![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
het is me ook al eens overkomen dat "men" mij van boosaardigheid verdenkt : het meningsverschil uitspreken en de vermeende persoonlijke aanval verontschuldigen (liefst mèt alcoholica of snoepgoed) endatteme...
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En dan klaagt ie dat hij zich in z'n blootje gezet voelt in een bepaalde thread door een opmerking van Kim. Hij heeft blijkbaar niet door wat hij zichzelf aandoet met zo'n threads als de deze.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Minister-President
|
Héla. Dat heeft niks met ouderdom te maken. Sommigen worden als zeurpiet geboren, anderen blijven hun leven lang puberen.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Minister-President
|
Ja Duveltje, ik zou zelfs zover gaan dat Kim in een complot zit met je onderbuur en de Antwerpse politie die je onlangs in den bak gegooid hebben.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
|
|