![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Heb je al gedaan...de toekomst (lees den dop) lacht me tegemoet. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() sociaal tarief telefoon, electriciteit, gas, water... goedkoper bus, trein en tram...studiebeurs...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ziehier de truc:
Huur een appartementje op naam van uw vrouw. Zij gaat doppen als alleenstaande: +/-900 euro. Kopiëer nu het contract maar verander naam, zet er die van uw dochter op (als ze + 18 is). Zij vraagt leefloon: +/- 700 euro. Kopiëer het nog een keer en verander de naam in die van uw zoon. Leefloon aanvragen: +/- 700 euro totale opbrengst: 900 + 700 +700 = 2300 eurootjes!!! Nu de 'gelijkluidendverklaring is afgeschaft, is het niet te controleren. Btw, het is in Antwerpen schering en inslag bij allochtonen. Echt waar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Sociale uitkeringen afhankelijk van de welvaart ?
Amaai, dan gaan ze nogal eens gaan dalen zeker ?
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Alstemblieft, mennekes stopt ermee! Ik begin mij hoe langer hoe meer nen gigantischen onozelaar te voelen. Heb de helft van mijn studiekosten bijeengewerkt (keurig netjes binnen de lijntjes), ben dan 11 maanden legerdienst gaan doen aan een soldij van 100 € per maand (OK, 11 jaar geleden, maar toch...), nooit één dag gestempeld of enige uitkering getrokken, altijd heel braaf mijn inkomsten aangegeven (ben nog 5 jaar zelfstandige geweest), geen enkel sociaal voordeel aangevraagd of gekregen, en als ik soms eens durf gluren naar het verschil tussen m'n brutoloon en m'n netto-inkomen dan rollen de koude rillingen me zo over de rug. OK, ik verdien niet slecht, maar heb een huis af te betalen (gelukkig werkt m'n vrouw ook fulltime) en hebben we een schat van een dochterke (dat natuurlijk handenvol geld kost, maar dat wil ik principieel niet rekenen, haar geluk is me m'n laatste eurocent waard).
En nu komde gijlie me hier vertellen dat ik me die maagzweer en die hoge bloeddruk ten gevolge van 48u onverdunde stress per week (waarvan 38 effectief betaald ![]() Straks gaat ge me nog vertellen da'k nen idioot was om die successierechten braafkes aan te geven? D'ôh! Fiscale amnestie, 't is just... ik had moeten uitwijken naar Luxemburg. Shit, Shit, Shit... Verdikke toch, nu moet ik nog half depressief gaan slapen ook... ![]() ![]()
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|