![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus bekijk het realistisch , die vader vind een gehandicapt kind minderwaardig en 't zal rap wegsteken ... En de fundamentalistische vader zal er niet te veel meer naar omkijken . (wel elke maand trouw de cheque ontvangen uiteraard ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een hemelsbreed verschil.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 11 juni 2008 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Yep. Zo is dat.
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik denk niet dat moslims anders kijken naar een gehandicapt kind dan niet-moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het bij niet-moslims over een medisch gegeven gaat, al of niet overerfelijk, is een gehandicapt kind voor moslims gewoon een STRAF VAN ALLAH. Het is dus een duidelijk bewijs dat de ouders (waarschijnlijk de moeder) effektief iets hebben uitgespookt zodat Allah vindt dat ze moeten worden gestraft met een gehandicapt kind. Vandaar dat ze liefst hun gehandicapte kinderen zoveel mogelijk wegstoppen voor de buitenwereld. Tel daarbij dat er middels hun incestueuze neef/nicht huwelijken +10% of zelfs nog meer gehandicapten worden geboren, dan weet je waar je de nattigheid voelt. Het is bovendien niet altijd evident om de gehandicapten de nodige zorgen te verstrekken net omdat ze liefst worden weggestopt. Ik zou die beerput niet durven openen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 juni 2008 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
heb je ergens bewijzen om te stellen dat men vindt dat het een 'straf van allah' is ? Hierin vergis je je sterk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds vijf jaar houd ik me op een niet mis te verstane manier bezig met de voortschrijdende islamisering van Europa. Sinds acht jaar heb ik me verdiept in de islamitische bronnen. Doe me een lol en leer zelf eens googelen, ik houd geen online bibliotheek bij van alle artikelen over gehandicapte moslimkinderen en de manier waarop de ouders dat via hun geloof proberen te plaatsen. kijk hoe snel: Citaat:
--------------------------------------------------------------------- Citaat:
-------------------------------------------- volgende keer betaal je zelf je secretaresse.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
bronnen die eindigen als volgt Citaat:
Wat is wel objectief: Zowel moslims als niet-moslims ervaren in het algemeen hetzelfde bij een gehandicapte kind. De praktische moeilijkheden die komen kijken bij een gehandicapte kind zijn hetzelfde bij iedereen. Moslims met een gehandicapte kind zien hun kind niet minder graag dan niet-moslims. En zo kunnen we verder. Dus hou met je sloganistsiche onobjectieve bronnen. Op die manier is het wel gemakkelijk om telkens met een zogenaamd 'bewijs' af te komen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- ik ben al +5 jaar bezig met me te informeren, ik baseer me niet enkel op deze twee artikeltjes die ik op +/- 5 seconden vond via google. - ik raad je derhalve aan om zelf wat te leren googelen, en ook engelstalige bronnen te raadplegen - bron 1 werd geschreven door de Marokkaanse Mohamed Achahboun. Zijn zoon Farid werd trouwens verschillende malen tot een taakstraf veroordeeld wegens het bedreiging van toenmalig VVD kamerlid Wilders. Met diezelfde Farid heb ik trouwens jarenlang geforumd. Deze Mohamed Achahboun is ook de drijvende kracht achter een liefdadigheidsorganizatie die in Nederland geld bijeenhaalt om in MAROKKO een tehuis voor gehandicapte kinderen te betalen. - bron 2 verwijst naar een studie door hoogleraar L. Eldering van het Universitair Medisch Centrum Utrecht Het staat je vrij om zelf andere bronnen te zoeken die bovenstaande tegenspreken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ja, voor sommigen is alles hetzelfde, vooral diegenen die alles graag op een hoop gooien zonder enige nuance, he Duveltje ? ![]() Laatst gewijzigd door goodwill : 11 juni 2008 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pamper beleid van links is nog nooit voor iets goed geweest, laat staan voor de Marokkaanse vrouw
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Moslimgeloof is nu eenmaal extreem te noemen,de vrouw wordt in een hoekje gedrumd en kan zich niet ontplooien als mens,of ontken je dat nu ook
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke andere bron is dan ook meteen 'onobjectief', want verkondigt iets anders dan de door hen nagestreefde multiculturele helstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over gelijkheid tussen man en vrouw,jazeker als Vlaming kan ik zeggen dat ik daar voor sta zé ...