![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ook zij zouden beter wat meer respect tonen leg mij aub geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb.
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En als het bij de ene partij niet lukt, dan stappen ze gezwind over naar een andere, zoals die ene 'excuustruus' van allochtone afkomst die van GROEN! naar Spirit overloopt! Beginselvastheid? Ja, dag jan, geld op tafel, dat willen ze zien! Hebt ge het nu begrepen, 'kameraad'? ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() [quote="Raf"]
Citaat:
![]() Van zodra er naar bewijzen gevraagd wordt, laat je je hielen zien, en duik je plots ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() en we blijven vriendelijk en humaan voor elkaar... proper forum is dit. in plaats van een potje schelden zouden we misschien beter naar elkaar luisteren en een poging ondernemen tot argumenteren.
maar daar heb je brains voor nodig en die zijn hier vaak ver te zoeken.
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ooit werden een paar illegale Marokkanen in Borgerhout door de rijkswacht ingerekend, waarop de eerste grote betoging van allochtonen door Antwerpen trok. Op de trappen van het Antwerpse justitiepaleis : Fatima met ne megafoon : "BROEDERS ... HELAAS LEVEN WE HIER IN EEN DEMOCRATIE ..." ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() mij pijn gedaan, laat me niet lachen. hij heeft mij hoop en al een beetje gekitteld
![]() |