![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu wist ik wel niet dat het in Engeland strafbaar was om iemands gevoelens te kwetsen. Zal toch recent zijn want ik heb ooit een engelse vrijer gehad en die zijn gevoelens schijnt ik toch ook serieus gekwetst te hebben.... (ik had die eerst laten overkomen en als 'm hier was hem de bons gegeven... toch niet schoon van mij hé). Ik heb geen schadevergoeding moeten betalen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juni 2008 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hrafnar : 17 juni 2008 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Ik heb geen allochtone buren, in mijn hele straat wonen alleen maar Nederlanders. Maar een mens kan de binnenstad toch niet vermijden?
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb vooral allochtone buren, goede mensen hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wraakroepende zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Heb ik gezegd dat allochtonen per sé slechte mensen zijn?
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gelukkig centen genoeg dat ik niet naast islammieten en hun lawaai moet wonen. Helaas pinde kaas als ik ga werken of op stap ben kom ik ze wel tegen, ze zijn dan zeer racistisch en onverdraagzaam. en dat omdat ik knap ben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die rechter mag dus van mij op het eerste vliegtuig richting marokko worden gezet. zulke gast waar haalt hij het lef vandaan om hoofddoeken op te dringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Een moslima met kopvod die in andere mensen hun haar bezig zit. Het moet al niet gekker worden.
![]() OT: triestige zaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Wat zal het volgende worden ?
Westerlingen mogen niet meer baden in zee,want ze zijn niet halal. *knip* Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 18 juni 2008 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je mag best wat beleefder blijven in plaats van op een dergelijke manier te veralgemenen, denigreren en iedereen op een hoopje te gooien.
Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 18 juni 2008 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik behandel iedereen gelijk, wie men ook is. Iedereen die extreme uitspraken doet of niet wenst te nuanceren, kan een reactie van mij verwachten: of men nu moslim of niet-moslim is, zwart of wit, vrouw of man, ... maakt niet uit. Gelijke behandeling voor iedereen op alle terreinen dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vergeet niet dat sommigen op dit forum er een sport van maken om nagenoeg enkel met veralgemenende en polariserende uitspraken te komen over allochtonen, moslims, ...
Het omgekeerde gebeurt veel minder. Dus is het niet te verwonderen dat mijn reacties in verhouding zijn. Laatst gewijzigd door goodwill : 18 juni 2008 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |