![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan je garanderen dat er ondrinkbare single malts zijn, die verwerkt worden tot een aanvaardbaar mengsel, wat dus een blend genoemd word.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, waarschijnlijk wel. Ik ben geen expert hoor, enkel een gewone whisky-liefhebber.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geef mij maar mijne Midleton ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een BenRiach kan ook op mijn goedkeuring rekenen. Dat smaakt tenminste nog goed na
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() Bowmore is uitstekend.
Laatst een Isle of Jura geprobeerd. die mag er ook zijn. en een Jack Daniels, sorry turkse nederlander maar da's gewoon geen whiskey |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, maar daarna niet meer aan je trike werken, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Met grenadine in ... neen , ik zwans maar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Van de Schotse single mats : the Edradour . Maar ik kan hem nergens meer vinden .
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laatst gewijzigd door HAMC : 15 juni 2008 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar is dat dan geen whiskey of net niet? ha nee: de Glens zijn Schots en de Schotse is whisky! het is de Ierse die whiskey is. zie: http://www.onzetaal.nl/advies/whisky.php
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 juni 2008 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Dit is in ieder geval wel een leerzame topic
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met boerenkool+worst ben ik opgegroeid en er zijn nu wel lekkerder turkse gerechten dan doner kebab... maar fijnproeven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Jack Daniels is een speciaal soort bourbon. geen whiskey |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burgemeester
|
![]() @Turkse Nederlander,
Als je Jack Daniels and Chivas Regal weet te waarderen, dan raad ik je aan om Speyside whisky te proberen. Dat zijn de wat minder 'rokerige' whisky's http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v...e_single_malts Balvenie, Glenlivet, Glenfiddich en Glen Grant zijn wel bekende merken. Als je de whisky's met een zware smaak wil proberen, dan kom je uit bij Highland (Oban, Dalwhinnie) of Islay whisky's (Bowmore, Lagavulin). de whisky's van de Islands zijn soms heel sterk van smaak (Talisker), soms wat milder (Isle of Jura, Scapa) des te hoger het getal op de fles, des te ouder. 10, 12, 14 of 16 jaar. Echter ; een 14 jaar oude Oban, die 100 jaar geleden geproduceerd is, is nog steeds 14 jaar oude Oban. Oh ja, geniet, maar drink met mate ![]() |
![]() |
![]() |