![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Besef je dat nu pas?
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat erfenisrechten een rol zouden kunnen spelen kan natuurlijk zijn, maar het zijn toch allemaal van die arme bloeikes toch? wat is daar te erfenissen aan? bovendien, als belg kan ik ook geen onroerend goed erven in marokko, dus waarom dan discrimineren? bovendien: als eenvoudig belgske kan ik me wel blauwbetalen aan successierechten indien ik een stulpje in zuid frankrijk erf. Waarom wordt het bij mijn marokkaanse buurman dan niet meegeteld in het totaalpakket van de erfenis? Is het al zover dat ik in de dhimmie status zit en hij tot het Herrenvolk behoort?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Het gaat hier niet over de Marokkaanse overheid, maar het gaat over de Belgische (of Nederlandse etc.) overheid die dat ook, net zoals de Noorse overheid, zou moeten doen: Iedereen met een dubbel paspoort moet op zijn 18e verplicht kiezen om ofwel Belgisch etc staatsburger te worden, ofwel Marokkaans. Met alle toeters, bellen, voordelen en nadelen die daarbij horen. En de Marokkaanse staat heeft verder helemaal niets te maken met die keuze - tenzij België etc opeens aan Marokko onderhorig zijn geworden, hetgeen (vooralsnog) niet het geval is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken er het fijne niet van, maar een Marokkaan zei mij ooit dat een kind van ouders van Marokkaanse afkomst, maar z'n Marokkaanse identiteit niet kan bewijzen, in Marokko wel eens in de problemen kan geraken of er het leven wel lastig kan gemaakt worden, of op z'n minst scheef bekeken wordt. Vraag me niet in welke zin of waarom, ik weet het niet. Een ander argument dat ik toch al een paar keer gehoord heb is dat een Marokkaanse nationaliteit handig kan zijn voor in geval het hier te warm onder de voeten wordt, het leven zuur wordt gemaakt. Ik denk dat dit argument niet onderschat mag worden, zeker in tijden waar nogal dikwijls met de vinger naar de Marokkanen wordt gewezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Enig voorstel waar WIJ nog naartoe kunnen gaan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om te antwoorden op je vraag. Als je toch wenst te emigreren, ik heb me laten wijsmaken dat je in Thailand met open armen wordt ontvangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je draait mijns inziens hier dus oorzaak en gevolg om. Het is niet zo dat er van begins af aan naar Marokkanen gewezen is. Wel is het zo dat na verloop van tijd, door oa het weigerachtige gedrag om fatsoenlijk te integreren van een buitenproportioneel groot deel van de Marokkanen en hun evenzo buitenproportionele aanwezigheid in zowat alle negatieve statistieken de rest van de bevolking, inclusief andere immigranten, langzaamaan een grondige bloedhekel aan ze hebben gekregen. Tja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Een goed begin zou de afschaffing van de wet Lejeune zijn voor alle gevangenen, afschaffen van penitentiair verlof, kortom weinig rechten en luxe in 't gevang. Buitenlandse gevangenen laat je zitten in het land waar de misdaad gepleegd is maar bij vrijlating volgt onmiddelijke uitwijzing.
Laatst gewijzigd door longhorn : 14 juni 2008 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik dalijk besluit om bijvoorbeeld Fins staatsburger te worden en Finland eist van mij dat ik afstand doe van mijn Nederlandse nationaliteit omdat ik anders geen Fin kan worden, dan doe ik toch gewoon afstand van mijn Nederlands staatsburgerschap? En dan kan het me geen moer schelen of de Nederlandse overheid mij als Nederlander blijft zien en blijft opvoeren in het bevolkingsregister. Voor mijzelf en mijn nieuwe vaderland ben ik dan Fin geworden. Ik heb immers voor Finland gekozen en zal vanaf dan Finse identiteits- en reispapieren hebben, en me als Fin in Finland gaan gedragen. Zo moeilijk is dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En je zal dan ook in Finland in de bak gedraaid worden en niet in Nederland.
Wat de these over het opsluiten van Marokkanen in Marokko lichtjes op de helling zet natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat je je aan het klemrijden bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijden veranderen,Marokkanen gedragen zich al veel beter,dat is gewoon een vaststelling
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De problemen met Marokkanen lopen de spuigaten uit ! Of misschien bedoel je gewoon dat het probleem minder is nu de meeste Marokkanen in de gevangenis zitten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn linker buur is een Marokkaan,en ook mijn rechter buur is een Marokkaan,en ik heb last met mijn onderbuur,en Belg trouwens ![]()
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voorts is niemand zich hier aan het klemrijden noch komt mijn stelling op de helling te staan en wel om de doodeenvoudige reden dat de Nederlandse en Belgische wetten vooralsnog een dubbele nationaliteit toestaan, waarmee Marokkaanse, en andere van een dubbele nationaliteit voorziene criminelen dus gewoon hun welverdiende straf in hun heimat kunnen uitzitten. Bij hardleerse recidivisten kan men uiteindelijk ook, als deel van de straf, de Nederlandse (of Belgische etc) nationaliteit afnemen, ze tot persona non grata verklaren en een enkele reis thuisland geven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zit het hem juist,van 2 tafels eten. Niks dan voordeel hebben ze daarmee.Kunnen stemmen,en ons hun geitebokken odringen,krijgen alles,en in hun land van oorsprong is de algemene neiging van maar papierkes uit te delen,met zoveel mogelijk kids.Van het ogenblik dat de kassa in morokko er maar goed van is.In morokko zijn ze maar even blij,de lastposten van het rifgebergte zitten in Belgie,en ze sturen nog geld naar land van orsprong op de koop toe.Is er daar een gans dorp ongewensten van een of andere,opgepakt en richting Belgie. Integreren heet dat,binst het wel leegzuigen zou moeten zijn. Loopt hier ook zo eentje rond,kosovaarse,het één kid eruit,het andere erin..Als je vraagt wrom,want ze hebben al 2 gehandicapten ?? Krijg veel geld menier voor kinderen...is het antwoord Laatst gewijzigd door Gargamel : 15 juni 2008 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |