![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() idd ... gek eigenlijk hé, iemand die aan (pensioen)sparen doet en dus zorgt dat er geld over is tot op het eind van zijn leven, wordt steevast voorgesteld als verantwoordelijk en als iemand die de problemen voor blijft,
terwijl het grootste probleem toch wel is dat het leven over is voor het eind van uw geld dacht ik zo ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar zijn ze niet eens toe in staat. Om geld te kunnen besteden is er een minimum van een IQ nodig...
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Zich met geld bezighouden is voor het plebs. Ik hou me wel bezig met getallekes.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() U bent van het hoopvolle type
U wilt vooruit geraken in het leven. U hebt momenteel misschien nog geen ‘overschot’, maar u wilt er wel toekomen. U gaat daarom voorzichtig om met uw financiële middelen. U weet dat u vandaag de basis moet leggen voor een comfortabele financiële situatie (over)morgen. U spaart wat u kunt en u denkt doorgaans twee keer na vooraleer u grote uitgaven doet. Het verwerven van een eigen huis is belangrijk voor u. Aandelenbeleggingen zijn momenteel niet aan u besteed. Tip: Keuzes maken is belangrijk in deze fase van uw financiële levenscyclus. Probeer naast uw behoeftes op korte termijn ook uw doelstellingen op lange termijn niet uit het oog te verliezen. Zitten er persoonlijk wel goed op moet ik zeggen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoopvol.
De beschrijving klopt niet volledig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben van het onervaren type.
dat klopt, maar "ongeïnteresseerde type" was beter geweest. tot zolang ik kan kopen wat ik nodig heb, interesseert geld me niet. Dak boven hoofd, eten, drinken, water en energie, wat meubels, medische toestanden, en af en toe eens iets leuks (terrasjesssss!). meer moet dat niet zijn.