![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Lucien, blijkbaar slaat ge de doorsnee kiezer niet hoog aan. Ge spreekt van domme massa. Ik onderstel dat gij u bij de ‘verlichte geesten’ rekent. Graag meer informatie over uw gegevens betreffende Marc Joris die zogezegd de ‘opmaak en de contactadressen uit alle provincies’ heeft opgesteld. …. Meer specifiek: kunt gij mij nu die ‘Vlaams Bloklijst van contactadressen uit alle provincies’ publiceren ? Wat verstaat ge onder die lijst… een lijst van Vlaams Blok mandatarissen? Sedert wanneer zijn lezersbrieven verboden voor mandatarissen of bestuursleden van een partij? Maar hier gaan Bart Tommelein en Van Quickenborne een stap verder. Zij stellen voor de namen en herkomst van lezersbrieven te vervalsen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu nog een inhoudelijke reactie geven en we hebben er een aanwinst bij. 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() Maar Dejohan toch, het is toch niet de schuld van het VB dat de VLD hier door de mand valt.
Ik kan begrijpen dat mensen iets tegen het blok hebben, ik kan begrijpen dat mensen iets tegen hun mandatarissen hebben, ik kan zelfs begrijpen dat mensen iets tegen hun kiezers hebben. Dat wordt dan ook twintig jaar onafgebroken in de hersenpan van het volk gedreund, de haat tegen het VB wordt in dit land gecultiveerd. Maar daar gaat het gewoon niet over. Het is de VLD die zich vanaf het begin van de paarse regering in de nesten heeft gewerkt. De VLD heeft een enorme drol geschapen en ligt zichzelf voortdurend, met de kop eerst, daarin te duwen. Die partij kan beter tegen zichzelf beschermd worden en kan maar beter zo snel mogelijk het triestige hoofdstuk Verhofstadt en zijn slaafse kornuiten in de vuilbak gooien. Guy weet dat, de andere partijen weten dat, de pers weet dat, de burger weet dat, kortom, iedereen weet het maar de partij kan de hand pas aan zichzelf slaan op 14 juni. Tot die tijd moet ze de kalvarieberg op richting Golgota om bespuugd en beschimpt te worden tot ze klaar is om eindelijk aan het kruis genageld te worden. De spam-opdracht met prefab-tekstjes is een der laatste reutels die we mogen horen, en dat is maar goed ook. Uithalen naar het VB is in dit geval nutteloos, capiche? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Humor, me like... 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb er ooit (zeer korte tijd) zelf aan meegewerkt, de modelbrieven kwamen toe op het secretariaat bij Leo De Waele... ! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Dus ge kunt mij die lijst van contactadressen niet geven, noch de informatie over de opmaak, noch de richtlijnen betreffende het vervalsen van namen en herkomst!... Dat was hetgeen ik moest weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Lieve Jean-Pierre,
Citaat:
Geen groenten meer eten uit je eigen tuin, want blijkbaar heeft kerosine van de overvliegende tuigen een nefaste invloed op je beoordelingsvermogen. Staatssecretaris VVQ heeft zijn plaats verdiend door hard te werken, een stevige dossierkennis, en niet door mediageil opdringerig gedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als die personen van de VLD (want het gaat toch over medewerkers en partijleden) hun naam weigeren op te geven dan hangt daar een verdacht reukje aan. Ik kan aannemen dat een partijlid of een of andere cabinetsmedewerker iets ontdekt heeft dat hij de wereld wil kond doen, zonder daarbij zijn plaats te verliezen. Maar daar gaat het niet over. Hier gaat het over het in de verf zetten van partijpropaganda. In de Van Dale staat voor het woord vervalsen: valselijk, met oneerlijke bedoelingen maken of op naam van een ander uitgeven… Hier wil men zich uitgeven voor iemand anders om de indruk te wekken te spreken namens de ‘naamloze’ massa. Dat heeft niets met bescherming van privacy te maken, maar alles met manipulatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() VVQ heeft zijn plaats ook verdient door handig en op het juiste moment van kleur te veranderen.
en a propos buiten veel extra papieren produceren heeft onze staatssecrataris voor administratieve vereenvoudiging er nog altijd niet voor gezorgd dat de papierberg voor bedrijven kleiner aan het worden is. Integendeel zelfs. Ik krijg ieder jaar voor van alles nog wat meer papier in te vullen van de overheid. Voor iedere scheet die in mijn firma gelost wordt moet ik bijna een formulier invullen voor de overheid. En owee as ge het vergeet of as ge het in de doolhof naar een ander adres stuurt. En tijd dat ze U geven. Nen brief gedateerd op 12 februari komt aan bij onze firma op 5 maart. En die moeten wij dan volledig ingevuld voorzien van de nodige bewijsstukken terugzenden voor 15 maart. Merci VVQ. Moet ik het misschien in ne lezersbrief zetten en naar de krant sturen ? Of is de aanwezigheid hier in dit forum voor U al voldoende ? Paars is de overtreffende trap van leugens en bedrog.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Vreemdeling
|
![]() Lieve Jean-Pierre,
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Vreemdeling
|
![]() Lieve Tegendradigaard,
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Wie is JDM eigenlijk? Dan weten wij naar wie wij onze spam moeten coördineren! ![]() |
||
![]() |
![]() |