Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2008, 17:44   #21
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
Dit weekend wordt de Antwerpse binnenstad ingepalmd door een massa holebi's voor de eerste Antwerp Pride. Zij die graag vertoeven in de kinky scene, krijgen zelfs een kinky party en een straatfeest cadeau!

Topic: Moet dit nu echt? 3 dagen lang non stop (weeral) homo's over de straat? En dit net als de vakantie begint? Geen gewone,onopmerkbare homo's neen...extravagante en soms vulgair aan toe.Waar is Antwerpen mee bezig? Homo-aanvaarding of homo-uitsluiting? Want op deze manier lijkt mij de 2de keuze evident.

"Ik denk niet dat homo's meer aanvaarding krijgen door met een bloot lijf en pluimen in hun gat te provoceren"

Ik heb daar geen probleem mee. Waarom zou ik?
Hopelijk krijgen ze extra beveiliging als ze door een islamitische buurt gaan.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 17:48   #22
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Je laten goed keuren op straatfeesten,een vleeskeuring dus,waarom moet dit om je geaardheid te laten goed keuren door de samenleving
Tja ....
Oud 26 juni 2008, 17:51   #23
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch raar dat deze mensen altijd zo willen opvallen.Hetero's lopen toch ook niet rond met een bordje 'ik ben hetero' ! Holebi's hebben gelijke rechten in Belgie dus wat is dan nog het probleem? Homo-optochten,roze zaterdagen etc zijn die nog wel echt nodig,of wordt dit gebruikt om te provoceren? Gelukkig woon ik niet in Antwerpen...in mijn gemeente lopen er al genoeg homo's rond...hand in hand nog wel in de stad! Ik vind toch dat homo's teveel te koop lopen met hun geaardheid.
Een verliefd koppeltje, bah quelle horreur...
Oud 26 juni 2008, 18:43   #24
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Als het over sluitspierartiesten gaat zeker?
Bij deze bied ik mijn excuses aan (in de plaats van de persoon die deze uitspraak deed) aan alle holebi's op dit forum die dergelijke belediging hebben moeten lezen.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 18:54   #25
Paracelsus
Minister

Paracelsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Bij deze bied ik mijn excuses aan (in de plaats van de persoon die deze uitspraak deed) aan alle holebi's op dit forum die dergelijke belediging hebben moeten lezen.
Ah kom doe niet zo huichelachtig. Mensen zijn tegenwoordig toch rap op hun pik getrapt.
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 19:12   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben akkoord dat vanwege Hamc zijn uitspraak op het randje was.
Maar inderdaad, in Vlaamse kaffees en op Vlaamse markten (fora, hebdem?) wordt al eens straffe taal gebruikt, zonder dat dit agressief bedoeld is.
Trouwens, moet jij dan ook geen ekskuses aanbieden aan hetero's (m/v) die kikken op anale kontakten met hun partner?

En om af te sluiten, de anders iets fijner besnaarder Hamc is kompleet ontgaan wat voor een spier zijn mond/lippen wel is ... zodat we ons mogen afvragen of hij misschien iets ontblootte van een mogelijke fiksatie van zijn geest ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 19:45   #27
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
belediging ?
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 19:47   #28
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Om de verdraagzaamheid naar alles en iedereen te vergroten, vind ik dat dit straatfeest in oud-Borgerhout moet gehouden worden. Allochtonen, homo's, alles bij elkaar, dat zal de sfeer hier zeker ten goede komen.
Dan krijgen al die homo's een boete wegens "aanzetting tot moord".
Oud 26 juni 2008, 19:49   #29
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Kringspierartist? Petomaan?

Bof, ze doen maar ,onze beste fuifnummers. Zolang ze er plezier in hebben, en niemand lastig vallen.
Oud 26 juni 2008, 19:58   #30
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben akkoord dat vanwege Hamc zijn uitspraak op het randje was.
Maar inderdaad, in Vlaamse kaffees en op Vlaamse markten (fora, hebdem?) wordt al eens straffe taal gebruikt, zonder dat dit agressief bedoeld is.
Trouwens, moet jij dan ook geen ekskuses aanbieden aan hetero's (m/v) die kikken op anale kontakten met hun partner?

En om af te sluiten, de anders iets fijner besnaarder Hamc is kompleet ontgaan wat voor een spier zijn mond/lippen wel is ... zodat we ons mogen afvragen of hij misschien iets ontblootte van een mogelijke fiksatie van zijn geest ...
Hij had het over "die sluitspierartiesten" in een discussie over homo's , het ging dus niet over hetero's, wel bij de les blijven he.

Ten tweede: misschien legt u zich erbij neer dat dit forum het niveau van een ordinair achterlijk dorpscafé heeft , maar ik niet. Dergelijke idiote uitspraken dienen van repliek gediend te worden en bloot gesteld te worden om de dwaasheid van degene die ze doet aan te tonen. Vindt u dit niet leuk , pech.

Dergelijke figuren kunnen dus maar beter wat gaan vogelpikken of zo in plaats van discussies te voeren over ernstige onderwerpen.
Oud 26 juni 2008, 22:02   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij had het over "die sluitspierartiesten" in een discussie over homo's , het ging dus niet over hetero's, wel bij de les blijven he.

Ten tweede: misschien legt u zich erbij neer dat dit forum het niveau van een ordinair achterlijk dorpscafé heeft , maar ik niet. Dergelijke idiote uitspraken dienen van repliek gediend te worden en bloot gesteld te worden om de dwaasheid van degene die ze doet aan te tonen. Vindt u dit niet leuk , pech.

Dergelijke figuren kunnen dus maar beter wat gaan vogelpikken of zo in plaats van discussies te voeren over ernstige onderwerpen.

Amai gij zijt ne serieuze mens. Wij zijn wel vereerd dat gij in ons midden wilt vertoeven.
En zo vriendelijk en breeddenkend ! Wij mogen zomaar kiezen tussen vogelpikken of iets zeggen over iets ernstigs.
Zoveel noblesse. Ik peins echt dat gij blauw bloed hebt.
Ofwel zijt gij een homo. Dat kan ook.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 22:09   #32
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Amai gij zijt ne serieuze mens. Wij zijn wel vereerd dat gij in ons midden wilt vertoeven.
En zo vriendelijk en breeddenkend ! Wij mogen zomaar kiezen tussen vogelpikken of iets zeggen over iets ernstigs.
Zoveel noblesse. Ik peins echt dat gij blauw bloed hebt.
Ofwel zijt gij een homo. Dat kan ook.
ik heb u nochtans niet geviseerd, dacht ik . Jij bleef beschaafd , gebruikte geen woorden �* la sluitspierartiest en dergelijke. Zie je wel ,dat mensen hun mening kwijt kunnen over een onderwerp zonder te zinken tot dat niveau! Het enige wat ze nu nog moeten leren , is degene die bekrompen en platvloers is aan te spreken op hun gedrag i.p.v. degene die die bekrompenheid aan de kaak stelt. Maar bon , dit blijft natuurlijk Vlaanderen hé.
Oud 26 juni 2008, 22:20   #33
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

stopt eens met zagen mannen, of die kerels nu extravagant doen of niet... blijf op uw gemak binnen als je het niet aankan
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 22:21   #34
sfinx666
Banneling

Standaard

[quote=moser;3529663]Hij had het over "die sluitspierartiesten" in een discussie over homo's , het ging dus niet over hetero's, wel bij de les blijven he.

Dergelijke figuren kunnen dus maar beter wat gaan vogelpikken of zo in plaats van discussies te voeren over ernstige onderwerpen. [/QUOTE] Een gay-parade is zonder twijfel een ernstige gebeurtenis, iets ongewoon belangrijk, daar mag echt niet mee gelachen worden
Oud 26 juni 2008, 22:24   #35
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
ik heb u nochtans niet geviseerd, dacht ik . Jij bleef beschaafd , gebruikte geen woorden �* la sluitspierartiest en dergelijke. Zie je wel ,dat mensen hun mening kwijt kunnen over een onderwerp zonder te zinken tot dat niveau! Het enige wat ze nu nog moeten leren , is degene die bekrompen en platvloers is aan te spreken op hun gedrag i.p.v. degene die die bekrompenheid aan de kaak stelt. Maar bon , dit blijft natuurlijk Vlaanderen hé.

U zou eens wat meer moeten reizen, u zou nogal wat horen in sommige andere landen...Geloof me vrij, in Vlaanderen zijn ze meer dan tolerant, en niet enkel waar het gay-parades betreft. Té tolerant zelfs zou ik zeggen.
Oud 26 juni 2008, 22:29   #36
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Turken mogen niet toeteren bij overwinningen op het EK,
Homo's mogen niet openbaar feesten om eeuwenlange onderdrukking te compenseren...

Hoe zielig is uw leven niet als ge niets beter te doen hebt dan te zagen op andere mensen hun plezier?
Oud 26 juni 2008, 23:35   #37
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit weekend wordt de Antwerpse binnenstad ingepalmd door een massa holebi's voor de eerste Antwerp Pride. Zij die graag vertoeven in de kinky scene, krijgen zelfs een kinky party en een straatfeest cadeau!

Topic: Moet dit nu echt? 3 dagen lang non stop (weeral) homo's over de straat? En dit net als de vakantie begint? Geen gewone,onopmerkbare homo's neen...extravagante en soms vulgair aan toe.Waar is Antwerpen mee bezig? Homo-aanvaarding of homo-uitsluiting? Want op deze manier lijkt mij de 2de keuze evident.

"Ik denk niet dat homo's meer aanvaarding krijgen door met een bloot lijf en pluimen in hun gat te provoceren"
Een beetje zoals kinderen die naar aandacht snakken. Gewoon negeren, gaat van zelf wel over. Als niemand er aandacht aan geeft is er geen rede meer voor dit banale gedrag ten toon te spreiden en stopt dat vanzelf wel, maar ja, de pers zal dat weer aangrijpen om het goed en dik in de kijker te stellen en dat is nu net het geen niet zou mogen gebeuren.

Laatst gewijzigd door Garry : 26 juni 2008 om 23:35.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 00:39   #38
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Turken mogen niet toeteren bij overwinningen op het EK, Homo's mogen niet openbaar feesten om eeuwenlange onderdrukking te compenseren...

Hoe zielig is uw leven niet als ge niets beter te doen hebt dan te zagen op andere mensen hun plezier?
De Turken hebben verloren: gedaan met toeteren. Nu de homo's nog
Oud 27 juni 2008, 01:16   #39
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Om de verdraagzaamheid naar alles en iedereen te vergroten, vind ik dat dit straatfeest in oud-Borgerhout moet gehouden worden. Allochtonen, homo's, alles bij elkaar, dat zal de sfeer hier zeker ten goede komen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Diversiteit is een verrijking.
Houdt het studentenclubke van Metternich z'n volgende betoging in Borgerhout?

Laatst gewijzigd door filosoof : 27 juni 2008 om 01:17.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 01:37   #40
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Ik kan in dit feest van zedeloosheid, ziekte-overdraging en lelijkheid alleen maar het toenemende verval in zonde en normeloosheid van een samenleving die in toenemede mate het noorden kwijt is zien. Het triestige is dan nog dat allicht slechts 1% of nog minder van die perverten die daar gaan "paraderen" ook daadwerkelijk "homo" is. Voor 99% zijn die geïntoxiceerd door allerlei verstorende signalen op tv die een ware kakafonie aan halfnaakte lichamen zonder ophouden de ether insturen. Wie in zulke omstandigheden moet opgroeien is wel gedoemd om een grotere kans te hebben zichzelf te gaan inbeelden dat hij tot de "homo's" behoort.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be