![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Liever meer tienerzwangerschappen, AIDS ? Uiteraard is goede voorlichting nog steeds noodzakelijk. Maar je hebt mensen die uit de boot vallen. 12-jarige meisjes die seks hebben bestaat weldegelijk! En de vrees om condooms te gaan halen is een feit bij vele jongeren. Soms kan het nuttig zijn dat het op school hangt, gewoon al om te weten dat het bestaat! Een school dat het niet plaats is gewoon onverantwoord bezig.
Laatst gewijzigd door Andro : 20 juni 2008 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Delft wil meer aids voor schooljeugd
Scholen in Delft zijn mordicus voor de verspreiding van geslachtsziekten en aids. Ze willen geen condoomautomaten hebben. En dat terwijl de overheid tientallen miljoenen uitgeeft om platjes en ander dodelijk ongemak te voorkomen. Vijf van de zes VMBO-opleidingen in Delft willen niet veilig vrijen. De smoezen zijn legio. Zo'n trekmachine straalt pure seks uit, bijvoorbeeld. Het is gewoon uitlokking. Of het geeft 'een verkeerd signaal'. Maar dan komt de aap uit de mouw: "We moeten ook rekening houden met de allochtone ouders". Zij zouden alleen maar de indruk krijgen dat er "massaal aan seks wordt gedaan". Allochtone ouders hebben namelijk geen seks. Maar wel kinderen. Alleen het Grotius College in Delft is dapper genoeg. Die vullen de snoepautmaat straks wel af met regenjasjes. Achtsteklassers opgelet: de inschrijving is nog open. Eva van Houten, het slimste meisje van Nederland, ging jullie voor. Geen Stijl 20/6/8 Haha ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben er 50 en ik kan je met een gerust hart vertellen : er is NIETS veranderd wat ontluikende sexualiteit betreft. Het is niet omdat er (Godzijdank) makkelijker over gepraat kan worden, er ook een volledig losgelaten cultuur is ontstaan. Ik liep katholiek onderwijs en mijn beste, tegen dat we naar het middelbaar gingen, was 80 % het maagd zijn reeds vergeten. Wat u dus wil zeggen is : "N**k er maar op los, zonder condoom". Want als ze niet in de scholen mogen verkocht worden, dan ook niet bij de apotheek of de supermarkt. Want daar worden die notabene OOK verkocht en daar komen de jongeren ook. De wereld op z'n kop. Iedereen roept om zo veilig mogelijk te vrijen en u doet het tegenovergestelde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Is dat nu echt nodig? Je kunt toch condooms kopen in benzinestations, gazettewinkels, cafes en kruidenierszaken?
Laatst gewijzigd door longhorn : 20 juni 2008 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
welke kruidenierszaken? bovendien zijn ze dus nog zo jong dat een condoom kopen en betalen bij een PERSOON een te hoge drempel is. Een automaat zegt niks, hoort niks en weet niks. Zelf kom ik uit het condoomloze tijdperk, wegens Aids-free en de pil was er. Het is pas sinds ... wat? midden jaren tachtig? dat condooms terug in zijn voor singles, als "veilige sex" niet als voorbehoedsmiddel. Toen ik als ex-gehuwde en nieuwe single begin jaren negentig voor de EERSTE keer condooms ging kopen was ik bijna veertig, maar ik vond het helemaal niet leuk om dat bij mijn standaard apotheker te gaan halen... raar genoeg had ik nooit een emo-probleem gehad om er mijn pil te bestellen. Met condoomautomaten in de toiletten op de vlieghaven had ik dan weer geen enkel probleem. Nogmaals: ik was bijna veertig, zeer open, opgevoed door twee pre-hippies (in elk geval éne, mijn pa) en had twee kinderen. Ik kan me best voorstellen dat de jongeren zich een pak geruster voelen als ze hun condoom op school in alle privacy uit de automaat kunnen halen .
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2008 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Veel jongeren hebben het lef niet om condooms te gaan halen. Als zo'n ding in de toileten hangt kan je het veel subtieler bemachtigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ik ging op m'n 15e al regelmatig op cafe. En hadden wij condoomautomaten gehad op school dan zouden we die wellicht gebruikt hebben als waterballons. Zijn er geen condooms te koop in Delhaizes en andere winkels?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar heb je een punt en ik ben in principe niet tegen die automaten op school. Ik dacht alleen maar dat er al voldoende plaatsen zijn waar die dingen hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge wilt het niet snappen precies hé: in winkels en apothekers, daar zijn altijd MENSEN rond je die kunnen zien dat niet snotter van 16 een condoom gaat kopen (VOOR ZIJNEN EERSTE KEER!!!!!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Als u in datzelfde toilet rollen wc-papier ziet, is dat voor u ook een signaal van 'schijt er maar op los'??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik pleit niet voor onveilige sex maar het idee dat mijne kleinen van 13 zich voortaan veilig aan een vluggertje tussen de lessen zal kunnen wagen stemt mij toch niet direct gerust. En vergis je niet, de jeugd heeft nog weinig gène, zonder blikken of blozen komen ze aan mij vragen of ik er in grote maten verkoop, welke smaakjes ik in huis heb en of ik ook voor anaal gebruik, ribbeltjes,... Jaja meneer, ik verkoop ze zelf! Misschien wil ik hier gewoon voor mijn eigen portemonnee beschermen. ![]() Zeg, iets anders, als iedereen dat dan toch zo een goed idee vindt, in welke Vlaamse middelbare school hangt een condoomautomaat? Eens benieuwd hoeveel ouders van leerlingen uit de eerste graad dat een goed idee gaan vinden. Laatst gewijzigd door Laya : 20 juni 2008 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() In het Atheneum in Sint-Pieters-Woluwe hangt al jaren een condoomautomaat, geen leerling of ouder die er iets van zegt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Moest ik een middelbare school uitbaten, stond er zeker een automaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() En in een school niet?
![]() |
#39 |
|
![]() Wel, dat lijkt me nu eens een goed verplicht vak voor moslima leerlingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En ik heb het uiteraard over condoomautomaten die buiten hangen bij apotheken, zoadat je er 's avonds op straat makkelijk zonder al te veel pottenkijkers kunt aan geraken. Denk je dat schooljongens en -meisjes op school veel neuken, misschien? Waar dan? De toiletten zijn altijd gescheiden, en de opzichters hebben het rap in de mot als er een jongen van de meisjestoiletten komt en vice versa. Bovendien bestaat er nergens zo veel sociale controle als op een school. Jongens en meisjes die het daar 'doen' worden geheid door de anderen uitgelachen.
120 kg klier ![]() Laatst gewijzigd door The_fat_bloke : 20 juni 2008 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |