Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2008, 19:43   #21
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
Dus de topicstarter en co plaatsen dergelijke berichten om in de eerste plaats om alle allochtonen, en niet enkel de daders, weer eens lekker te kunnen uitschelden en om hun haatgevoelens tov alles wat allochtoon is te kunnen ventileren, eerder dan uit bezorgdheid voor de slachtoffers ...
Het idee is, om een probleem te bestrijden, het te identificeren. Als we naar mensenhandelaars zoeken , en we weten bvb dat heel veel blonde Zweden met hemelsblauwe ogen zich met deze smerige handel bezighouden, dan weten we wie er vooral in het oog gehouden moet worden. Nu blijkt dat het eerder donkere jongemannen zijn, die een hybride taal spreken (turkovlaams), totaal opgefokt zijn door de cocaïne, en die men kan vinden voor afkick-centra, waar ze staan zwaaien met crack pijpen, om meisjes die van de drugs proberen vanaf te komen terug op het slechte pad te lokken.
Om niet op uw lange tenen te trappen wil ik er best nog bijzeggen dat het toevallig om niet-echte Genkenaars van turkse afkomst gaat, maar vanaf een zeker moment word het toch moeilijk om in toeval te blijven geloven...als steeds weer de zelfde bevolkingsgroepen zich aan bepaalde zaken schuldig maken...Diefstal, drughandel, wapenhandel, gewelddadigheden, pooierij , en nu gewoon slavenhandel: meisjes verkopen zoals een ordinair stuk vee, 500 euros per kop, of moet men per kut zeggen ?
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 21:40   #22
Gargamel
Banneling

Standaard

Tis nooit goed,nu dat ze eens zorgen voor de vergrijzing
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 21:58   #23
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
, 500 euros per kop, of moet men per kut zeggen ?
Is dat 250 euros per tiet?
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 22:02   #24
Yves38
Parlementsvoorzitter

Standaard

Niet alleen in Genk. Ook in Beringen viert dat soort hoogtij. Ze verhandelen drugs dat het onvoorstelbaar is om te zien ...en de politie... die kijkt toe. Want kost geld om ze in de bak te steken. Officieel hebben ze allemaal geen inkomen.

Als zo één van die pippo's ooit zijn fikken aan mijn dochter uitsteekt, trakteer ik hem op een paar houwen met mijn (echte) katana en dan mogen ze hem in verschillende stukjes in de grond steken.
Yves38 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 22:45   #25
Katoenveld
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Eén klein detail, en ik weet niet of het racistisch is om het er bij te vermelden: de vier "Genkenaars" zijn van Turkse afkomst . Persoonlijk voel ik me verplicht om dit erbij te zeggen, om de échte Genkenaars geen onverdiende slechte reputatie te geven.
Hoeveel echte Genkenaars wonen er eigenlijk nog in die vieze multikulsmeerboel?
Katoenveld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2008, 18:07   #26
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Katoenveld Bekijk bericht
Hoeveel echte Genkenaars wonen er eigenlijk nog in die vieze multikulsmeerboel?
Nog enkel de oudsten en armsten , die daar niet weg kunnen vluchten...maar hoeveel het er zijn kan ik niet zeggen.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2008, 18:13   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
Dus de topicstarter en co plaatsen dergelijke berichten om in de eerste plaats om alle allochtonen, en niet enkel de daders, weer eens lekker te kunnen uitschelden en om hun haatgevoelens tov alles wat allochtoon is te kunnen ventileren, eerder dan uit bezorgdheid voor de slachtoffers ...

ik zie het woordje WEER staan, waar zie jij ALLE staan aub?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666
De kern van de zaak is, en daarom staat de topic ook in "immigratie en integratie", en niet in bvb "binnenland" of "maatschappij enz", de kern van de zaak dus is dat deze smerige manier om vrouwen te mishandelen WEER eens het "werk" van allochtonen is

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 28 juni 2008 om 18:14.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2008, 18:52   #28
Pick Nick
Banneling

Standaard

Nog een staaltje van mensenhandel. De handel in dochters.
Maar dochterlief verkoos de dood boven een opgedrongen verkoop aan een Marrokaanse echtgenoot.

Citaat:
Décès �* Liège: aucune intervention d'un tiers(28/06/2008)

© DEVOGHEL
Selon certaines affirmations, la jeune fille était promise dans son pays �* un Marocain

LIEGE Le procureur du roi de Liège, Danièle Reynders, a fait le point samedi soir concernant le décès d'une jeune marocaine domiciliée rue du Calvaire �* Liège.

Les résultats de l'autopsie ont démontré que la jeune fille était bien décédée après une chute de la fenêtre de l'appartement de ses parents, au second étage, soit plusieurs dizaines de mètres. L'autopsie a également démontré qu'il n'y avait aucune trace de l'intervention d'un tiers.

Il semble que la famille devait quitter Liège ce samedi ou dans les jours prochains pour se rendre au Maroc. La jeune fille était promise dans son pays �* un Marocain, selon certaines affirmations, que nie toutefois la famille.

Plusieurs parents sont toujours entendus actuellement �* la brigade judiciaire de Liège mais il semble que personne ne sera inculpé.

© La Dernière Heure 2008
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2008, 19:59   #29
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Nog een staaltje van mensenhandel. De handel in dochters.
Maar dochterlief verkoos de dood boven een opgedrongen verkoop aan een Marrokaanse echtgenoot.

Ja ik heb fiere moslimas die veel potentieel hadden, zien veranderen in kromme schouders en sluiers omwikkelt lichaam. So sad....
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2008, 02:58   #30
Wolf
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
En zo dwalen we weer van de kern van de zaak af.
Daar zijn die (s)linkse wezens héél erg goed in.

Multikulti über alles!
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be