Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2004, 16:55   #21
franke fritz
Schepen

franke fritz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne

"Een paar dagen geleden kwam Fatimah Bali nog eens op T.V. Zoals gewoonlijk met een gezicht alsof ze stront geroken had, want het arme kind heeft al verschillende keren naast een schepenzetel in Antwerpen gegraaid( ). Zij wist te vertellen dat er meer geld moest gegeven worden aan de Marokkaanse organisaties, en dat we deze meer ernstig moeten nemen. Want anders...! "

Inderdaad, deze allochtone basishouding heeft niks met politieke correctheid te maken ...
ik heb toch niet gezegd dat er veel respect te vinden was bij allochtone criminelen. of wel misschien?
ook zij zouden beter wat meer respect tonen
leg mij aub geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb.
Oud 23 maart 2004, 17:49   #22
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snofla
En gij dacht natuurlijk dat ik als 'stomme' Vlaams Blokker de betekenis van die woorden niet wist? Je moet eens tussen de regels leren lezen.
Trouwens de reaktie van dienen Mohamed is veel explicieter:'als reaktie op de rellen'. En die rellen warel puur crimineel. Of niet soms?

Wie is er hier belachelijk?
Wat heeft diene Mohammed nu weer met Fatimah Bali te maken?
Het zijn allebei opportunisten, die het crapuleus gedrag van een groot deel van de mannelijke jongeren uit hun gemeenschap misbruiken om allerlei faciliteiten af te persen van de overheid, op kosten van de belastingbetaler natuurlijk. Beiden hopen ze zo in een goed laatje te komen bij het politieke establishment en daarop een 'carrière' te bouwen.
En als het bij de ene partij niet lukt, dan stappen ze gezwind over naar een andere, zoals die ene 'excuustruus' van allochtone afkomst die van GROEN! naar Spirit overloopt!
Beginselvastheid? Ja, dag jan, geld op tafel, dat willen ze zien!
Hebt ge het nu begrepen, 'kameraad'?
snofla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 17:51   #23
snofla
Banneling

Standaard

[quote="Raf"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne

"Een paar dagen geleden kwam Fatimah Bali nog eens op T.V. Zoals gewoonlijk met een gezicht alsof ze stront geroken had, want het arme kind heeft al verschillende keren naast een schepenzetel in Antwerpen gegraaid( ). Zij wist te vertellen dat er meer geld moest gegeven worden aan de Marokkaanse organisaties, en dat we deze meer ernstig moeten nemen. Want anders...! "

Inderdaad, deze allochtone basishouding heeft niks met politieke correctheid te maken ...
Donder toch op met je racistische stemmingmakerij

Van zodra er naar bewijzen gevraagd wordt, laat je je hielen zien, en duik je plots

snofla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 19:50   #24
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar

Wat heeft diene Mohammed nu weer met Fatimah Bali te maken?
Het zijn allebei opportunisten, die het crapuleus gedrag van een groot deel van de mannelijke jongeren uit hun gemeenschap misbruiken om allerlei faciliteiten af te persen van de overheid, op kosten van de belastingbetaler natuurlijk. Beiden hopen ze zo in een goed laatje te komen bij het politieke establishment en daarop een 'carrière' te bouwen.
En als het bij de ene partij niet lukt, dan stappen ze gezwind over naar een andere, zoals die ene 'excuustruus' van allochtone afkomst die van GROEN! naar Spirit overloopt!
Beginselvastheid? Ja, dag jan, geld op tafel, dat willen ze zien!
Hebt ge het nu begrepen, 'kameraad'?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 20:04   #25
franke fritz
Schepen

Standaard

en we blijven vriendelijk en humaan voor elkaar... proper forum is dit. in plaats van een potje schelden zouden we misschien beter naar elkaar luisteren en een poging ondernemen tot argumenteren.
maar daar heb je brains voor nodig en die zijn hier vaak ver te zoeken.
Oud 23 maart 2004, 21:38   #26
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Een paar dagen geleden kwam Fatimah Bali nog eens op T.V. Zoals gewoonlijk met een gezicht alsof ze stront geroken had, want het arme kind heeft al verschillende keren naast een schepenzetel in Antwerpen gegraaid( ). Zij wist te vertellen dat er meer geld moest gegeven worden aan de Marokkaanse organisaties, en dat we deze meer ernstig moeten nemen. Want anders...! Ja, zo zei ze het, anders zal de segregatie nog toenemen. Voor de goede verstaander: anders zullen er nog meer problemen komen met Marokkaanse jongeren, meer rellen, meer criminaliteit. Zo doen ze dat dus, de samenleving bedreigen met nog meer smeerlapperij als er geen geld op tafel gelegd wordt!

Dat is trouwens niet de eerste keer dat 'vooraanstaande' Marokkaanse allochtonen deze taktiek gebruiken. De voorzitter van de Koepel van Marokkaanse organisaties(ik ben even zijn naam kwijt), zei ooit in een reaktie op het openen van een nieuw meldpunt voor racisme (weer één), dat dit toch een volledig onvoldoende antwoord was op de rellen(de rellen dus die de laatste jaren een aantal keren Antwerpen hebben geteisterd).
M.a.w., weer word hier het crimineel gedrag van groepen Marokkaanse jongeren gebruikt om steeds meer faciliteiten af te dwingen. En Leman wou daar dan nog op in gaan ook
Dus: Marokkaanse 'snotneuzen', komt op straat, sla wat bushokjes, passanten, auto's en winkelvitrines in de prak, en ge moogt rekenen op nog wat knuffeltjes vanwege onze overheid (met belastingsgeld welteverstaan!).

Ik zou zeggen: doe zo voort! Da's pas een goed signaal.
Voor mij in ieder geval: een signaal om verder Vlaams Blok te blijven stemmen.
ik herinner mij nog goed de reactie van Bali (is die naam trouwens toevallig? ) op laatste de rellen van allochtone jongeren in Borgerhout: het was de schuld van de racistische politie, van de discriminatie in het onderwijs en op de arbeidsmarkt (kent zij dan jongens van 16 die reeds werken?), om te schreeuwen gewoon
Nen broer van Fatima heeft zoals het een goede telg van een bekende familie uit Borgerhout past een strafblad en heeft in den bak gezeten.

Ooit werden een paar illegale Marokkanen in Borgerhout door de rijkswacht ingerekend, waarop de eerste grote betoging van allochtonen door Antwerpen trok.

Op de trappen van het Antwerpse justitiepaleis : Fatima met ne megafoon :

"BROEDERS ... HELAAS LEVEN WE HIER IN EEN DEMOCRATIE ..."

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 22:32   #27
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door franke fritz
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Parasiteren zit in hun cultuur ingebakken. Van Ahmed in de straat tot Fatimah Bali, elk op zijn manier.
en gebrek aan respect zit er bij jou ook wel goed in gebakken.
vertel mij eens: "wat is er fout gelopen in je jeugd?"
Heeft die stoute Vlaams Blokker u pijn gedaan? Poor guy
Oud 23 maart 2004, 23:01   #28
franke fritz
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door franke fritz
en gebrek aan respect zit er bij jou ook wel goed in gebakken.
vertel mij eens: "wat is er fout gelopen in je jeugd?"
Heeft die stoute Vlaams Blokker u pijn gedaan? Poor guy
1 antwoord:
mij pijn gedaan, laat me niet lachen. hij heeft mij hoop en al een beetje gekitteld

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be