![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De exploot alleen al is 10 euro (ongeveer), dus reken maar uit... tenzij je wint, maar dat zullen ze niet rap laten gebeuren Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dronkoers : 16 juni 2008 om 21:14. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Voor alle duidelijk het zijn Vlaamse verkozen politici die hiervoor verantwoordelijk zijn, de politie voert alleen maar uit.
De meeste partijen vinden zelfs dat u nog meer kans op boetes verdient. De meest rabiate flits-gemeenten zijn dan ook dikwijls die met een cd&v burgemeester. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
(Voor de mensen die het niet weten, het is daar dus een zone 50. Ondanks de halve autostrade allures...) Gewoon betalen. Zeker niet laten voorkomen, gelijk ga je toch niet krijgen... De gemiddelde politierechter kan er meestal niet met lachen dat ze hem lastig vallen met dit soort pietluttigheden, reken dus niet op "verzachtende omstandigheden"...
I commend my soul to any god that can find it... Think for yourself!! Laatst gewijzigd door Karpax : 17 juni 2008 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door maf : 17 juni 2008 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het was mij nog nooit overkomen, maar voor alles een eerste keer.
Een paar weken geleden werd ik geflitst... in mijn eigen straat dan nog wel. Sinds een week was het ipv 50, zone 30 geworden (200m lang, 1 straat). Het was 6u50 's ochtends... geen speelstraat, geen school in de buurt... Mijn vraag was of de politie na een gewijzigde verkeerssituatie niet verplicht is een bepaalde periode te wachten om te flitsen ... of zoiets... Enfin... het is en blijft belachelijk! Tips voor het omzeilen van die boete zijn altijd welkom ![]()
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu moet je enkel nog een rechter vinden die je gelijk geeft...Mischien kan je proberen hem om te kopen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben ooit vrijgesproken - dit vergt gewoon één goed argument en een degelijke kennis van de feitelijke omstandigheden. De politierechter wordt gewoonlijk door de locale politiekommissaris bijgestaan, maar die man weet ook niet precies hoe zichtbaar de signalisatie was op het ogenblik van de vaststelling. Er zijn vanzelfsprekend nogal wat verschillende mogelijkheden ivm tegenstrijdige signalisatie, moeilijk zichtbare verkeersborden, enz...
Ik zou in ieder geval een lange uitleg waarin je duidelijk uitlegt 100% in fout te zijn wel vermijden - een hele lijst verzachtende omstandigheden is vervelend om te aanhoren. Zonder korte en krachtige verweerargument(en) - niet naar de rechtbank trekken en betalen (zie alle voorgaande argumenten in deze draad van de andere experten).
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Je zou die agent eens goed moeten pijpen. Probleem opgelost.
(en 't is nog goed voor je huid ook) ![]() Laatst gewijzigd door Djiezes : 9 juni 2009 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() werkt niet meer. Er staat tegenwoordig al een ijkingsrapport op uw boete.
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 11 juni 2009 om 13:37. |
![]() |
![]() |