![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb daar geen probleem mee. Waarom zou ik? Hopelijk krijgen ze extra beveiliging als ze door een islamitische buurt gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je laten goed keuren op straatfeesten,een vleeskeuring dus,waarom moet dit om je geaardheid te laten goed keuren door de samenleving
![]() Tja ....
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, in Vlaamse kaffees en op Vlaamse markten (fora, hebdem?) wordt al eens straffe taal gebruikt, zonder dat dit agressief bedoeld is. Trouwens, moet jij dan ook geen ekskuses aanbieden aan hetero's (m/v) die kikken op anale kontakten met hun partner? En om af te sluiten, de anders iets fijner besnaarder Hamc is kompleet ontgaan wat voor een spier zijn mond/lippen wel is ... zodat we ons mogen afvragen of hij misschien iets ontblootte van een mogelijke fiksatie van zijn geest ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Dan krijgen al die homo's een boete wegens "aanzetting tot moord".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kringspierartist? Petomaan?
Bof, ze doen maar ,onze beste fuifnummers. Zolang ze er plezier in hebben, en niemand lastig vallen.
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten tweede: misschien legt u zich erbij neer dat dit forum het niveau van een ordinair achterlijk dorpscafé heeft , maar ik niet. Dergelijke idiote uitspraken dienen van repliek gediend te worden en bloot gesteld te worden om de dwaasheid van degene die ze doet aan te tonen. Vindt u dit niet leuk , pech. Dergelijke figuren kunnen dus maar beter wat gaan vogelpikken of zo in plaats van discussies te voeren over ernstige onderwerpen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amai gij zijt ne serieuze mens. Wij zijn wel vereerd dat gij in ons midden wilt vertoeven. En zo vriendelijk en breeddenkend ! Wij mogen zomaar kiezen tussen vogelpikken of iets zeggen over iets ernstigs. Zoveel noblesse. Ik peins echt dat gij blauw bloed hebt. Ofwel zijt gij een homo. Dat kan ook.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() stopt eens met zagen mannen, of die kerels nu extravagant doen of niet... blijf op uw gemak binnen als je het niet aankan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() [quote=moser;3529663]Hij had het over "die sluitspierartiesten" in een discussie over homo's , het ging dus niet over hetero's, wel bij de les blijven he.
Ten tweede: misschien legt u zich erbij neer dat dit forum het niveau van een ordinair achterlijk dorpscafé heeft , maar ik niet. Dergelijke idiote uitspraken dienen van repliek gediend te worden en bloot gesteld te worden om de dwaasheid van degene die ze doet aan te tonen. Vindt u dit niet leuk , pech. Dergelijke figuren kunnen dus maar beter wat gaan vogelpikken of zo in plaats van discussies te voeren over ernstige onderwerpen. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zou eens wat meer moeten reizen, u zou nogal wat horen in sommige andere landen...Geloof me vrij, in Vlaanderen zijn ze meer dan tolerant, en niet enkel waar het gay-parades betreft. Té tolerant zelfs zou ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Turken mogen niet toeteren bij overwinningen op het EK,
Homo's mogen niet openbaar feesten om eeuwenlange onderdrukking te compenseren... Hoe zielig is uw leven niet als ge niets beter te doen hebt dan te zagen op andere mensen hun plezier? ![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 26 juni 2008 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 juni 2008 om 01:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Ik kan in dit feest van zedeloosheid, ziekte-overdraging en lelijkheid alleen maar het toenemende verval in zonde en normeloosheid van een samenleving die in toenemede mate het noorden kwijt is zien. Het triestige is dan nog dat allicht slechts 1% of nog minder van die perverten die daar gaan "paraderen" ook daadwerkelijk "homo" is. Voor 99% zijn die geïntoxiceerd door allerlei verstorende signalen op tv die een ware kakafonie aan halfnaakte lichamen zonder ophouden de ether insturen. Wie in zulke omstandigheden moet opgroeien is wel gedoemd om een grotere kans te hebben zichzelf te gaan inbeelden dat hij tot de "homo's" behoort.
![]() |