan.Ik vind werkslaaf helemaal niet pessimistisch eerder realistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zieke mensen die extreem-rechtsen. Ik begrijp niet wat er amuzant is aan de miserie van andere mensen. Wat ik helemaal niet begrijp is hoe je grappen kan maken over het massaal uitmoorden van deze mensen! Is dit de ware aard van de Vlaams-Blokker? |
|||||
![]() |
![]() |