![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In welk van de twee draden hoort dit thuis?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Katten-draad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu begin ik weer honger te krijgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed een jeugdtrauma.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overleden broertje van Froes (kat uit mijn avatar).
Vergiftigd op de avond van de begrafenis van mijn moeder... homo homini lupus est: |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zondag Luikse witte trippen gegeten. Vond ze niet zo goed. In het vervolg maar gewone nemen... iets meer brood en minder spicy kruiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() een dooi kat, dat mankeerde er nog aan in deze mislukte poezendraad ...
in elk geval, mijn goesting is over, de mss zal weer kontent zijn Laatst gewijzigd door Anna List : 3 juni 2008 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien zal deze tip het nog in de goede richting sturen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt. Het was niet leuk om na die begrafenis met dat zieltogend beestje naar de veearts te lopen en dan horen vast te stellen dat het beest vergiftigd was.
Wij: "en hoe kan dat gebeuren?" Veearts: "een kat eet niet per ongeluk vergif... dat is speciaal lokgif" Daar sta je dan op zo'n dag. Fritzje (zo heette ie) daar gelaten om "te zien of hij er nog wat aan kon doen" maar het was verloren moeite. De volgende ochtend was Fritzie dood. Ik weet ook wie het gedaan heeft. Enfin... 99% zeker. En ik zal wraak nemen. Maar ik wacht nog even tot ik totaal uit het geheugen van de buurt ben. Dan neem ik haar terug. Hoe, dat weet ik nog niet... maar een buurvrouw die glassplinters voor haar huis en in haar gezon strooit om te zorgen dat honden en katten er niet door komen en die een kleine weide had waar ze schapen fokten om ze te verkopen aan moslims rond slachtingstijd, dat is mijn verdachte nummer een. En ze heeft in het verleden nog wel vaker de politie aan haar deur gehad voor dierenmishandeling. Haar man werd vaak gezien hoe hij de schapen schopte of er met zijn schup op klopte en zo. Mja... geen bewijzen, maar eh... niet te moeilijk om te traceren met al die feitjes eh. Die gaat ooit nog wel iets terugkrijgen van me.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 juni 2008 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reken maar
![]() |
![]() |
![]() |