![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ma goed dat iemand hier de kleine lettertjes nog leest. Maar ik ging toch niet overschakelen, ze. Ik blijf bij mijn ouwe getrouwe Telenet (ik doe niet zo veel illegaals op het Internet, zodoende kom ik makkelijk toe met mijn 10 Gb). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik vind gewoonweg de dvd boxen met weet ik veel welke series dan ook die ik graag zou willen hebben te duur. Tja en dan schiet er maar 1 oplossing op é, niet kopen oftewel downloaden tegen een goedkoop prijsje. Net zoals het huren van dvd's, ik zou beschaamd zijn om zulk prijs te vragen voor een dagje te huren, om nog maar te zwijgen over de prijs van een cdeetje van een 60 minuten of minder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een fimke huren kost 2,5 EUR per week, of 3,10 per dag (als het een nieuwe is). Kwaliteit betaal je ook. Ik heb nog geen film gevonden die EN meteen de juiste ondertitels heeft (hier moet je naar zoeken, hij moet dezelfde framerate hebben + meestal staan er schandalige fouten in ), EN van goede beeldkwaliteit is EN 5.1 geluid heeft. En vooral da laatste blijkt een groot probleem te zijn. + meestal dien je een paar dagen te wachten voor hij volledig binnen is. Bah. Geef mij maar de videotheek (of een sukkelaar die bereid is alle films voor mij af te halen, dan hoef ik me daar niet mee bezig te houden). Er is echter wel 1 groot voordeel aan films op Internet: ze komen op Internet nog voor ze in de Vlaamse bioscopen zijn. Ik zit haal een 4-tal gb per maand af. Dus enkel uw films vreten uw limiet op. Oh ja, soms (ne keer per 3 maanden) haal ik volledige Linux-distributies af van het net. Zo'n 3 gb in 1 enkele avond. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg is de beste vorige week platgelegd door de zwitserse overheid maar alternatieven zijn er al weer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Privé dan, hij zal wel laten weten of ze de moeite zijn of niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er staan 2 sterretjes bij die tekst. ** Connectiekost € 0,25 per ADSL sessie En die 2 sterren staan bij het FREE abonnement dus niet van toepassing bij ALWAYS ADSL.[size=6][/size][size=7][/size]
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Nee
![]()
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarschijnlijk niet dus.
Bel desnoods naar hun helplijn. Moest de snelheid veranderen, zou dit wel vermeld staan. In theorie heb je ook geen limiet bij Telenet. Je moet er alleen mee leven dat de snelheid serieus naar beneden gaan over de 10 Gb. Dus als dit het geval was, zouden ze daar wel niet zo heftig over doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb ook skynet adsl en kom ook makkelijk iedere maand over de 10 gb die ik krijg.Ook met software ed te downloaden , meermaals koop ik volumepack bij.Hebben hier enkele tieners in huis die muziek downloaden , ikzelf divx films , en programs die ik gebruik voor websites te maken.Ik kom makkelijk aan 10 gb per maand en zou het ook anders willen maar ben verder heel tevreden over skynet.Vroeger had ik planetinternet , ik weet echter niet meer hoeveel je daar kreeg , van hun diensten zelf was ik ook tevreden en de snelheid zat ook goed.Telenet of tiscali raad ik af ik help veel mensen met pc problemen en weet dus dat de meeste klagen over telenet of tiscali .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé heeft iedereen hier skynet of die tiscali of telenet? Kan toch niet.
Ohja of planet internet. Komaan mensen welke zijn er nog in belgie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je kan ook met een oude pc je eigen server opzetten is ook niet goedkoop maar je hebt een eigen domein en kan doen wat je wil up en downloaden naar je zin.En ik denk dat er inderdaad buiten planet , skynet , tiscali of telenet weinig te bieden is .Kijk op de google anders eens naar providers belgie dan krijg je hele reeks linken en dan zie je ineens wat ze bieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |