![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() De verborgen agenda vergeten te vermelden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Hee, leuke vriendjes, wat is eigenlijk het verschil tussen de brulapen van het VB en die van LDD? Kunnen jullie me dat even uitleggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Amaai,
Nu zitten ze bij het VB te bibberen voor de kiesdrempel. Overlopers naar VLD of Spa zien we niet zoveel. Raar he ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als ik zie hoe de BRT zijn best doet om LDD een vlaams imago toe te dichten dan moet ik naar het kleinste kamertje want dan voel ik ook leegloop...
Effe later echter...als ik zie hoe FDW er in geslaagd is om diezelfde LDD zijn eigen vlaams imago "live" af te zweren dan stopt die leegloop gelukkig weer...
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mits 5 minuten politieke moed zeker ???
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat wil eigenlijk zeggen dat ze bij de LDD nog geloven dat het daadwerkelijk nog kán in België. Dan vraag ik mij af: hebben die de laatste maanden dan echt in een atoomschuilbunker doorgebracht?
Indien ze enig realiteitsbesef hadden, zou het dit zijn: 'aangezien het met België niet kan, zonder'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() VB'ers zijn vrijwel allemaal voor Vlaamse onafhankelijkheid: Het feit dat er dus VB'ers overstappen naar de LDD, maakt de LDD seperatistischer wat ik alleen maar kan toejuichen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() En aan Anke Van dermeesch werd een verkiesbare plaats beloofd indien ze overliep. Dat is ook een postje. Het VB is van hetzelfde bedje ziek als alle andere partijen. Zeker weten.
Laatst gewijzigd door system : 17 juni 2008 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Anke is een klassedame...ze krijgt van mij ook en verkiesbare plaats...
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Kan wel zijn, maar het ging hier om 'postjes' beloven. Het VB vaart met hartelust mee op deze golf. Dus op dat punt moet het VB maar best zijn mond stevig gesloten houden.
Laatst gewijzigd door system : 17 juni 2008 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hij is wel aangesloten bij lijst de decker. maar tot het einde van de legislatuur zal hij zich moeten tevreden stellen met onafhankelijk raadslid. zonder zijn oude mandaten mee te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Een lokale onafhankelijke mandataris die voor LDD kiest. Pff waar jullie je druk in maken? de afgunst is blijkbaar zeer groot bij sommige, zo groot dat ze zich van vijand vergissen. Vb'ers die roepen dat LDD hun vijand nr 1 is die zijn volgens mij toch wel echt slecht bezig.
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft die dame België tot op heden bijgebracht na al die jaren op onze kosten te hebben geleefd? Of ben je gewoon verliefd op haar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Wat we vandaag proberen te bestrijden: het extreemrechtse gedachtegoed van Vlaams Belang" De Standaard (2/11) "Ik moet een prijs krijgen: ik rook het Vlaams Belang uit" Het Laatste Nieuws (17/11) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Waar blijft uw reactie over de uitspraak "ik rook het Vlaams Belang uit"? Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 17 juni 2008 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |