![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteindelijk gaat deze topic over het EVENTUEEL SCHRAPPEN VAN EEN PROGRAMMA, terwijl ondertussen (zonder dat het vlaams blok iets in de pap te brokken heeft) een ander programma [size=6]REEDS GESCHRAPT IS!!!![/size]
"Het VB wordt roekeloos en laat zijn ware inborst zien".. [size=6]o ja? waar?[/size] Nog iemand commentaar? (buiten de 150.000 wekelijkse kijkers van of de deelnemers aan Zwart of Wit?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
![]() Citaat:
Zo van: "he jongens, we gaan jullie deporteren!" en dan vijf minuten later op den tarmac: "he, het was maar sarcastisch bedoeld zenne!" 8)
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Prachtige manipulatiepoging, Descartes Jr. Echt waar. Komt dit ook van Kwikkeldinges ?? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() @Descartes jr.
Ik vrees dat er een groter gevaar bestaat voor onze persvrijheid dan het Blok. Dat gevaar kan binnen deze legislatuur realiteit worden. Het is misschien aangewezen dat voor u gaat stemmen uw stem wat beter voorbereidt. Dan zou u weten dat men tijdens deze legislatuur, via het voor herziening vatbaar stellen van enkele artikels, de persvrijheid volledig aan banden kan leggen. Onder meer om die reden heb ik geweigerd mijn stem uit te brengen in 2003. Hier volgt de passage uit mijn brief aan de vrederechter. "Niemand loochent dat de pers in een democratie een zeer belangrijke taak heeft te vervullen. De pers wordt dan ook extra beschermd door de grondwetgever. De Preconstituante heeft de artikels 25, 148 tweede lid, en 150 van de Grondwet voor herziening vatbaar gesteld. Volgens de toelichting gebeurt dit « om de waarborg van de vrijheid van drukpers naar andere informatiemiddelen uit te breiden. » (doc 50 2389/001 van de Kamer op blz. 3) In het ontwerp zelf klinkt het echter reeds anders voor art. 148 : er wordt alleen nog vermeld dat men het tweede lid wil herzien en hetzelfde geldt voor artikel 150. De wens die wordt uitgedrukt om de waarborgen voor de pers uit te breiden, wordt alleen hernomen bij art. 25. Wanneer een lid van de oppositie, senator Vandenberghe, echter pleit om art. 25 ook te herzien in functie van de civielrechterlijke aansprakelijkheid om de cascade-aansprakelijkheid uit te schakelen, wat op zichzelf zijn goed recht is, treedt minister Van den Bossche zijn uitspraken bij en hij « erkent dat het voor de constituante een zeer moeilijke oefening zal zijn om art. 25 van de Grondwet te herschrijven » (doc. 2-1549/3 Senaat blz. 35) De rapporteur van de senaatscommissie, de heer Monfils, lid van de meerderheid in de Senaat, deed in dat verband volgende uitspraak : « Art. 150 kan worden herzien zodat drukpersmisdrijven niet altijd voor het Hof van Assisen behandeld dienen te worden , wat in de praktijk toch nooit het geval is. » (blz. 8 van het reeds geciteerd document Senaat) Hoe kan ik als kiezer een verantwoorde stem uitbrengen als de regering zelf twee interpretaties openlaat (uitbreiding van bescherming en tegelijk aanpakken van de civielrechterlijke verantwoordelijkheid in eenzelfde artikel) terwijl een lid van de meerderheid door het afschaffen van de Assisenprocedure de bescherming van de pers wil verzwakken. De eerst betrokkene, de pers zelf, heeft geen enkele bijdrage geleverd om het debat te verduidelijken, de politieke partijen zwijgen in alle talen over de plannen in hun verkiezingscommunicatie."
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welk programma werd ondertussen afgevoerd?
De zevende dag? of? Zwart/wit? en is het vlaams blok aan de macht? of anderen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het over gaat is dat links in paniek geraakt omdat hun progandakanaal in gevaar dreigt te komen, wat blijkbaar een aanval op de democratie is. Begrijpe wie begrijpe kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Het was een vergelijking !
Humor ! Even uitleggen : het was om te lachen! De grap is : dat de SPa dit echt doet en het VB er op voorhand van beschuldigd word . Een soort van zelfspot gemengd met wat sarcasme . Gaat het al wat beter ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Klacht PI versus thePiano. Dl 2. 'Piano bij de Polies. http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9529 Dat gaat over de klacht van de eigenaars van PI-forum dat de spreekbuis is van het Vlaams Blok, en handelt over een klacht wegens laster en eerroof. Ik zit al meer dan acht jaar op het net, en ik zie alleen maar een toenemende onverdraagzaamheid van extreemrechts tav opponenten, en een groeiende zucht om de discussieforums te manipuleren. Dikwijls blijkt dat achter nicknamen, medewerkers van het VB zitten. Ik noem er een paar die hier ook actief zijn: Knut, Vicky, Dina, Fernand.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Descartes, je enge filosofie trekt op niets ! Je moet alles vertellen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een leugen komt het niet aan ! ![]() Ik was op het congres en het was inderdaad sarcastisch bedoeld toen diezelfde morgen zwart/wit onder politieke druk was afgevoerd ! ![]() Wie voert die uitwijzingen met een moderne Airbus uit ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Net als dit forum : Vlaams Blokkers zijn mondiger geworden... niet moeilijk als je altijd moet zwijgen of je mening niet kwijt kan in een debat ! ![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
u doet uw linkse ingesteldheid alle eer aan door iedere strohalm aan te grijpen om zaken uit hun context te rukken en zo een ander in discrediet te brengen. Hoe kan het Vlaams Blok nu eigenlijk van alles verweten worden? Ze hebben verdomme nog NOOIT de kans gekregen zich te bewijzen. Probeer voor één keeer te doen alsof je democratisch bent en gun ze de kans om na 13 juni zichzelf eens te bewijzen. Dit zou niet meer dan rechtvaardig zijn.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |