![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw partij kan mij gewoonweg gestolen worden. Jullie liggen kritiek te leveren op mensen van een politieke partij die een lezing geven in een school (6e middelbaar) omdat dat volgens jullie niet mag. Ik citeer "Er mag geen politieke propaganda gemaakt worden in scholen". Zelf ga je er dan wel staan met foldertjes. Begrijpe wie kan...
|
|
|
#22 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je een sticker moet hebben, ik heb er hier nog genoeg liggen
|
|
|
#23 | ||
|
Burgemeester
|
Citaat:
Ook u heeft blijkbaar het bericht NIET goed gelezen. Deze folder werd NIET in de postbussen verdeeld, maar werd aan schoolpoorten uit gedeeld. Met vriendelijke groeten, Jörgen Noens |
||
|
|
|
|
#24 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#25 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#26 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
"Ken je vijand" zou ik zeggen. |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar veel schade heeft ze niet aan kunnen richten.
|
|
|
|
#28 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#29 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ze kunnen blijkbaar al geen grote mensen meer overtuigen van hun waanzin. Het begin van het einde van het Vlaams-nationalisme. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Schepen
|
[size=6]OPLETTEN..... met ALLES [/size].... wat die "blokkertjes" hier schrijven....!
't Is ... Gewoon PROPAGANDA...!!! Net zoals nu uitgelekt is van de VLD. ....! ...![size=6]Dus... Dé BOODSCHAP.... : NIET MEER OP REAGEREN EN ZELF NIET MEER .... LEZEN[/size] [size=3][/size] m�*�*r... D�*t wisten we al langer he!
|
|
#32 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Vreemdeling
|
Ik wil graag reageren op uw definitie van 'Vrij Vlaanderen' waar U en de Vlaams Blokjongeren mee naar buiten komen. Ik beschouw mij als een vrije Vlaming. Ik kom op voor mijn rechten en draag Vlaanderen hoog in het vaandel. Daarom beschouw ik het ook als mijn taak om mijn dierbaar Vlaanderen te beschermen tegen welke vorm van misbruik ook. De Vlaams Bl.-jongeren misbruiken de terechte eisen van de Vlaamse beweging om hun xenofobe standpunten door te drukken, de kloof tussen rijke en arme Vlamingen te vergroten (via steun van grootindustriëlen en een liberaal econ. programma) en de onvrijheid (via onderukking van andersdenkenden). Daarom zou ik met aandrang willen vragen om de woorden Vlaanderen en Vrij niet langer te misbruiken.
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#35 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
|
|
|
|
#36 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Onzen Adolf! Maar hij is jammer genoeg twee jaar geleden vertrokken... Ik weet nog hoe hij me eens gevoerd heeft naar sportdag! |
||
|
|
|
|
#37 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie heeft zijn plaats ingenomen?
||
|
|
|
|
#38 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Schandalige boodschap trouwens op de stickers. [size=6]Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op.[/size]
|
|
|
#39 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Kan iemand mij een pamflet bezorgen?
|
|
|
|