![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meneer HamC, ik heb geschreven dat ze voor mijn part moeten tsjekken.
Tsjekken is nog niet veroordelen hé. Sebiet gaat gij hier beweren dat als ze een holdup gepleegd hebben op een bank, de polies nog niet eens mag afkomen om te zien of er vingerafdrukken zijn van de gangsters, want ze zouden wel eens schuldig kunnen zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Euh... Neen, daar is de rechter voor nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Intelligence plus Character, That is the goal of true education (Martin Luther King) __________________________ Facebookpagina over Defensie Youtube kanaal Defensie Laatst gewijzigd door BladeToke : 1 juni 2008 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Dat naaktfouilleren, dat is toch toegelaten in het politie-bureau? Enkel als ze in je lichaamsopeningen willen kijken moet er een dokter aanwezig zijn.
Als je aan de grens gepakt wordt met een zakje weed gaan ze je (tien jaar geleden toch) ook meenemen naar het bureau en je volledig uitkleden. En op een lift terug hoef je ook niet te rekenen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Intelligence plus Character, That is the goal of true education (Martin Luther King) __________________________ Facebookpagina over Defensie Youtube kanaal Defensie Laatst gewijzigd door BladeToke : 1 juni 2008 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
U bent aanwezig dus u bent schuldig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Dan kan u niet meer weigeren? U kan niet weigeren bij een onwettelijke procedure? Omdat er een dokter aanwezig is? Dat zou ik eens willen zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Och, hou toch eens op met zo kleinzerig te zijn
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Ik weet niet of het onwettelijk is. Is het feit dat de flikken u verdenken van drugsbezit geen aanleiding genoeg? Ik dacht van wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() iemand dwingen tot een actie lijkt me toch als boef behandelt worden.
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Wat zeker niet mag, is gefouilleerd worden door iemand van het andere geslacht, maar ik vermoed wel dat dat niet zal gebeurd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
kijk ik ben ook zwaar tegen drugs he, en ik kan begrijpen dat de politie niet kan rieken wie wel en wie niet, ma toch wringt het... is het waard: de misschien traumatische ervaringen van de vrouwen/jongeren ten opzichte van de afschrikking en het resultaat ervan... Ik zi ook niet echt direct een andere optie voor de flieken... ma een meisje van bvb 17 fouilleren omdat ze toevallig een een kot zit dat iet of wat bekend is voor zijn drugs, kweet niet, vind ik er precies wel over... Ik ken ook de twee café's he en de cuba libre staat toch wel bekend voor het jonger publiek...Een kinderkot zoals de studenten dat soms zo mooi zeggen: sommige dagen gemiddeld 16-17 jaar. Zeker in het weekend.
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
En neen, omdat zo'n kwiebus iets denkt is geen aanleiding genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() traumatisch, traumatisch,
alsjeblieft zeg ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel. Ik kan altijd weigeren.
![]() |